Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Στον πυρετό των προετοιμασιών !!


Τα μάτια άνοιξαν με δυσκολία,
Σάββατο 8 το πρωί και το ξυπνητήρι μου χτυπούσε δαιμονισμένα.
Ημέρα για τα τελευταία ψώνια.
Τα πιο σημαντικά όμως.
Κάτι λιγότερο από μήνα και η μεγάλη μέρα έφτασε.
Τελικά όσα αφήνουμε για το τέλος
είναι και αυτά που απαιτούν τον περισσότερο χρόνο κι ας μην φαίνονταν.

Καφέ σπαστό (πάντα είπαμε φραπέ παγωμένο) στο χέρι
και 4 άτομα ξεκινούν για τα τελευταία ψώνια.
Περιττό να πω πως τον περισσότερο χρόνο τον χρειάστηκα εγώ.
Πως να βρω φόρεμα που ένιωθα σαν κρεμάστρα για ρούχα;
Και ρωτώ:
Γιατί τα ρούχα για επίσημες εμφανίσεις πρέπει να ξεκινούν από νούμερο 44 και πάνω;
Κι εμείς που είμαστε του 42 τι πρέπει να κάνουμε δηλαδή;

-Την μεταποίηση δεν θα την αποφύγεις είσαι πολύ αδύνατη.

Η μόνη ατάκα που άκουγα από το στόμα τους.
Κάθε φορά που την έλεγαν ήταν σαν να μου πατούσαν κουμπί εκτόξευσης.
Εγώ δεν είμαι αδύνατη τα ρούχα είναι μεγάλα.
:)))))

Και τελικά βρήκα μετά από ώρες ποδαρόδρομο
και άπειρες φορές μέσα και έξω από τα δοκιμαστήρια.
Φορούσα μερικά και όπως έβγαινα έτσι έμπαινα μέσα ξανά
αφήνοντας τους άλλους να γελάνε δυνατά με τα χάλια μου.
Και δεν τους αδικώ γιαυτό !

Γέλια, φωνές και πειράγματα
συνόδευαν την κάθε μου εμφάνιση.
Γελούσα κι εγώ μαζί τους για να μην αρχίσω να τσιρίζω από τα νεύρα
με όσα δοκίμασα.

Ουφ τελικά είναι τόσο δύσκολο να είσαι γυναίκα !
:))))


Τελική επιλογή το ροζ αυτό φόρεμα που στο τελείωμα του
έχει μαύρο.
Όσο μπορεί κανείς να καταλάβει από την τρισάθλια φωτογραφία
που βγάζει το κινητό μου
και που κι αυτό μετράει μέρες πριν καταλήξει στον
Θερμαϊκό να κάνει παρέα με τα υπόλοιπα σκουπίδια
:))






Τα παπούτσια η πιο εύκολη επιλογή,
μια λύση.
Να τα πάρω όλα και να φύγω !!!

Ζητώ ταπεινά συγνώμη από τις πωλήτριες που σίγουρα
θα ήθελαν κι αυτές να κάνουν ότι κι εγώ με το κινητό μου.
:)))






Κι όμως έχουμε ακόμη λεπτομέρειες πολλές μα το χαμόγελο είναι
μόνιμο στα πρόσωπα μας!!


Και στα δικά σας!!!


Υ.Γ.Για όσους δεν γνωρίζουν παντρεύεται η αδερφή μου και εγώ θα είμαι η κουμπάρα
Υ.Γ.2 Το φόρεμα είναι ροζ και όχι κόκκινο όπως φαίνεται !!!
Υ.Γ.3 Δεσμεύομαι για καλύτερες φωτογραφίες!





73 Αρώματα:

Oneiro-Vatis είπε...

Είναι δύσκολο να είσαι γυναίκα...
Είναι δύσκολο Κυρά,να είσαι οτιδήποτε θελήσεις να είσαι...
Νέο Blog ,νέα εμφάνιση...
Και ότι αγγίζω εδώ γνώριμο μου φαίνεται...
Απο την ίδια ψυχή,αναρτήσης για αθεράπευτες "ψυχούλες" σαν και εμάς...
Και όμως...στο χρόνο που πέρασε στο χρόνο που ήρθε κάτι έχει αλλάξει...
Δεν είναι τίποτα πάρα πάνω από τις τρεις τελευταίες γραμμούλες που θέλησες να μας χαρίσεις...

Να ευτυχείς...μπορεί να μην σε γνώρισα ποτέ,μα κάτι μου λέει πως αυτό το χαμόγελο σου πάει πάρα πολύ,το ίδιο αμαρτωλά όσο εκείνο το φορεματάκι και τα παπούτσια θέλουν να "χορεύουν μαζί σου!

Χαμογελάκι,λουλουδάκι της καννέλας να ευτυχείς!
Ταπεινά Ο.

Σταλαγματιά είπε...

Θα ειμαι η κουμπάρα στο γάμο της αδερφής μου, αυτό το χαμογελακι είναι δικό της για την πιο σημαντική μέρα της ζωής της.
Δίδυμες στην εμφάνιση και δίδυμες στην ψυχή, να χαίρομαι με την χαρά της, να χαμογελώ με το χαμόγελο της!!
Περιμένω πως και πως την μέρα εκείνη που τα δικα μου χέρια θα ενώσουν δυο ζωες!!

Κύκλους κάνω φορώντας εκείνο το φόρεμα και τα παπούτσια περιμένοντας την πρεμιέρα της νεας ζωής τους!!!
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου,
σ'ευχαριστώ που με νιώθεις,
μπορεί να μην με γνώρισες μα με καταλαβαίνεις κι αυτό είναι το πιο σημαντικό !!!

eirini είπε...

Μία ερώτηση γιατί δεν κατάλαβα... ποιός παντρεύεται;;;; Η άλλη σου η αδερφή; Έχασα επεισόδια μάλλον!!!

Τέλος πάντων, εύχομαι ολόψυχα ότι καλύτερο! Κάθε ευτυχία και χαρά... μόνο χαρά!!

Το φουστάνι είναι φανταστικό! Μου αρέσει πάρα πολύ!!! Τα παπούτσια επίσης! Έχω παρόμοια παπούτσια και είναι κάτσε καλά! Τέλειο το ντύσιμό σου! Νομίζω πως θα είσαι πραγματικά μια κούκλα μέσα σ'αυτό το φόρεμα!
Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ με τα ρούχα! Δεν βρίσκω τόσο μικρό νούμερο σε καλό ρούχο και ότι παίρνω το μικραίνω! Στα καθημερινά ρούχα είμαστε τυχερές γιατί όλα τα βγάζουν μινιόν αλλά στα υπόλοιπα υπάρχει πρόβλημα!

Αναστασία μου, πολύ όμορφη ανάρτηση! Μπράβο μωρό μου! Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι μια ωραία εβδομάδα!!!

Σταλαγματιά είπε...

Ειρήνη μου η αδερφή μου η δίδυμη παντρεύεται είχα κάνει σχετική ανάρτηση το χειμώνα όταν είχαμε αποφασίσει να γίνω εγώ η κουμπάρα.
Με καταλαβαίνεις τότε για τα ρούχα, ήξερα τι θα τραβούσα γιαυτό και το ανέβαλα συνέχεια αλλά τώρα έπρεπε να πάω δεν είχα περιθώρια :))
Ευτυχώς βρήκα, βέβαια την μεταποίηση δεν την γλίτωσα :)))

Σ'εχαριστω πολυ
φιλιά πολλά !

b|a|s|n\i/a είπε...

γιατί;; τι το επίσημο έχουν τα επίσημα ρούχα και δεν βγαίνουν σε μικρότερο νούμερο οέο; εννοώ τι το λιγότερο επίσημο έχουν τα μικρότερα ρούχα. :)))
πού είσαι εσύ στην φώτο; λείπεις από το φόρεμα και τα παπούτσια. :))
η ώρα η καλή!!! και στα δικά σου!!! πάντα με ομορφιά ψυχής και αληθινά χαμόγελα. φιλιά πολλά πολλά!!

Laplace είπε...

καλησπερα
πολυ ωραιο φορεμα..
κ στα δικα σου Αναστασια..
με το καλο ο γαμος της αδελφουλας..
καλο βραδυ κ καλη εβδομαδα να εχεις :)

fish eye είπε...

μια κουκλα θα εισαι..

ευτυχισμενη η αδελφουλα ευχομαι..

και στα δικα σου μικρη..

Cassiel είπε...

Αναστασιουλα μου, επρεπε να ερχοσουν κατω Αθηνα γλυκια μου ολα μας τα νουμερα ειναι 42!!! Εχουμε και στοκ!! Ωραιο το φορεματακι, μια χαρα σου πηγαινει!! Και στα δικα μας, παντα αξια κοριτσακι.
Πολλα φιλια!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Ουάου:) Ακόμα και τα μοντέλα τώρα οι μόδιστροι τα θέλουν με λίγο κρεατάκι πάνω τους:)

Όπως και νάχει φρόντισε να ασχημίσεις λίγο - πράγμα δύσκολο - μη κλέψεις την παράσταση πάλι γιατί είσαι και άτομο της σκηνής εσύ.

Μάλλον όμως η δίδυμη σου - ως δίδυμη - θα λάμψη.

Έχω ακούσει - και δει - ευτράπελα πάντως, όπως να φορά η κουμπάρα λευκό φόρεμα και να τη μπερδεύουν με τη νύφη. Το δικό σου κοκκινάκι μια χαρά είναι, μεγιές:)

lena_zip είπε...

Να ζήσει το ζευγάρι και η κουμπάρα να ευτυχήσει κι εκείνη! Φόρεμα και παπούτσια εγκρίνω! Και προσκλητήρια!!! Μην ξεχνάμε και το επάγγελμα! Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Η ώρα η καλή για τα παιδιά. Να είναι ευτυχισμένοι κι αγαπημένοι. Μαζί. Δύσκολη λέξη. Όσο κι εύκολη.

nikiplos είπε...

καλησπέρα, από την καρδιά μου λοιπόν η ώρα η καλή!!! :)
και στα δικά σου κουμπαρομπεμπέκα!!!

Πολύ παράξενο αλήθεια η νύφη και η κουμπάρα να μοιάζουν σαν δυό σταγόνες νερό!.

Κάποια μέρα θα πρέπει να κάνεις κάποια ανάρτηση για τα μπερδέματα με τους φίλους σας και την αδερφή σου...

ουχί εδώ όμως! Λοιπόν να ζήσετε όλοι σας και να είστε υγιείς να χαίρεστε ο ένας τον άλλον!!!


Πολλά φιλιά από το λιόλουστο (και σήμερα) παρί

Σταλαγματιά είπε...

@ Βασίλη μου είπα αυτή τη φορά να αφήσω το ψώνιο στην άκρη και να μην μπω κι εγώ μέσα στα ρούχα και τα παπούτσια :))))
Όσο για τα νούμερα αχχχχχχχ και ξανά αχχχχχ δεν ξέρω τι το λιγότερο επίσημο έχουν ξερω όμως πως πέρασα δια πυρός και σιδήρου για να βρω φόρεμα :))))
Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές, να πω και στα δικά σου; :)))
Φιλιά πολλά

@ Φίλε μου Laplace σ ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά.
Και στα δικά σου λοιπόν αν είσαι ελεύθερος ;)
Καλό μήνα και καλο ξημέρωμα

@ Φεγγαρένια μου εκείνη την ημέρα η χαρά θα με κάνει να λάμπω :)
Ευχαριστώ πολύ πολύ
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Cassiel μου έπρεπε να έρθω Αθήνα, να γλιτώσω το μαρτύριο αυτο :)))
Με τρέλαναν μέχρι να βρω αλλά είμαι σίγουρη πως τους τρέλανα κι εγώ :))
Σ'ευχαριστώ πολύ
Και στα δικά σου γλυκιά μου αν εισαι ελεύθερη
Σε φιλώ γλυκά

@ Κωνσταντίνε μου θα κάνω ότι μπορώ να ασχημίνω :))
άλλωστε η μέρα δικαιωματικά είναι της νύφης και του γαμπρού !!
Καλά είναι δυνατόν να φορέσει η κουμπάρα άσπρο φόρεμα;
Το δικό μου είναι ροζ δεν είναι κόκκινο :(
Μην κοιτάς αυτήν την φωτογραφία :)
Είμαι άτομο της σκηνής ε;
χαχαχα κάτι θα ξέρεις για να το λες :)))
Φιλιά

@ Λένα μου σ'ευχαριστώ πολύ και στα δικά σου :)
Παπούτσια και προσκλητήρια επιλέχτηκαν γρήγορα το φόρεμα μας κούρασε :))
Φιλια πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Μπάτλες ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
Και στα δικά σου!!!

@ Καλέ μου Nikeple,
γέλασα πολύ με το κουμπαρομπεμπέκα :)))))
Κουμπάρα και νύφη σαν δυο σταγόνες νερό!!!
Ευτυχώς που θα μας ξεχωρίζουν από το φόρεμα :)))
Όντως έχουνε γίνει πολλά ευτράπελα λόγω της ομοιότητας μας και θα γράψω να είσαι σίγουρος γιαυτά, ειδικά στο σχολείο και το πανεπιστήμιο τους κάναμε πολλά :))

Σ'ευχριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου!!
Εισαι τυχερός που ζεις στην πιο όμορφη πόλη, την πόλη του φωτός !!
Τα φιλια μου!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Καλημέρα Αναστασία.
Να ζήσουν τα παιδιά με υγεία και ευτυχία.
Είναι τιμή να είσαι κουμπάρος και η όλη προετοιμασία του γάμου έχει την ταλαιπωρία της αλλά συνήθως το τελικό αποτέλεσμα σε αποζημιώνει.
Υ.Γ. Πολύ όμορφο το σύνολο που επέλεξες. Μην αισθάνεσαι άσχημα που είσαι αδύνατη όπως λες, το καλύτερο είναι αυτό.
Υ.Γ.2/ Το είναι δίδυμος ή δίδυμη έχει πολλά πλεονεκτήματα. Ας πούμε μπορείς να δώσεις ένα μάθημα στην θέση του άλλου ή αν βαριέσαι να πας κάπου πάει ο άλλος στη θέση σου. Βέβαια παίζει να βρεις και τον μπελά σου.

jacki είπε...

Αχ κοπελιά βρήκες φουστάνι; Πολύ όμορφο.. Να δω τι θα κάνεις και τα μαλλάκια σου!!!

προφήτηs είπε...

θα είσαι υπέροχη, και εσύ και η αδερφή σου...

δε ξέρω αν είναι και τόσο πυρετός όλες οι προετοιμασίες, ελπίζω πως όχι...

με το ίδιο υπέροχο χαμόγελο πάντα να είστε....

καλημέρα

mauveair είπε...

Χαίρομαι με τη χαρά σου:)
Μόνο μη χάσεις την ουσία με την αστραφτερή λάμψη όλων αυτών τριγύρω σου...

delfinoula είπε...

Να ζήσουν τα παιδιά κι εσύ να κάνεις θραύση...


Καλημέρα.

Σταλαγματιά είπε...

@ Νίκο μπορεί να έχει τρέξιμο ένας γάμος μα είναι ευχάριστο και το απολαμβάνεις.
Φυσικά και το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει !!
Με έκαναν να αισθάνομαι άσχημα που είμαι αδύνατη αλλά θα μου περάσει : )))
Όσο για τις ζαβολιές ναι τις έχουμε κάνει.
Έχω δώσει μαθήματα στο ΤΕΙ εγώ για την αδερφή μου εκείνη έχει πει μάθημα στο σχολείο για μένα και πολλά.
Ευτυχώς ότι κι αν κάναμε δεν το πληρώσαμε : )))
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!

@ Ιωάννα μου αν το δεις από κοντά δεν έχει καμία σχέση, όλο το σχέδιο χάνεται με αυτήν την φωτογραφία.
Θα βγάλω άλλη και θα την αλλάξω.
Τώρα για το μαλλί χμμ θα δούμε, έχω εμπιστοσύνη στην κομμώτρια ;)
Φιλιά πολλά

@ Καλέ μου προφήτη σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
Όλο το τρέξιμο το ξεχνάς γιατί αξίζει ο λόγος!
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ mauveair
Μην ανησυχείς την ουσία δεν θα την χάσω,
Και η λάμψη όλη στο βλέμμα θα κρυφτεί και στο χαμόγελο!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ

@ delfonoula,
Σ΄ευχαριστώ πολύ
Η δική μου λάμψη θα είναι τα χαμόγελα τους !!
Φιλιά πολλά

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Αναστασία μου,

τέλεια η επιλογή που έκανες, το φόρεμα μου αρέσει πολύ, απλό και σε όμορφο χρώμα αλλά και τα παπούτσια που διάλεξες είναι πολύ εντυπωσιακά.
Θα είσαι μια κούκλα!

Άντε και στα δικά σου!

Να χαίρεσαι την αδελφούλα σου!

Skouliki είπε...

καλο μηνα και καλημερα
η επιλογη χρωματος φανταστικη και μου αρεσει ...ασε που νομιζω οτι θα το βολευτεις και γενικα σαν φορεμα

να σου ζησει ευχομαι παντα χαρουμενη

φιλακι

Γιώργος Τ. είπε...

Άντε, η ώρα η καλή! Και εσύ πάντα άξια!! Να ευχηθώ και στα δικά σου??

Το φόρεμα μου έκανε κόκκινο, οπότε είπα ότι ο συνδυασμός της δυσχρωματοψίας μου και το κινητού σου θα έκαναν θαύματα! Με έσωσε το υστερόγραφο!
Πολύ όμορφο βέβαια, θα είσαι υπέροχη (παρατηρώ σε όλους τους γάμους και τις βαφτίσεις που έχω πάει τον τελευταίο καιρό ότι οι κουμπάρες κλέβουν πάντα τις εντυπώσεις! Δεν θα αποτελέσεις εξαίρεση υποθέτω!!)
Όσο για το τρέξιμο, ως κλασικός άντρας δεν το καταλαβαίνω....!!

ποντίκι είπε...

Kalimeera, polu omorfo to forama, nai einai duskolo na eisai gyanika...

oi ores oi kales kai na tous xairesai...

PANTA AKSIA...

Ανώνυμος είπε...

Και στα δικά σου όμορφη που θα γίνεις ακόμα ομορφότερη μέσα στα ροζ και στη χαρά του γάμου της αδερφούλας!

Σταλαγματιά είπε...

@ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ
Θα βγάλω άλλες φωτογραφίες για να δείτε τις λεπτομέρειες γιατί έτσι δεν φαίνεται τίποτα.
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα

@ Σκουληκάκι μου σ΄ευχαριστώ πολύ να πω και στα δικά σου;
Καλό μήνα
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Γιώργο μου να ευχηθείς και στα δικά μου γιατί όχι : )
Ναι ξέρω ότι φαίνεται κόκκινο το φόρεμα γιαυτό έβαλα το υστερόγραφο.
Θα την αλλάξω την φωτογραφία γιατί έτσι θυμάμαι και το κινητό και νευριάζω : ))
Λες να κλέψω τις εντυπώσεις;
Μετά την νύφη και τον γαμπρό βέβαια : )))
Αχ είσαι τυχερός που δεν ξέρει από τρέξιμο, σε κάτι τέτοιες στιγμές θα ήθελα να ήμουν άντρας να γλιτώσω από όλα αυτά : ))))
Φιλιά πολλά
Καλό μήνα
Και
Στα δικά σου ;)

@ Ποντικάκι μου ευχαριστώ πολύ πολύ!
Εσύ τα πέρασες πρόσφατα και ξέρεις έτσι;
Καλό μήνα

Σταλαγματιά είπε...

Πανδώρα μου ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Καλό μήνα και καλή εβδομάδα
Φιλιά

Δημητρης είπε...

Μοσχομύρισε το σπιτικό σου με καλοκαιρινές ευχούλες Αναστασία. Σε αυτές θα ήθελα να προσθέσω κι εγώ τις δικές μου. Ξέρω πως τούτες οι στιγμές είναι μοναδικές για όλους. Ακόμα και για εκείνους που είναι πιο έξω όπως εμείς εδώ, η παρέα σου. Μοναδικές επειδή οι ευχές λέγονται από καρδιάς και έχουν την ικανότητα να στεριώνουν περισσότερο την ευτυχία του ζευγαριού. Ευχές να είσαι πάντα άξια, γεμάτη αγάπη :)

AVRA είπε...

η ωρα η καλη για το ζευγαρι και για σενα ο,τι επιθυμεις και φυσικα και στα δικα σου!!! :-))

Ανώνυμος είπε...

η ωρα η καλη λοιπον κι εσυ παντα αξια!!!!!

Δημήτρης είπε...

Αντε καλά στέφανα και στα δικά σου!!!!

Αναστασία μου τα λέγαμε και με την Φυγή...

Τέλειο το φόρεμα και τα ασημένια σου άπεχτα!!!

Με το καλό με το καλό!!!!

Πολλλλλλα φιλιά!!

Καλό μήνα!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Δημήτρη σ ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια,
Ζεσταίνουν την καρδιά μου και με κάνουν να χαμογελώ.
Σ΄ευχαριστώ τόσο!!

@ AVRA,
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
Να τολμήσω να ευχηθώ και στα δικά σου;

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά παπαρούνα που τώρα το άρωμα σου έγινε πιο έντονο
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!
Κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένεια σου.
Σε φιλώ γλυκά

@ Μικρέ μου Δημήτρη σ΄ευχαριστώ πολύ.
Να σου ευχηθώ καλή αρχή στις σπουδές σου στην Αγγλία.
Μαθαίνω τα νέα σου από την φυγή και χαίρομαι για σένα.
Θα χαρώ να τα πούμε και από κοντά.
Σε φιλώ γλυκά

SDRyche είπε...

Σαν χθες μου φαίνεται που διάβαζα αυτή την ανάρτησή σου.
Πέρασε ο καιρός και πλησιάζει όλο και πιο πολύ η μεγάλη στιγμή.
Να είστε καλά όλοι σας και να έχετε πολλές όμορφες στιγμές να σας περιμένουν.

iLiAs είπε...

...καλο μηνα Αναστασια και η ωρα η καλη :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αναστασία μου ......
Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι........
Η ώρα η καλή και πάντα άξια......
Το φόρεμα πολύ ωραίο, και τα πέδιλα πρώτα........
Σήμερα και σε κάποιο άλλο blog η κάτοχος έλεγε ότι παντρεύεται η αδελφή της σύμπτωση........
Θέλω φωτογραφίες........
Πολλά φιλιά και στα δικά σου με ένα καλό ρομαντικό παιδί!!!!!!

stratos o ψήστης είπε...

Αναστασία η ώρα η καλή στην αδερφή σου και εσύ πάντα άξια!Το φόρεμα πολύ ωραίο... ε και στα δικά σου!

eirini είπε...

Αναστασία μου, πόσες αδερφές είστε;
Γιατί είχα την εντύπωση ότι κάποια είχε παντρευτεί;!

Φιλιά!

kat. είπε...

καλά.. κοριτσάκι μου είναι απίστευτος ο συγχρονισμός μας!
τώρα διάβασα το ποστ σου..
η ώρα η καλή..
το φόρεμα σου είναι φανταστικό..
εγώ θα βάλω ένα παρόμοιο στράπλες αλλά σε κίτρινο χρώμα!!!!!

Γιάννης Παππάς είπε...

πολύ καλό φαίνετε κουμπάρα το φόρεμα και τα παπούτσια όλα τα λεφτά όμως να σε δούμε και επι το έργον στην εκκλησία για να σου ευχηθούμε

καλη σου νύχτα

Σταλαγματιά είπε...

@ SDRyche,
σαν χθες μου φαίνεται κι εμένα Κώστα από την ημέρα εκείνη που ορίστηκε η ημερομηνία γάμου :))
Θυμάμαι και την συμβουλή σου για τα μαγαζιά της Αθήνας, τελικά έπρεπε να σε ακούσω :)))
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!
Να εχεις ένα όμορφο βράδυ
Φιλί γλυκό!

@ Ηλία μου σ'ευχαριστώ πολυ!
Καλό μήνα και επιτέλους καλό καλοκαίρι!
Φιλιά

@ Φούλη μου η Κατ μας παντρεύει την αδερφή της ναι πέρασα κι εγώ και διάβασα όσα νιώθει και ένιωθα κι εγώ τότε :))
Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές εύχομαι να δεις κι εσύ τα παιδιά σου όπως αγαπάς!
Φωτογραφίες θα έχεις σίγουρα :)
Φιλάκια

Σταλαγματιά είπε...

@ Στρατο ευχαριτώ πολύ πολύ!!
Και στα δικά μου ε;
χι χι ευχαριστώ !!
Φιλιά

@ Ειρήνη μου θυμάσαι την ανάρτηση του χειμώνα που είχα κάνει τότε που ορίστηκε η ημερομηνία γάμου και αποφασίσαμε να γίνω εγώ κουμπάρα γιαυτό νομίζεις πως παντρεύτηκε :)))
Ο γάμος είναι τώρα όμως, στις 20 Ιουνίου.
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ κατμαντου κι εγώ το ίδιο είπα όταν διάβασα την ανάρτηση σου το πρωί :))
Γιαυτο'σου είπα πως σε καταλαβαινω.
Το φόρεμα μου υπήρχε και σε κίτρινο λες να ειναι το ίδιο ; :)))
Υποθέτω πως πέρασες τα ίδια κι εσύ με τα νούμερα ε; Εκτός κι αν στην Αθήνα μας υπολογίζουν περισσότερο :))
Φιλιά πολλά

@ Γιάννη θα με δείτε και επί το έργον φυσικά :))
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Καλό σου βράδυ

Eleni Dafnidi είπε...

Αναστασία μου,
και μόνο η χαρά που θα έχεις θα σε κάνει να λάμπεις έτσι κι αλλιώς!
Γι' αυτό μην ανησυχείς καθόλου! Όλα θα είναι τέλεια και αυτή η μέρα σίγουρα θα σας μείνει αξέχαστη. Στέλνω από τώρα τις ευχές μου για ευτυχία αλλά φαντάζομαι θα ακολουθήσει και σχετική "γαμήλια" ανάρτηση οπότε επιφυλάσσομαι και αναμένω!!!
Πολλά φιλιά καλή μου!

annafrank είπε...

Αναστασία μου ,πολύ αυθόρμητα και τυχαία μπήκα στο μπλόκ σου ,καλο μήνα γλυκεια μου ,και ευχομαι κάθε ευτυχία στην αδελφή σου την διδυμη..Μακάρι και εγώ να ειχα τον δίδυμο αδελφό μου..αλλα μόλις γεννηθηκε μετά λίγες ωρες εγινε ενα τόσο μικρο αγγελούδι!!Πάντως πολύ ομορφη αναρτηση,πολύ χαίρομαι πού βρίσκομαι ανάμεσα σας!Καλο βράδυ!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Ελένη μου μια μικρή αγωνία την έχω αν και ξέρω πως δεν είναι δα και τόσο δύσκολος ο ρόλος του κουμπάρου :))
Σίγουρα θα ακολουθήσει γαμήλια ανάρτηση :)
Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!!
Σε φιλώ γλυκα

@ annafrank
καλώς σε βρίσκω και καλώς μας ήρθες,
σ'ευχαριστώ για την τιμή να σταθείς και να μου ευχηθείς το εκτιμώ πολύ!
Σίγουρα το να έχεις δίδυμο αδερφό είναι από τα πιο σημαντικά !!
Χαίρομαι που είσαι εδώ και που μου δόθηκε η ευκαιρία να διαβάσω στίχους σου!
Σ ευχαριστώ
Καλό σου μήνα

Lily είπε...

Panta Aksia Koumpara!!! Na Zhsoun ta paidia!!

JD είπε...

Άξια! (οεο γιατι παντρευονται ολοι ρε;; )

Αντε και στα δικα σου με ενα καλο παιδι (και δυο (2) μη σου πω...)

Σταλαγματιά είπε...

@ Lily,
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Καλώς όρισες !

@ Βρε καλώς τον όμορφο ;)
Γιατί παντρεύονται όλοι;
Μα τώρα είναι ερώτηση αυτή; Οεο
: )))
Σ΄ευχαριστώ πολύ για την ευχή,
μου φτάνει ένας (προς το παρόν) : )))))

Talisker είπε...

εισαι νουμερο 42 Αναστασια??

παμε καλα?
κι εγω γιατι σου μιλαω που για να μπω στο 46 ...και στο τελευταιο μοργκαν εχω βγαλει μαρουλια και απο τα αυτια??

τεσπα

λογω της ημερας
ας παραβλεψω τον ιλιγγο

Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ να ειναι παντα ευτυχης και καλοστεριωτη η αδερφουλα σου

ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ !!!!!

(και μετα το γαμο αυτα να τα βαλεις στην ντουλαπα ε???))


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Σταλαγματιά είπε...

Talisker,
42 είμαι τρομάρα μου και μου βγήκε το λάδι μέχρι να βρω φόρεμα που και αυτό θέλει λίγο να το μαζέψω από την άκρη και φυσικά να το κοντύνω.
: )))
Και το 46 μια χαρά νούμερο είναι απλά το 42 είναι πολύ μικρό : ))
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές.
Να πω και στα δικά σου;

Καλά το φόρεμα μετά το γάμο θα κοσμεί την ντουλάπα μου γιατί για να το φορέσω ξανά θα πρέπει να παώ σε δεξίωση : )))

Φιλιά πολλά

AVRA είπε...

αναστασια μου τα δικα μου εχουν ηδη γινει (εδω και 9 χρονια ) και εχω ηδη και δυο αγγελουδια!!!

οι ευχες σε εσας τις λεύτερες λοιπον...εμεις το περασαμε το χαντακι ( ξερεις αυτο που χωριζει τους ανυπαντρους με τους παντρεμενους :-))))))))

ζαφορα είπε...

Άντε με το καλό κοπέλα μου
και πάντα άξια.
Το φόρεμα όμορφο,
όμως τα παπούτσια…!
Πώς ταίριαξες ασημί πέδιλο με χρυσό, που έχει το φόρεμα;

Τέλος πάντων .
Να περάσεις καλά και χαλαρά μέχρι τότε.

Φιλί και την αγάπη μου.

Μαργαρίτα είπε...

Η ώρα η καλή!!!!

Και στα δικά σου λουλουδάκι μου >@<

πολλά πολλά μαργαριταρένια φιλιά ***

Σταλαγματιά είπε...

@ AVRA,
Να τα χαίρεσαι τα αγγελούδια σου και να τα δεις όπως αγαπάς και όπως εκείνα ονειρεύονται!
Σ΄ευχαριστώ πολύ

@ Ζαφορά μου το φόρεμα δεν έχει καθόλου χρυσό, τα στραζ είναι ασημένια αλλά η παλιά φωτογραφία ήταν άθλια.
Την άλλαξα μπορείς να το δεις τώρα,
σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Σε φιλώ γλυκά

@ Μαργαριτούλα μου γλυκιά σ ευχαριστώ πολύ πολύ.
Να πω και στα δικά σου;
Θα το πω αν είσαι ελεύθερη και στο κεφαλάκι σου :))
Φιλιά πολλά πολλά

Ελενα καπακιώτου είπε...

καλη ωρα στην αδελφη σου... και παντα ευτυχισμενη...

καλο βραδυ

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Ευτυχία εύχομαι και στις δυό σας μικρή!!!

Με φιλιά πολλά!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

η ωρα η καλη κοριτσακι για την αδερφη σου και παντα αξια για σενα την κουμπαρα δηλαδη!!!

ομορφα πραγματα ειναι αυτα!!!
το φορεματακι τελειο και οσο για τα παπουτσια(αχ αδυναμιες ειναι αυτες)υπεροχα!!!

δεν μπορω να βλεπω τετοιες φωτο και με πιανει καταναλωτικη μανια!!!

παντως ειναι πανεμορφα ολα!!!
μπραβο!

αντε και στα δικα σου!!!(οχι που θα την γλυτωνες-φανταζομαι ολοι αυτο σου λενε χιχιχι)

νεραιδενια φιλακια κουκλιτσα μου!!!

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Τελικά, είναι δύσκολο να είσαι γυναίκα;

Αυτό το ερώτημα το απάντησες μέσα σου;

χαχαχα...

Καλή κουμπαριά και ευτυχισμένη.

Καλό βράδι.

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

Χρήστος Α. Μιχαήλ είπε...

Ό,τι καλύτερο εύχομαι!

HaLiaS είπε...

ξέρω πως οι στιγμές που ζεις είναι μοναδικές.
γι αυτό να τις απολαύσετε.
και να τις χαίρεστε κάθε μέρα που περνά.
ακόμη κι αυτός ο "πυρετός" έχει την γοητεία του...
στο τέλος όλα αυτά θα θυμάσαι γιατί από την μέρα του γάμου θα μείνουν κυρίως οι φωτογραφίες, μιας και το άγχος θα είναι λιγάκι παραπάνω από τα επιτρεπτά όρια για να σου επιτρέψει μετά να θυμάσαι τα πάντα.
αν και εύχομαι να μην σε επηρεάσει ο κύριος άγχος.
εμένα πάντως τότε με είχε επηρεάσει, άσε που την ημέρα του γάμου ήμουν σε πλήρη αφωνία...

"αφήνοντας τους άλλους να γελάνε δυνατά με τα χάλια μου.
Και δεν τους αδικώ γιαυτό !"
διαφωνώ με την έκφραση...οριζοντίως, καθέτως και πλαγίως και σας παρακαλώ να ανακαλέσετε...άσε που τα "χάλια" μου έχει καταχωρηθεί από εμένα...:))))

να χαμογελάτε μικρές μας πριγκηπέσες.
η ώρα η καλή στην γκαρντασίνα.
και παντάξια σε σένα.
Καλορίζικο να είναι το ζευγάρι.
καλορίζικα και καλοφόρετα το φόρεμα και τα παπούτσια.
άψογη επιλογή. κοιτα να το απολαύσεις.

καλό ξημέρωμα.
και με +3 μερες καθυστέρηση καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!
όλα με το καλό!
:))))

HELIASTER είπε...

Keep walking...Όλα είναι όμορφα...
Να βρείς την τρυφερότητα που σου αξίζει..

LAMBROS είπε...

Να ζήσουν και να ευτυχίσουν ... και στα δικά σου με το καλό !!!! Ελπίζω να περάσατε φανταστικά ...
Αν θες πέρασε από τον Ψαρότοπο να παραλάβεις κάτι ...

Σταλαγματιά είπε...

@ zinaa kapa,
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Ευχαριστώ και για το πέρασμα σου!
Καλώς ήρθες

@ Λίτσα μου σ ευχαριστώ πολύ πολύ!
Φιλιά πολλά

@ Γλυκιά μου νεράιδα σ ευχαριστώ πολύ πολύ!
Θα πω ναι θα το πω και στα δικά σου : )))
Εγώ βαρέθηκα να το ακούω : ))))
Τα παπούτσια είναι έρωτας αγιάτρευτος, θα μπορουσα να αγοράσω όλο το μαγαζί.
Είναι τα μόνα που όσα και να έχω πάντα θα παίρνω κι άλλα.
Η ντουλάπα μου δεν χωρά άλλα : )))

Φιλιά πολλά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Κώστα μου είναι δύσκολο να είσαι γυναίκα έτσι όπως γίναμε : ))))
Σ ευχαριστώ πολύ!
Σε φιλώ

@ Χρήστος Μιχαήλ
Σ ευχαριστώ πολύ!
Καλώς ήρθες!!

@ Μικρέ πρίγκιπα – που δεν είσαι χάλιας- : ))
Γέλασα πολύ με όσα είπες : )))))
Με τα δικά μου όμως χάλια γέλασαν πολύ το Σάββατο και θα γελάσουν και στο γάμο γιατί ο κύριος άγχος θα έρθει σίγουρο,
Μ αγαπάει τόσο που δεν με αφήνει ποτε : )))
Άσε που φοβάμαι μην μπλέξω τα χέρια μου εκεί με τα στέφανα.
Λες;
Πω πω χάλια : )))

Θα γελάμε αυτό είναι το μονο σίγουρο,
Γελάμε ήδη!!
Σ΄ευχαριστώ ….από καρδιάς !!

Σταλαγματιά είπε...

@ HELIASTER,
Σ΄ευχαριστώ!!
Πιστεύω ακόμη στα θαύματα !!

@ Θαλασσινέ μου φίλε,
Πόσα ευχαριστώ να πω;
Όσα τ άστρα του ουρανού!!
Όσα τα άνθη στην ψυχή!!

Φιλί !

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Καλή μου Αναστασία πάντα με χαρές να σε βρίσκω. Να ευχηθώ στην αδελφή σου να είναι πάντα καλά κι ευτυχισμένη. Οι χαρές των αγαπημένων προσώπων πόσο πολύ δικές μας είναι και χαίρομαι ειλικρινά για την χαρά σου. Να ευχηθώ και στις δικές σου χαρές όταν προκύψουν.
Όσο για την ενδυματολογική σου ταυτότητα είμαι βέβαιη πως σαν κουμπάρα θα είσαι ξεχωριστή γιατί σου αξίζει.

Vassilis είπε...

τα παπούτσια τέλεια. Θα τα ζήλευε και η Carrie Bradshaw από τo Sex and the City.
Η ώρα η καλή!

spyros1000 είπε...

ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ....
ΘΑ ΒΑΦΤΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΑΚΙ Η ΟΧΙ?

Σταλαγματιά είπε...

@ Σοφια μου σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου!
Οι χαρές των αγαπημένων μας προσώπων είναι διπλές χαρές για μας.
Τι πιο όμορφο από το χαμόγελο στο πρόσωπο τους, είναι σαν να βγαίνει ο ήλιος μετά την βροχή!!
Και στα δικά σου Σοφάκι μου αν είσαι ελεύθερη.
Πολλά φιλιά

@ "hallo lover"
αυτή θα ήταν η ατάκα της Carrie Bradshaw
Βασίλη :)))
σ'ευχαριστώ πολύ πολύ
φιλιά

@ Σπύρο σ'ευχαριστώ πολύ!
Φυσικά και θα βαφτίσω το πρώτο παιδί.
Πως και πως περιμένω το ανίψι :))
Φιλια

 
Powered by Blogger