Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Βαρκελώνη

1344 Φωτογραφίες
Ποια να επιλέξεις και ποια να ξεχωρίσεις.
Λείπουν πολλοί ακόμη προορισμοί μα θα υπάρξει και συνέχεια!!










Barceloneta























sagrada familia Gaudi


























Μίμοι στην la rambla barcelona












Flamenco
















Συντριβάνι που χορεύει











Andorra















Το γήπεδο της Barcelona



























aquarium












Zoo











Τεχνικά προβλήματα με κρατούν μακριά από το διαδίκτυο.
Μην με ρωτήσετε ποιος φταίει.
Ο ΟΤΕ κατηγορεί την Forthnet
και
η Forthnet τον ΟΤΕ.
Κι εγώ το μπαλάκι που πηγαίνει μια στον έναν και μια στον άλλο.
Ελπίζω να βρεθεί σύντομα λύση πριν αρχίσω να παρουσιάζω συμπτώματα :)))))

Ζητώ συγνώμη που δεν σας επισκέπτομαι.
Ας ελπίσουμε πως θα είναι για λίγο







32 Αρώματα:

Μαρια Νικολαου είπε...

Τι? Πηγες Βαρκελώνη ή είναι μούφα οι φωτογραφίες από το διαδίκτυο?
Γιατί αν πηγες και δεν ειπες τίποτα θα σε μαλώσω.
ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΠΑΩΩΩΩΩ :(

Σταλαγματιά είπε...

Πήγα Βαρκελώνη και πέρασα μοναδικά τέλεια.
Οι φωτογραφίες δεν μπορούν να δείξουν τις πραγματικές ομορφιές της πόλης.
Οταν γύρισα όμως με περιμενε μια δυσάρεστη έκπληξη και τώρα βρίσκομαι σε ίντερνετ καφέ :)))

Όταν λυθεί το θέμα θα ανεβάσω και βιντεάκια από την περιήγηση στην πόλη.
Να πας σου το συνιστώ ανεπιφύλακτα

φιλιά πολλά

Vassilis είπε...

Βλέπω Βαρκελώνη
+ το μάτι μου βουρκώνει!
Είμαι σίγουρος ότι πέρασες καταπληκτικά, περιμένουμε post εμπειριών :)

b|a|s|n\i/a είπε...

απίστευτη πόλη η βαρκελώνη!!
τόσο κοντά στην νοοτροπία της αθήνας ή της θεσσαλονίκης μα πόσο πιο όμορφη!! μου είχαν κάνει τρομερή εντύπωση κάτι αδιανόητα κτίρια που ήταν πολυκατοικίες κοινών θνητών! :))
καλώς όρισες!!!

Σταλαγματιά είπε...

Βασίλη μόλις λυθεί το πρόβλημα με το ίντερνετ θα σας γράψω και τα νέα μια πόλης που φιλοξενεί τα πιο όμορφα μα και τα πιο περίεργα.:)))

Σταλαγματιά είπε...

Βασίλη Basnia εμένα μου έκαναν εντύπωση πολλά ακόμη και οι τέντες που είχαν στα διαμερίσματα, ήταν απαίσιες.
σαν κουρτίνες τις είχαν και όλες στο χρώμα εκεινο το πράσινο του χειρουργείου
:))))
Ζητω λύση με το ίντερνετ έχεις;

Benikos place είπε...

Καλησπέρα! Με τις φωτογραφίες σου μου θύμισες τις μέρες που περάσαμε στη Βαρκελώνη το 2005. Η πόλη είναι καταπληκτική! Εμένα μου έκαναν εντύπωση οι άπειρες πλατείες που υπήρχαν εκεί και οι οποίες ήταν γεμάτες με γλυπτά.

Talisker είπε...

Υπεροχες φωτο
υπεροχες!!
καλη ξεκουραση τωρα Αναστασια
και ευχομαι
να μην αλλαξες τον Οτε με τη Φορθνετ..
(που ετσι το ψυλλιαζομαι:)

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
φιλια πολλα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λέμε κι' εμείς πως διαθέτουμε αξιοθέατα.
Μια Ακρόπολη και 5-6 ακόμη αρχαία είναι που σώζουν την κατάσταση

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

zoyzoy είπε...

Υπέροχες φωτό φαντάζομαι εμπειρίες!
Μπράβο κοπελιά πάντα τέτοια!
Και μη χαλιέσαι από Δευτέρας θα φτιάξει και το δίκτυό σου δεν τρέχει τίποτα!
Χαρούμενο 15Αύγουστο να'χεις να χαίρεσαι όποιους γιορτάζουν και αγαπάς!
Φιλί θαλασσινό!!

lena_zip είπε...

Τι να λέμε τώρα!!! Πιστεύω ότι επέλεξες τις καλύτερες από όλους μας! Μακάρι να λυθεί το πρόβλημά σου με τη Forthnet. Έχω περάσει κι εγώ πολλά με τη συγκεκριμένη εταιρία.
Καλή συνέχεια θα πω εγώ.
Φιλάκια!

AlexMil είπε...

γεια σου,

από τις φωτογραφίες που ανέβασες, αυτή που είναι η πιο δυνατή κατά την άποψη μου είναι η εκκλησία που σχεδίασε και επίβλεψε την κατασκευή της μέχρι ενός σημείου ο A.Gaudi
Η Βαρκελώνη είναι μια πανέμορφη πόλη, που τη τελευταία 25ετία έκανε μεγάλα άλματα, όσο αφορά τη αστική βελτίωση, με νέα κτίρια μοντέρνας και προκλητικής αρχιτεκτονικής και σύχρονη πολεοδόμηση.

Τα λέμε

tovenito είπε...

πλάκα με κάνεις;;;;
πήγες βαρκελώνη;;;
άντε τώρα ζηλεύω και θέλω κι εγώ!
επίσης δεν θέλω, ΑΠΑΙΤΩ φωτογραφία να βάζεις γκολ στο γήπεδο της μπαρτσελόνα!λολ

Ανώνυμος είπε...

Υποκλίνομαι στην φανέλα της Μπάρτσα!

Είναι να μη δω αντάρτικα εγώ! :))
Λευτεριά στην Καταλονία.

Γιώργος Τ. είπε...

I am sooooo jealous (που λένε και στο χωριό μου...). Είναι μέσα στους άμεσους στόχους μου το να πάω!! Θέλω να πάω στο Camp Nou σαν τρελός (για αγώνα βέβαια!!)! Και φυσικά, να χαζέψω με τα μάτια μου όλα όσα είδα στις φωτογραφίες σου!! Πιστεύω ότι σύντομα θα περπατήσω κι εγώ εκεί!!

efhbos είπε...

Αφου περνας καλα εμενα μου φτανει και δεν εχω παραπωνο που δεν με επισκεπτεσε:). Κοιτα να περασεις ακομα καλυτερα γιατι...Η ζωη περναει!!!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

HOLA

:))

Θα περιμένω τις εντυπώσεις σου, μόλις ξεπεράσεις τα προβλήματα σύνδεσης.

Γιάννης Παππάς είπε...

Βαρκελώνη?Τα ταξίδια μακραίνουν όσο πάει
καλά να περνάς όσο για το ίντερνετ
κάτω η φορθνετ!!
σε περιμένουμε

προφήτηs είπε...

τέλεια είναι στη Βαρκελώνη θα συμφωνήσω μαζί σου... όμως λείπουν ακόμα κάποιες φωτογραφίες από τις 1344... σε πειράζω...

κάποιοι λένε ότι μέσα από μια φωτογραφία δε μπορείς να δεις τη μοναδικότητα της πόλης, ίσως αυτές με κάποιο τρόπο να το πέτυχαν...

καλό ξημέρωμα να έχεις

Artanis είπε...

Υπέροχες οι φωτό, καταπληκτική εμπειρία πρέπει να ήταν το ταξίδι...... Καλημέρα Αναστασία μου, ελπίζω να λυθούν τα προβλήματα για να μας δείξεις κι άλλα όμορφα...
Σε φιλώ...

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Στην αρχή ήθελα να σε "μαλώσω" λίγο που εγκατέλειψες της Ελλαδίτσα καλοκαιριάτικα αλλά βλέποντας τις φωτογραφίες (κι όχι μόνο αυτές εδώ...) έπαθα αυτό που λέμε: Πλάκα!!
Αυτή δεν είναι Πόλη, είναι ένα ευρύχωρο μουσείο κι ένα ζωντανό παραμύθι μαζί και κάποιος με ζωηρή φαντασία μόνο να μαγευτεί μπορεί.
Ωραία τα ταξίδια και είμαι βέβαιος πως ήδη σχεδιάζεις το επόμενο:)

Χρόνια πολλά καλό τριήμερο.

Α, και καλές επανασυνδέσεις στο ιντερνετ:)

HELIASTER είπε...

Τι ωραία να ξέρεις πως από κει που πέρασε η σκιά σου περάσαν και οι σκιές τόσων άλλων ανθρώπων και πόσο μάλλον ανθρώπων που γνωρίζεις?...

Μαρια Νικολαου είπε...

σνιφ... :( θελω κι εγω

flash είπε...

Πωπω Αναστασάκι!
Άσε με να μαντέψω...
χμμμ...
πέρασες...
τέλεια?
Τι;;;
Πιο πολύ και από τέλεια; :)

Για να είμαι ειλικρινής, ζήλεψα λιγάκι... έως και πολύ, μη σου πω :)... το συντριβάνι που χορεύει... και πιο πολύ τα δελφινάκια... ίσως και τα ιπποποταμάκια! :)

Φιλάκια, και εις άλλα με Υγεία!

Μη σκας με τη σύνδεση... δεν είναι θέμα... η φόρθνετ φταίει!

mauveair είπε...

Μάλλον πέρασες τέλεια...

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Πιστεύω, αν και το νομίζω πρέπει να πέρασες υπέροχα. Εύχομαι να έχεις και συνέχεια Αναστασία.
Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες και πολύ καλή επιλογή αυτή η εκδρομή.
Υ.Γ.1 Θα σου φτιάξουν την σύνδεση μην ανησυχείς. Ο ΟΤΕ είναι ο κύριος Πάροχος θεωρητικά είναι υποχρεωμένος μέσα σε 2 ημέρες όταν αναφερθεί βλάβη αστο δίκτυο άλλης εταιρίας να αναφέρει στην εταιρία αυτή τι θέμα υπάρχει. Σπάσε τα νευρα στην forthnet
2. Αδιάφορες οι ημέρες για την επιστροφή που έλεγα
Αυγουστιάτικα φιλιά

Albus Genius είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες και πανέμορφη πόλη. Οι Ρωμαίοι ήξεραν και διάλεγαν τοποθεσίες.Και μια φωτογραφία αν έχεις παρακαλώ από το ναό του Αυγούστου, την τοποθεσία. ¨Ηταν εξάγωνος ναός περίπτερο, με κορινθιακούς κίονες, με βάση πολλαπλάσια του επτά.Τρείς κίονες έχουν απομείνει.Αν πήγες στον τόπο ανέβασε μια φωτογραφία, αν έχεις, παρακαλώ και να περνάς υπέροχα.

Ανώνυμος είπε...

Τώρα ναι ζήλεψα... αγαπημένος προορισμός και θα πάω χμμμ ελπίζω σύντομα...

Ελπίζω να γύρισες αναζωογωνημένη και γεμάτη...

Καλή επιστροφή λοιπόν ... Ε! και ας πετάνε τα μυαλά ... χρειάζεται και αυτό...

Φιλί

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όμορφες φώτο,Βαρκελώνη οχι,εχω πάει Μάλαγγα μαζί με τον άντρα μου σε ποδοσφαιρικό αγώνα Μάλαγγα-Αεκ,ένα από αυτά που μου έκανε εντύπωση ήταν, που σε κάθε είσοδο, της κάθε πόλης, ήταν γραμμένο σα σε γεφύρι το όνομα της, με γράμματα μεγάλα και καλλιγραφικά,
καλησπέρα Αναστασία μου, καλώς ήρθες..

kryos είπε...

Που χάθηκες Αναστασία μου ?
Σίγουρα γύρισες από Ισπανία ή κόβεις βόλτες με κανένα μελαψό ποδοσφαιριστή στα όμορφα σοκάκια του Γιάννη μπράβα ?

Εγώ θα σου ευχηθώ να έχεις μια υπέροχη βραδιά όπου και να βρίσκεσαι !!!

Φιλιά πολλά !!!

ΥΓ Το χωριουδάκι στις φωτογραφίες ποιο είναι ? :)

Matriga είπε...

Αναστασία, λατρεύω τα ταξίδια και θα ήθελα να πάω στη Βαρκελώνη. Χαίρομαι που είχες μια τόσο ωραία εμπειρία!
Καλό σου βράδυ

Roadartist είπε...

Πήγες Βαρκελώνη???????

Τέλεια.......... :)) Παραλίγο ξανά εφέτος να πάμε στα ίδια μέρη, αλλά τελευταία στιγμή μας κέρδισε το Ιόνιο και η..αγάπη για την θάλασσα..
Που θα μου πάει όμως θα την χαρώ και εγώ..

Υ.Γ. Και εγώ σκεφτόμουν για Forthnet αλλά με αυτά που ακούω.. ΥΠΟΜΟΝΗ εύχομαι να μη σου σπάσουν άλλο τα νεύρα.. Καταλαβαίνω πως θα νιώθεις.. σε φιλώ!!

 
Powered by Blogger