Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Με βελούδινα μάτια σε κοιτώ....φως της νύχτας!!


Βγες στο μπαλκόνι να δεις
το φεγγάρι που φέγγει την πόλη....
και θυμήσου δικές μας στιγμές
δες στα μάτια μου μπογιές
που χρωματίζουν θάλασσες

Και τρέξε με τη σκέψη σου
πιο γρήγορα απ' το φως
μ' ανάσα γρήγορη, ζεστή
αγάπησέ με

Βγες στο μπαλκόνι να δεις
το φεγγάρι που αφήνει την πόλη
και θυμήσου τις όμορφες στιγμές
δες στα μάτια μου φωτιές
που κυματίζουν θάλασσες.

Κι άγγιξε το λαιμό μου ροζ
με τα χείλη σου τα υγρά
μ' ανάσα γρήγορη, ζεστή
αγάπησέ με

Βγες στο μπαλκόνι να δεις...








25 Αρώματα:

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Λατρεμένο "μου"...

Να είσαι καλά.

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
facebook.com/kostasvloutis
twitter.com/kostasvloutis

IonnKorr είπε...

βελούδινα μάτια ... φως της νύχτας!!!

Και εγώ νόμιζα πως στέρεψες!!!

HELIASTER είπε...

Η αγάπη σε βλέπει παντού και σε αγαπάει σε όλα,ούτε ψηλά ούτε χαμηλά,ούτε μέσα ούτε έξω.μήτε αργά μήτε γρήγορα αλλά κάτω απ`τον ουρανό σε ένα τεράστιο "όλα είναι ένα.."
Βγαίνω στο μπαλκόνι να σε δω και να ανάψω ένα ακόμα τσιγάρο...

Talisker είπε...

Το φως του φεγγαριου δινει αλλη διασταση στα παντα......
καλημερα Αναστασια μου:)

b|a|s|n\i/a είπε...

όμορφες στιγμές. αληθινά χαμόγελα.
καλημέρα σου! :)

DaisyCrazy είπε...

Αναστασία μου είσαι τέτοιο αξιαγάπητο πλάσμα που δεν νομίζω κανένας να μπορεί να σου αντισταθεί.. ακόμα κι αν δεν δείχνει την αγάπη που σου έχει :)

Καλό ΣΚ κάτω απ'το φως του φεγγαριού ;)

Πολλά πολλά φιλάκια καλή μου!

fish eye είπε...

να αγαπας, χωρις να περιμενεις.. αλλιως χαθηκες..

να ζεις οτι ερχεται, χωρις να περιμενεις..

κι αν ειναι να 'ρθει θα 'ρθει..

τσιγαρο και καφες
καλημερα

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Είναι πραγματικά υπέροχο!!! Δεν ξέρω αλλα μερικές φορές αυτό το συναίσθημα με στερεύει από λέξεις!!

"Μυστικά" φιλιά!!!

CHEF AT THE MARCHE BISTRO είπε...

TH OΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ ΚΡΑΤΑΣ ΜΕ ΕΝΕ ΦΛΥΤΖΑΝΙ ΚΑΦΕ...ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ Μ!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ευαισθητούλα μου καλησπέρα!!!
Καλό ΠΣΚ...

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Τα μάτια τα κάνουν όλα όμορφα γύρω όταν έχουν φωτιές... και μπογιές...
Ακόμα και θάλασσες βλέπεις εκεί που δεν υπάρχουν...
Ταξιδιάρικο το τραγουδάκι για το μυαλό...
Φιλάκια κοριτσάκι φεγγαρένιο...

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο...από τα πιο αγαπημένα μου..

καλά να περνάς!

efhbos είπε...

Ερωτευμενη στανταρ!!!
Δεν εκφραζει ουτε παραπονο...Ουτε τιποτα...Μυριζει ερωτα απο μακρια!!

karkinos7 είπε...

Κοιτώντας τη Θάλασσα όλη τη βδομάδα απο ένα μπαλκόνι προσπαθώντας να χαθούν τα μάτια μου!
Σε φωτιές αγάπης μόνο αυτές σε αυτές!
Την Καλησπέρα μου!

Skouliki είπε...

υπεροχο
παντα μου αρεσαν τα μπαλκονι ακαι οι βεραντες ..τα θεωρω κατι σαν πορτες προς το ...(δεν ξερω )

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

παρα πολυ ομορφο...
η δε φωτογραφια με μαγεψε...
θα θελα να μουν εκει και ολα να ηταν καπως αλλιωτικα...

νεραιδενια σου φιλια καλη μου!!!

katrine είπε...

Η γλύκα και η αγάπη δε κρύβονται κι ούτε αγνοούνται.

Καλό ΣΚ να περάσεις Αναστασία μου
Φιλί

roundel είπε...

Ωραία εικόνα, ωραία λόγια...
Με ταξίδεψες!
Πολύ γλυκιά καληνύχτα: )

Γιάννης Παππάς είπε...

ενα υπέροχο ρομαντικό κομάτι
η ψυχή σου να χορεύει πάντα τέτοια τραγούδια αγκαλιά ...να είναι για το ταίρι σου

φιλιά

Maria είπε...

Θεέ μου, τι όμορφο, τι ονειρικά λόγια ταξιδιάρικα, μέσα στην αγάπη γραμμένα. Να είσαι καλά και ευχαριστώ για το ποίημα!!! Καλό ξημέρωμα!!!

Leviathan είπε...

iperoxo!!! kalo savvatovrado Anastasia mou!! filia polla! :)

Phivos Nicolaides είπε...

Αγάπη γυναίκας από βελούδο! Καλή βδομάδα.

προφήτηs είπε...

τελειο το τραγουδι...

καλο βραδυ να εχεις

Μικρές ανάσες είπε...

Δε μπορείς να φανταστείς πόση ανάγκη είχα να ακούσω τον τραγούδι αυτό... ούτε και εγώ μέχρι που το άκουσα.

Σε ευχαριστώ!!!

Σταλαγματιά είπε...

Το τραγούδι αυτό το άκουσα εκείνο το βράδυ από κάποιον που "φρόντισε" ν ανοίξει λίγο παραπάνω τον ήχο....

Ευχαριστώ που το μοιραστήκατε κι εσείς μαζί μας!!!

 
Powered by Blogger