Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Φωτιά στο λιμάνι..




Υπάρχει μια λεπτή γραμμή.

Σαν το μεγάλο δείκτη στα ρολόγια.

Μια απειροελάχιστη στιγμή είναι αρκετή
για ν αλλάξει...


Ο χρόνος..

Ο μήνας...

Η μέρα...


Μια σχεδόν αόρατη γραμμή που χωρίζει το κάθε τι...


Αν μείνω πίσω...περίμενε με...
Κι αν μείνεις πίσω θα σε περιμένω εγώ....




57 Αρώματα:

aeroxeimarros είπε...

Θαυμάσια ανάρτηση Αναστασία.

Δεν υπάρχει κενό, το τώρα ταυτίζεται με το χτες και το αύριο.

Καλησπέρα :)

Δημήτρης είπε...

μια στιγμή να ταξιδεύει πάνω στο μεταίχμιο που αποκαλείται τώρα και ορίζει μάταια το χθές από το αύριο...

ο χρόνος...

μια στιγμή
αρχή της μια στιγμή αναπνοής
τέλος της μια στιγμή εκπνοής

that's life
that's the way it is...

φιλιά πολλά!!!

Υ.Γ. όμορφη αλλαγή!!!

προφήτηs είπε...

κάθε μέρα είναι διαφορετική... κάθε μέρα αλλάζει για να τη διαδεχθεί η νύχτα...

όλα μια αλλαγή δεν είναι..;

καλησπέρα

υ.γ.:υπέροχη ανάρτηση

Anastasia είπε...

Αν μείνω πίσω περίμενέ με...πόσοι μπορούν να το κάνουν πράξη άραγε ; την καλησπέρα μου.

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Αυτά τα λόγια μου θυμίζουν αυτό που λέμε: Μη τρέχεις πολύ μπροστά γιατί θα σε χάσω μη μένεις πολύ πίσω γιατί θα σε ξε-χάσω.
Χα! Παρελθόν - παρών - μέλλον.
Όποιος τρέχει το παρών του κυνηγά.
Άλλες μέρες τις ζει για τρεις κι άλλες για καμιά.
Καλό κυνήγι σε όλους μας, γιατί συγχρονισμένα ούτε τα ρολόγια είναι.

Καλό απόγευμα.

Laplace είπε...

καλησπερα Αναστασια!τι τελεια αναρτηση ειναι αυτη!
νασαι καλα,καλη εβδομαδα να εχουμε

lena_zip είπε...

Το έχω σκεφτεί πολλές φορές ότι με αυτή την κίνηση του λεπτού δείκτη, μπορείς να μείνεις πίσω ή στο τσακ να προλάβεις.
Άλλες φορές σκέφτομαι αν είναι καλό που επινοήθηκαν τα λεπτά, οι ώρες, οι μέρες.
Δεν έχω καταλήξει πουθενά.

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Μια στιγμή μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω είτε προς το καλύτερο ειτε προς το χειρότερο. Είναι πολύ όμορφο να ξέρεις ότι ο άνθρωπος σου θα σε στηρίξει και να ξέρει ότι θα τον στηρίξεις...
Πολύ όμορφο
Καλό απόγευμα

roadartist είπε...

Όντως μια στιγμή μπορεί να αλλάξει τα πάντα στη ζωή.. Σε φιλώ, εύχομαι να περνάς όμορφα..

Μαρια Νικολαου είπε...

Αρκει να περιμένει ο ένας τον άλλον.
Να θέλει να το κάνει.
Αυτο εχει σημασια.
Η φωτογραφία υπέροχη! :)

Masterpcm είπε...

Αυτές οι γραμμές και οι στιγμές τους γεμίζουν τις λευκές σελίδες της ζωής μας...

Χωρίς αυτές είμαστε άγραφα χαρτιά...

Καλό σου απόγευμα Αναστασία
(Πολύ όμορφη ανάρτηση)...

b|a|s|n\i/a είπε...

αν προχωρήσεις μπροστά μην ξεχνάς το πριν. και αν προχωρήσω μπροστά να θυμάμαι το μετά. έλα να περπατήσουμε μαζί. χωρίς γραμμές. με πριν. με μετά. στο τώρα της γραμμής.
η φώτο όντως απίστευτη! φιλιά πολλά!

stella είπε...

αν δεν αντεχει την ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ απλα κοψε το σχοινί να πεσει,η μαζι σου ή πουθενα!!

ετσι κουκλα!!

Leviathan είπε...

iperoxo!!! auto to 8a se perimeno makari na ginotan apo olous...filia kai kali evdomada!!

flash είπε...

Αυτή είναι συμφωνία!
Αυτό τον όρκο πρέπει να δίνουν τα ζευγάρια..
Συμβόλαιο συμίωσης, σου λέει...
Νάτοι οι όροι! Αυτοί είναι όλοι.
Ωραία ανάρτηση,
ωραίο τραγούδι!
Καλό βράδυ!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Μια κατακόκκινη καρδιά, γεμάτη αγάπη, μόνο, θα μπορούσε έτσι να γράψει.. Είδες λοιπόν;; Υπάρχει ακόμα η αγάπη.. Σαν φωτεινός ήλιος, σε στολίζει.. ;)

Φιλιά αέρινα!

Δημητρης είπε...

Χρειαζόμουν το συναίσθημα σου και πέρασα...σαν την μέλισσα... καλησπέρα

Μαργαρίτα είπε...

μεγάλη η προσμονή μου αλήθεια...
ας ήξερα έστω ότι θα 'ρθεις...

Γλυκιά καληνύχτα Αναστασία μου!

μαργαριταρένια φιλιά ***

Bουλα. είπε...

Δίδυμη ψυχή μου μια ζωή σε ψάχνω
τώρα μια ανάσα και σ' αγγίζω και σε φτάνω ....
Καληνύχτα!

Ανώνυμος είπε...

Όμορφες οι σκέψεις που κάνεις και σήμερα…πόσα μπορούμε να ζήσουμε σε αυτή τη στιγμή…μια αιωνιότητα ίσως…

Skouliki είπε...

δεν υπαρχει κενος χρονος ολα μας ξεγελουν με το απειρο

πολυ ομορφο το μπλογκ σου ετσι αναστασια σουπερ

φιλακια

DaisyCrazy είπε...

όσα δε φέρνει ο χρόνος τα φέρνει η στιγμή. έτσι ακριβώς είναι. περιμένεις για χρόνια κάτι και μπορεί από τη στιγμή στην άλλη όλα να αλλάξουν κι είτε να πάρεις όλα όσα έψαχνες, είτε να χάσεις εκείνα που είχες και δεν έβλεπες την αξία τους. η ζωή κύκλους κάνει.

υπέροχη ανάρτηση και υπέροχο νέο φόντο στο μπλογκ! με γεια!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλή σου μέρα Αναστασία μου.....
Μετά από μιας βδομάδας απουσία,και ένα μικρό πέρασμα από την πόλη σου...
Βλέπω μεγάλες αλλαγές!!!
Όμορφη η ανάρτησή σου!!!! να είσαι καλά...
Και που είσαι; πέρασα από το χωράφι που έβγαλες φώτο με τα σανά....χαχαχαχα
Φιλάκια πολλά.....

zoro είπε...

στιγμή που ξεπερνάς τον χρόνο
τον θάνατο νικάς και ευτυχία χαρίζεις
στιγμή τον πόνο μου γλυκαίνεις
την μοναξια μου παίρνεις
στιγμή δικια μου πολύτιμη
αιώνια στιγμή η ζωή μου

Σταλαγματιά είπε...

@ aeroxeimarros,
δεν υπάρχει κενός λες ε;
Ναι ίσως έχεις δίκιο, όλα είναι απλά ανασφάλειες δικές μας.
Σ΄ευχαριστώ πολύ

@ Δημήτρη,
μια στιγμή δημιουργεί την ζωή μας,
σαν τις στάλες που όλες μαζί συμπληρώνουν μια απέραντη θάλασσα.
Σ ευχαριστώ πολύ
Σε φιλώ γλυκά

@ προφήτη
όλα αλλάζουν γύρω μας και μέσα μας μα τελικά εμείς ίδιοι πάντα μένουμε...
Σ ευχαριστώ πολύ
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Anastasia μου δυστυχώς λίγοι έως ελάχιστοι και όσοι ζητούν το μοναδικό, εκείνο που δεν έχει παρά μόνο συνοδοιπόρους δυο ανθρώπους τότε ίσως είναι η στιγμή να συμβιβαστούμε με το τίποτα...
Σε φιλώ

@ Κωνσταντίνε μου την ζωή πρέπει να την κυνηγάς όχι για να την φτάσεις μα για να ζήσεις την διαδρομή.
Γιατί το ταξίδι έχει αξία και όχι η Ιθάκη.
ΦΙλια΄πολλά


@ καλέ μου Laplace σ' ευχαριστώ πολύ
Καλή σου μέρα
φιλιά

Σταλαγματιά είπε...

@ Λένα μου έχεις δίκιο, ένα τικ του ρολογιού μπορεί να αλλάξει πολλά από την ζωή σου.
Δεν ξέρω αν έχει αξία που ανακαλύφθηκαν οι δείχτες ο χρόνος όμως κυλάει έτσι κι αλλιώς.
Σε φιλώ γλυκιά μου

@ Νίκο αυτή είναι η ουσία μιας σχέσεις, να ξέρεις πως ο άνθρωπος που είναι δίπλα σου θα σε στηρίξει όταν χρειαστεί και φυσικά θα το πράξει δεν θα είναι μόνο δική σου σιγουριά.
Είναι σαν να έχεις να περάσεις μια γέφυρα και ξέρεις πως θα σε αντέξει όποιο κι αν είναι το βάρος σου.
Σ ευχαριστώ πολύ
φιλιά γλυκά

@ roadartist
ναι μπορεί μια στιγμή να τ αλλάξει όλα και αυτό ίσως είναι που με τρομάζει....
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Μαρια μου αρκεί να θέλει.
Εκεί κρύβεται όλη η ουσία. Να θέλει.
Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στον Βόλο εκεί που ήμουν το σ/κ.
Σ ευχαριστώ πολύ
ΦΙλιά πόλλά

@ Masterpcm.. γεμίζουν τις λευκές σελίδες της ζωής μας!!
Επιλέγοντας κάποιες και κάποιες όχι.
Μέρα καλή

@Βασίλη εκεί είναι η ουσία, να μπορείς να κρατάς από το παρελθόν εκείνα που θα σε βοηθήσουν να κάνεις το μέλλον καλύτερο.
Σου είπα πως θα τραβήξω πολλές φωτογραφίες και αυτή είναι μία :)))
Φιλιάααααα

Σταλαγματιά είπε...

@ Στέλλα μου έχεις δίκιο.
Μα χρειάζεται δύναμη όχι να δεις αλλά να παραδεχθείς πως εκείνος που εσύ χρειάζεσαι δεν αντέχει την ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ...
Σε φιλώ


@ Σοφοκλή μου τότε μόνο αξίζει, όταν είναι αμοιβαίο.
Σ ευχαριστω
Φιλιά από τα γνωστά :)

@: flash μου ειναι συμφωνία που δεν χρειάζεται να ειπωθεί θεωρείται δεδομένη μόνο τελικά έχω καταλάβει πως ακόμη και τα βασικά πια δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένα.
Σε φιλώ γλυκά

Σταλαγματιά είπε...

@ Νικόλα μια κατακόκκινη καρδιά γεμάτη αγάπη ....ίσως υπάρχει ακόμη..σαν φωτεινός ήλιος :))
φιλιά γλυκά
Σ ευχαριστώ

@ Δημήτρη μου σ ευχαριστώ πολύ!!
Σε φιλώ

@ Μαργαρίτα μου θα σταθώ σ αυτό: ας ήξερα μόνο ότι θα ρθεις......ας ήξερα μόνο...

Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Βούλα,

Δίδυμη ψυχή μου, αίμα και πνοή μου
νιώθω να σε ξέρω απ’ την προηγούμενη ζωή μου...

Σε φιλώ

@ korallenia,
μια αιωνιότητα ίσως...
Σ ευχαριστώ πολύ
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Skouliki
δεν υπάρχει το ξέρω μα είναι το παράπονο που έρχεται και φεύγει βιαστικά, να αυτό είναι και μόνο.
Σ ευχαριστώ πολύ
ΦΙλί


@ Dorothea μου το ξέρω μόνο που κάποιες φορές αρνούμαι να δεχτώ ότι πιο εύκολα όλα αλλάζουν προς το χειρότερο.
Σ ευχαριστώ πολύ!!
ΦΙλί

επί λέξει είπε...

Λέει κάπου ο Ελύτης: "...θέλω να μείνεις φεύγοντας..."

Αυτό και πολλά πολλά φιλιά!

eirini είπε...

Όπως τα λες είναι... μία απειροελάχιστη στιγμή μπορεί να αλλάξει όλη την ζωή μας! Πολλές φορές το έχω σκεφτεί αυτό! Φαντάσου πόσες στιγμές ασήμαντες για μας στο παρελθόν έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στην ζωή μας!
Πολύ όμορφη ανάρτηση Αναστασία μου! Φιλιά πολλά πολλά ομορφιά μου!

kryos είπε...

Ο θεός του έρωτα όταν ξυπνάει , πάντα γελάει με τα ρολόγια και τα μικρά ημερολόγια μας .

Καλό βράδυ Αναστασία μου !!!

Φιλιά !!!

nikiplos είπε...

καλησπέρα...

Τι όμορφο είναι να περιμένει ο ένας τον άλλον, δυό άνθρωποι σύντροφοι στην πορεία της ζωής... περιμένοντας τον άλλον που είναι αδύναμος/η να ξαναπάρει τα πάνω του...

ένα χέρι, ένα χαμόγελο μόνο...
Για μένα αυτό είναι το βαθύτατο νόημα της ευτυχίας, του χαλκέντερου έρωτα...

φιλιά

Talisker είπε...

Yπαρχει μια λεπτη α ο ρ α τ η σχεδον γραμμη
η ισορροπια

λεπτη και διαφανη που διαχωριζει το καθε τι

και κυριως εκεινο το πολυ απο το λιγο..

-ολα πολλα στα ευχομαι Αναστασια μου!

Εύα Παραδείσου είπε...

Μια γραμμή, μια στιγμή, δυο ψυχές, ένα φιλί. Καλορίζικο Αναστασία μου :)

bloggertips.gr είπε...

Για σας,

Συγχαρητηρια για το blog σας.

προσφατα δημιουργησα ενα blog που ασχολειται με tips & tricks σχετικα με τα blogs.

Αν εχετε χρονο ριξτε μια ματια στο
http://www.johnpatrablog.blogspot.com/

ευχαριστώ.

johnpatra

mauveair είπε...

Τελικά θα είστε μαζί...τι όμορφο:)

Ανώνυμος είπε...

o xρονος ενα απειροελαχιστο εμποδιο στην απεραντη αγαπη

οταν αυτη υπαρχει

zoyzoy είπε...

Αν μείνω πίσω...περίμενε με...
Κι αν μείνεις πίσω θα σε περιμένω εγώ....

Είναι η ωραιότερη υπόσχεση που μπορεί να δοθεί σ'ενα ζευγάρι.
Εύχομαι να μην υπάρξει αυτή η αόρατη γραμμή στη σχέση σου που σ'αλλάζει απ'τη μια στιγμή στην άλλη και φαίρνει τα πάνω κάτω!!

Φιλιά θαλασσινά!
*Πολύ όμορφο το "νέο σου λουκ"!!

Artanis είπε...

Όμορφο ποστ, ωραίο τραγούδι και η φωτό πανέμορφη και ρομαντική...
Να έχεις μια όμορφη μέρα...

Σταλαγματιά είπε...

@ aa
θέλω να μείνεις φεύγοντας....τι να σχολιάσω σε αυτό, τιποτα!
Απλά σιωπή!
Καλή σου μέρα


@ Ειρήνη μου πολλές στιγμές άλλαξαν την ζωή μας κι εμείς το καταλάβαμε αργότερα αλλά κοίτα πόσο περίεργο είναι, πόσο εύκολο μέσα σε λίγα λεπτά να αλλάξουν όλα.Ένα τικ τακ του ρολογιού και είναι αρκετό.
Φιλια πολλά

@ Ηλία μου ο θεός του έρωτα εμένα μάλλον μ έχει ξεχάσει :)))
Σε φιλώ!

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλέ μου Νικιπλε η ζωή έχει νόημα μόνο όταν ξέρεις πως εκείνος ή εκείνοι που αγαπάς θα σε περιμένουν ότι κι αν γίνει κι εσύ θα είσαι εκεί για εκείνους.
Μόνοι δεν μπορούμε να πορευτούμε είναι ο δρόμος μεγάλος και δύσβατος αν είσαι ένας.
Σε φιλώ γλυκα!!

@ Talisker
η ισορροπία, είναι το πιο δύσκολο, να βρεις αυτήν την χρυσή τομή, ούτε το πολύ αλλά ούτε και το λίγο.
Αξίζει όμως, είναι από τα λίγα που αξίζει να προσπαθήσεις.
Μέρα καλή

@ EYA
όλα μαζί συνθέτουν τον χρωματιστό πίνακα της ζωής μας
Σε φιλώ γλυκά

Σταλαγματιά είπε...

@ JohnPatra
είσαι απίστευτος, σ ευχαριστώ για την υπογραφή!!
Φιλιά

@ mauveair
αυτό δεν το ξέρει κανείς....
φιλί

@ Ο χρόνος παπαρούνα μου είναι ο πιο σκληρός εχθρός, αλλάζει τα πάντα στο πέρασμα του και ίσως και αυτήν την απέραντη αγάπη!
ΣΕ φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ ζουζού μου είναι μια υπόσχεση που εμπεριέχει όλο το νόημα, μια σιωπηρή υπόσχεση που δίνουν οι καρδιές και όχι τα λόγια!
Σ ευχαριστώ πολύ
φιλιά πολλά


@ Σ ευχαριστώ πολύ Αρτάνις μου
φιλιά πολλά

bloggertips.gr είπε...

ωραια η υπογραφή!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εντάξει μωρέ, 10 μερούλες μόνο έλειψα
ξεχάστηκα τόσο γρήγορα ,για να με προσπερνάς χωρίς απάντηση,τόσο μα τόσο απαρατήρητη είμαι....κλαψ σνιφ.

Σταλαγματιά είπε...

Συγνώμηηηηηηηηηηηηη έκανα τέτοιο λάθος;
Φούλη μου χίλια συγνώμη :((((
Σε παρέλειψα καταλάθος
Τι να κάνω για να επανορθώσω ;

Σταλαγματιά είπε...

JohnPatra ευχαριστώ πολύ και για την υπογραφή αλλά και για το λιγκ που αλλάζει χρώμα :))))

iLiAs είπε...

...O ενας περιμενει τον αλλον και οι δυο μαζι την ευτυχια..ελπιζω να ερχεται :)

Καλο απογευμα Αναστασια! :)

♥V♥ είπε...

τι όμορφα που είναι εδώ...πολύ ζεστά!

έχεις ένα βραβειάκι που σε περιμένει στη σελίδα μου

"σιωπηλά φιλιά"

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Λίγοι είναι οι άνθρωποι που νοιώθουν αυτή τη λεπτή γραμμή που λες και διεκδικώ το δικαίωμα να λέω οτι την διακρίνω και την ξεχωρίζω παντού σχεδόν.Στα αισθήματα , στις σχέσεις , στις φιλίες ,στον έρωτα..πάντα λέω οτι αν μου ξεπεράσεις αυτό το " όριο" μπορώ να τινάξω τα πάντα στον αέρα..αν μου περάσεις αυτή τη γραμμή που είναι ανάμεσα στην αγάπη και το μίσος , στη φιλία και την υποκρισία, τη πίστη και την απιστία..εδώ ..εκεί..μια γραμμή ανάμεσα σε τόσα συναισθήματα.Υπέροχη ανάρτηση , απλή , λιτή μα τόσο πλήρης συναισθημάτων.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Πέρασα για μια καλημέρα. Με ξάφνιασες με το πολύ ωραίο blog που έχεις φτιάξει. Η ανάρτηση σου όπως πάντα αισθαντική. Μάθαμε και βάζουμε και την υπογραφή μας, ε;

Σταλαγματιά είπε...

΄@ iLiA μου η ευτυχία χρειάζεται δύο για ν΄ανθίσει αλλιώς δεν γίνεται :)
Καλή σου μέρα!

@ V
σ΄ευχαριστώ πολύ και για τα γλυκά σου λόγια και για το βραβείο σου.
Ευχαριστώ πολύ πολύ
καλή σου μέρα

Σταλαγματιά είπε...

@ Αχτίδα μου αυτή η μικρή διαχωριστική γραμμή είναι που κάνει την διαφορά.
Όλα κρίνονται στην λεπτομέρεια ιδικά τα σοβαρά.
Σ ευχαριστώ πολύ
ΣΕ φιλώ

@ Κηπουρέ μου σ ευχαριστώ που πέρασες, ξέρω πως ο χρόνος σου ειναι λίγος και εκτιμώ την επίσκεψη σου.
Εύχομαι γρήγορη ανάρρωση στον γιο σου και να βγει από το νοσοκομείο.

Ναι έμαθα να βάζω υπογραφή χάρη στον
JohnPatra και τον ευχαριστώ πολύ.
Σε φιλώ γλυκά κηπουρέ μου!
ααα ευχαριστώ και για την συμμετοχή σου στο guest book :))))

 
Powered by Blogger