Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Ετοιμάζω ταξίδι !!




Θα φύγουμε απ τον θόρυβο της πόλης
μια νύχτα που δεν έζησε κανείς.....


Απόψε λέω να μην κοιμηθούμε....


Καλοκαιρινή διάθεση
Καλοκαιρινό τραγούδι
Και ένα 3μέρο μπροστά!!
Ε τι εγώ εδώ θα μείνω;

Έχω ετοιμάσει βαλίτσα
Έχω φορέσει τα καλοκαιρινά
και ετοιμάζω ταξίδι!!!

Μαγιό πήρα;
Κι αν βρέχει;
Μπάνιο στην βροχή!!
Χμμ Δεν είναι κακό!

Τρεις μέρες χωρίς τον υπολογιστή.
Είναι καλό τώρα αυτό;
Θα αντέξω;
Θα μου στέλνετε τηλεπαθητικά μηνύματα;
Όχι;
Έτσι θα μ αφήσετε;
Καλά!
Εγώ θα σας σκέφτομαι!!

Αναχώρηση Παρασκευή μετά την δουλειά.
Δευτέρα βράδυ θα είμαι πίσω
με πολλές φωτογραφίες και πολλά νέα!!

Που θα πάω;
Σςςςς
Μυστικό !!!

Θα με περιμένετε ναι;


Υ.Γ. "Μην πυροβολείτε τον πιανίστα"
Ναι δεν θα ψηφίσω ....σας εμπιστεύομαι :))))




55 Αρώματα:

Laplace είπε...

καλημερα Αναστασια..
φυσικα θα σε περιμενουμε..
καλα να περασεις :)
φιλια!

Marouli είπε...

Καλημέρα Αναστασία μου!

Αντηλιακό μην ξεχάσεις να πάρεις και καείς από τον ήλιο και φενιστιλ για τα κουνούπια.
Έχω μια υποψία για το που θα πας αλλά θα περιμένω να δω τις φωτογραφίες την δευτέρα.
Καλά να περάσεις και να προσέχεις!
Εννοειται πως θα σε περιμένουμε..

Πολλά μαρουλοφιλάκια!!

jacki είπε...

Μα καλά δε θα ψηφίσεις???????


Χαχαχα.

Άηντες.... Καλά να περάσεις.

Δημήτρης είπε...

Αναστασία μου να περάσεις τέλεια!!!!!!!!!!!
Καλό ταξίδι!!!

Να προσέχεις!!!

Καλό είναι που θα είσαι μακριά από τον υπολογιστή και κοντά στη φύση!!!!

Μπάνιο με βροχή... μη μας βγείς πολύ ηλεκτρισμένη από τα νερά και μας ανατριχιάζεις περισσότερο κα΄θε φορά φοβάμαι, πλακίτσα...χαχα!!!

Να ρωτήσω και εγώ μα καλά δε θα ψηφίσεις...;;; τσ τσ τσ ντροπή... χαχα!

και σε είχα και για active member...

καλά να περάαασειςςς
Φιλιά στέλνω!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Laplace,
Θα με περιμένετε ε;
Ωραίαααααααααα
Φιλάκια !!

@ Μαρουλάκι μου ναι το αντηλιακό μην ξεχάσω μην γυρίσουμε παπαρούνες : )))
Θα φέρω φωτογραφίες και θα δείτε τον προορισμό : ))))
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά

@ Όχι κύριε πρόεδρε δεν θα ψηφίσω και βάλτε μου όσες κυρώσεις θέλετε : )))
Δεν με ρώτησαν όταν όρισαν την ημερομηνία εγώ είχα κανονίσει :Ρ

Σταλαγματιά είπε...

Δημητράκη μου μην ανησυχείς καθόλου δεν παθαίνω τίποτα εγώ : ))))
Όχι δεν θα ψηφίσω ναι είμαι active member αλλά στις προηγούμενες και τις επόμενες εκλογές τώρα έχω κανονίσει λυπάμαι : )))
Φιλιά πολλά και καλοκαιρινά

Δημήτρης είπε...

φιουυυυ καλά το είχα καταλάβει...
πλάκα έκανα έτσι... :-)

αντε καλά να περάσεις!!!

Σταλαγματιά είπε...

Το ξέρω μωρέ πως κάνεις πλάκα : )))
Σ ευχαριστώ πολύ πολύ !
Φιλί

b|a|s|n\i/a είπε...

για να ...ψηφίσεις πας; :))
πολύ όμορφα να περάσεις! ξέγνοιαστα και χαμογελαστά!
φιλιά πολλά!!

AVRA είπε...

να περασεις τελεια!!!

Ανώνυμος είπε...

Πάμε όλοι μαζί;
Τζαμαϊκανούα.

Καλά να περάσεις...

Δημητρης είπε...

Μα δεν θα φύγεις ποτε μακριά μας, επειδή είσαι μέσα στην καρδιά μας, οπότε όπου και να πας θα μας έχεις μαζί σου και εμείς εσένα!!!
Καλό μεσημέρι!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω, αφού απέχεις από ψήφο δική μας είσαι:)
Χωρίς pc θα ζοριστείς λίγο αλλά θα το ξεπεράσεις, εμένα τις προάλλες τάπαιξε ο δικός μου και μέχρι να εγκαταστήσω τον νέο μια τρεμούλα απ΄τον εθισμό την είχα:) Μέχρι κηδεία σκέφτομαι να τον κάνω, 8 χρόνια τον είχα παρέα.

Καλές βόλτες και καλή επιστροφή.

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Καλημέρα Αναστασία.
Να περάσεις όσο πιο καλά μπορείς ( πρόσεξε την παρέα όμως ).
Ξεγνοιασιά αυτό να πετύχεις να έχεις…
Υ.Γ. Θα πρότεινα Χαλκιδική
( μεσαίο πόδι) ή Θάσο :-)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

Σταλαγματιά είπε...

@ Βασίλη κι εσύ πυροβολείς ;
: ))))
Σ ευχαριστώ πολύ
Θα κάνω βόλτες και για σας μια που εσείς θα ψηφίσετε για μένα : )))
Φιλιά πολλά

@ AVRA
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Φιλί

@ Μπάτλερ
Άντε πάμε όλοι μαζί
Ακόμη κάθεστε;
: )))

Σταλαγματιά είπε...

@ Δημήτρη σας κουβαλάω μαζί παντού αυτό είναι σίγουρο !!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ!!!!!

@ Κωνσταντίνε,
Θα ζοριστώ λες ε;
Ωχ από τώρα το σκέφτομαι.
Για πες;
Τι συμπτώματα έχει η πάθηση;
: ))))
Θα ζήσω ;
8 χρόνια έναν υπολογιστή;
Τι το πέρασες; Καναπέ; : )))))
Σ΄ευχαριστώ πολύυυυυυυυ

Υπογραφή
Η κουμπάρα με τα ροζ : )))

Σταλαγματιά είπε...

@ Νίκο σ΄ευχαριστώ πολύ!
Την παρέα δεν την φοβάμαι
Την έχω από την μέρα που γεννήθηκα : )))
Χαλκιδική λες ε;
Μπα εγώ έχω κάτι άλλο στο νου ;)
Φιλί

@ Μικρέ μου σκρουτζάκο
Σ ευχαριστώ πολύ πολύ
Κι εσύ ότι και αν κάνεις να περάσεις όμορφα
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

EI ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!!!!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Την καλύτερη παρέα λοιπόν θα έχεις λοιπόν.
Μάλτα, εύκολο υπάρχει απευθείας πτήση από Αθήνα. ( είναι τραβηγμένο αλλά περνάς υπέροχα, το έχω κάνει πάνω σε στιγμές τρέλας). Άσε τον υπολογιστή, καθάρισε το μυαλό σου, απόλαυσε τους ήχους της θάλασσας και τις μυρωδιές της...

Σταλαγματιά είπε...

@ Παπαρούνα μου σ ευχαριστώ πολύ
Κι εσύ ότι κι αν κάνεις να το απολαύσεις !

Φιλί!

@ Νίκο μην με ξεσηκώνεις,
Καλά θα ήταν η Μάλτα αλλά….αφήνουμε τους μακρινούς προορισμούς για την άδεια του καλοκαιριού, να τελειώσουμε και από τον γάμο.
Τώρα τον υπολογιστή είναι λίγο δύσκολο αλλά θα το καταφέρω.
Λες να βρω δίκτυο ελεύθερο πουθενά να πάρω το λάπτοπ;
: ))))

Μα για αυτούς τους ήχους της θάλασσας γίνονται όλα !!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Θα τα ανακαλύψεις τα συμπτώματα μόνη σου, μεγάλο κορίτσι είσαι.
Προς το παρών έλα να παραλάβεις το βραβείο σου πριν φύγεις μη μου χαλάσει γιατί δεν έχω κατάψυξη να το βάλω:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ.ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλά να περάσεις οοοοοοοοοοπου και να πας,εμείς θα κατσικοθούμε εδώ...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Πολύ καλά θα κάνεις Αναστασία!!!
Να περάσεις καλά
και να επιστρέψεις με όμορφες εμπειρίες.
Συγχαρητήρια και για το βραβείο, επίσης.
Το αξίζεις!

zoyzoy είπε...

Καλά θα κάνεις Αναστασία καλά να περάσεις εσύ να γεμίσεις τις μπαταρίες σου και να μας έρθεις φρέσκια και χαρούμενη πάλι!
Καλό 3ήμερο!

iLiAs είπε...

...να περασεις όμορφα Αναστασία...

Ανώνυμος είπε...

Καλά μπανάκια, καλές αποδράσεις Αναστασία μου. Όπου κι αν πας να περάσεις όμορφα.

lena_zip είπε...

Καλά να περάσεις και να ξεχαστείς εκεί!!!!!!!!!

HaLiaS είπε...

χμμμ....
παρασκευή ξημερώνει.
σε λίγες ώρες θα σαι αλλου. (ίσως να σαι ήδη)
αν υποψιαστώ πως θα σου λείψει ο πισις θα τον καταγγείλω στον διακοποφύλακα Καλοκαίρη και θα ζητήσω θεραπεία απεξάρτησης!

κοίτα να περάσετε καλά, να διασκεδάσεις και να γυρίσεις ανανεωμένη!
και ολίγον μαυρισμένη!
καλό πρώτο μπάνιο λοιπόν.
και επειδή ξέρω πως είσαι πολλά στεναχωρημένη που δεν θα πας να ψηφίσεις, αλλά αποφάσισες να τους αψηφίσεις, δέχομαι να θυσιαστώ και να σας φέρω μέχρι την παραλία που θα λιάζεστε και θα φραπεδοπίνετε μια κάλπην και ψηφοδέλτια "ινα ασκήσομεν όλοι μαζί τον εκλογικόν μας δικαίωμα"!

υ.γ. και μια 2η για το εξιτ πολ του Beach Radio!

Καλό ΠουΣουΚουΔου λοιπόν και καλή ψήφο! :)))))

HELIASTER είπε...

Μπα, Πήλο λοιπόν??

mauveair είπε...

Καλά ταξίδια...με πρίμο, μωβ άνεμο:)

Σταλαγματιά είπε...

@ Κωνσταντίνε μου ως μεγάλο κορίτσι περιμένω ν ανακαλύψω τα συμπτώματα : ))))
Πέρασα πέρασα για το βραβείο.
Ευχαριστώ σου είπα;
Όχι;
Ευχαριστώωωωωωωωωωω

@ Μικρέ μου σκρουτζάκο σ ευχαριστώ πολύ πολύ
Φιλί

@ Καλά Φούλη γέλασα απίστευτα με το κατσικοθούμε : )))
Είσαι απίθανη
Σ΄ευχαριστώ πολύ !!
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ VASILIKI
Περιμένω πως και πως το μεσημέρι για να φύγω και ξέρεις πως γίνεται.
Όταν περιμένεις να περάσει η ώρα έρπετε : )))
Σ΄ευχαριστώ πολύ
Καλή σου μέρα και καλό 3μερο

@ ζουζού μου σ ευχαριστώ πολύ.
Θα σας φέρω νέα !
Ότι κι αν κάνεις κι εσύ το 3μέρο αυτό να το ευχαριστηθείς.
Φιλιά πολλά

@ Ηλία μου σ ευχαριστώ πολύ

Σταλαγματιά είπε...

@ Πανδώρα μου κι εσύ να περάσεις υπέροχα ότι κι αν κάνεις!
Σ΄ευχαριστώ πολύ
Φιλιά πολλά

@ lena_zip
Σ ευχαριστώ πολύ κι εσύ να περάσεις όμορφα και μην στεναχωριέσαι.
Οι δύσκολες μέρες θα περάσουν.
Φιλιά πολλά

@ Καλά κύριε πρίγκιπα είστε απίστευτος : )))
Να μου φέρετε κάλπη εκεί που θα φραπεδοπίνω;
Γιατί τόσο σκληρή τιμωρία δεν μου αξίζει : ))))
Και μια δεύτερη κάλπη για το εξιτ πολ του Beach Radio;
Τόσο πολύ λοιπόν; : ))))

Μια καταγγελία στον διακοποφύλακα Καλοκαίρη θα μου άξιζε νομίζω μήπως και βάλω μυαλό !!
Έχω δοκιμάσει όλες τις θεραπείες, δεν γίνεται τίποτα.
Μονο ultrex δεν έχω δοκιμάσει : ))))

Θα προσπαθήσω να πάρω το χρωματάκι αν ο καιρός βοηθήσει,
Χμμ μπορούμε και στην ταράτσα να την βγάλουμε αν δεν όχι στην παραλία :)))

Σ ευχαριστώ πολύ πολύ.
Ότι κι αν κάνεις να το κάνεις με χαμόγελο (ξέρεις εσύ)
Και να περάσεις υπέροχα!

Αααααα και που είσαι,
Όχι σκουπίδια
Όχι πλαστικά
Σε θάλασσες και ακτές….

Πω πω τι θυμήθηκα τώρα, προϊστορικά πράγματα , πως περνάνε τα ρημάδια τα χρόνια !!

Φιλιά ταξιδιάρικα !

Σταλαγματιά είπε...

@ HELIASTER
Πήλο;
Λες;
Μπα !
: )))

@ mauveair,
Μωβ άνεμος λοιπόν στα πανιά!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ.
Να περάσεις όμορφα ότι κι αν κάνεις
Φιλιά

Appelsinpigen είπε...

ο καθενας θα κανει κι απο ενα ταξιδακι, μεγαλύτερο ή μικρότερο!!

καλό ταξιδιιιιιιι!!!!

HaLiaS είπε...

κι αν δεν κάνει τίποτα το ουλτρεξ δοκιμάστε και 11888...:)))

και στην έσχατη περίπτωση θα αναλάβουν τα μεγάλα μέσα...

μην το βλέπεις ως τιμωρία, ευκαιρία για απόδραση έψαχνα και είπα μήπως σας ξεγελάσω έτσι! :)

πριν λίγο γυρνώντας σπίτι το θερμομετρο έδειχνε 30 κι ο κόσμος εγκατέλειπε την πόλη κατα μιλούνια... ήταν ορατή η επιθυμία για απόδραση στα πρόσωπα τους.
κάπου μες σ αυτό το πλήθος ίσως να ήσαστε κι εσείς. καλό δρομό λοιπόν και καλά να περάσετε.

εμείς που μείναμε πίσω στην πόλη μάλλον θα χαρούμε το πρώτο σουκου με μια σχετικά ήρεμη θεσσαλονίκη.

καλό σας απόγευμα!
και πιες και μια γουλιά φραπέ στην υγειά μας! :)

Γιώργος Τ. είπε...

Καλά να περάσεις το 3ήμερο! Περιμένω φωτογραφίες!! Θα έπρεπε να δώσεις κανένα στοιχείο για να μαντέψουμε τον προορισμό σου!!
Όπως και να 'χει πάντως, αντιλαμβάνομαι ότι φεύγεις με την καλύτερη διάθεση (πώς θα μπορούσες να μην είχες άλλωστε?), οπότε θα περάσεις τέλεια!!! Όσο για τον καιρό? Αναμένεται να είναι καταπληκτικός!!!
Εγώ φεύγω αύριο ξημερώματα και ακόμα δεν έχω ετοιμάσει τίποτα... Λες να ξεκινήσω σιγά σιγά???
Χαιρετώ! Φιλιά!!

#lockheart# είπε...

ωραια!!!φυγαμεεεεε....παρτυ στην αμμο..φορωντας μαγιο,με μαλλια να στανε,πινοντας κοκτειλ...κανοντας βουτιες,κανοντας ηλιοθεραπεια,παιζοντας ρακετες,σιγοτραγουδωντας..βρεχονταςο ενας τον αλλο..ζηλευωωωωωω...
παρε με μαζι σου..
να περασεις τελεια!!!!!

eirini είπε...

Αναστασία μου, να περάσεις τέλεια!!!!!!!!! Ότι κι αν κάνεις κοίτα να το γλεντήσεις! Εμείς θα σε περιμένουμε!
Μόλις γυρίσεις θα μας πεις πού ήσουν;;

Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!!

Γιάννης Παππάς είπε...

καλα να περάσεις
και να προσέχεις

τα λέμε

nikiplos είπε...

καλά να περάσεις και σιδεροκέφαλη!!!

"ετοιμάζω ταξείδιιιι μοναχάαααα για πάρτη σου,

στα μεγάλα νησιά του μυαλού και του χάρτη σου".

Aristodimos είπε...

Οπου κι αν πας καλα να περάσεις και όμορφες εικονες να γεμίσεις τα μάτια και την ψυχή...

Καλό τριήμερο και καλή επιστροφή

Αρης

stratos o ψήστης είπε...

Καλά να περάσεις και περιμένουμε νέα πως τα πέρασες.

Bουλα. είπε...

να περάσεις υπέροχα ...
και μεις εδω...θα σε περιμενουμε..

tovenito είπε...

λοιπόν, δεν είμαι γαϊδούρι αλλά παίζει να είμαι χαζός!
τόσο καιρό δεν μου πετάει ο ρίντερ καμία ανάρτησή σου, δεν ξέρω για ποιο λόγο.
και σήμερα ύστερα από παρότρυνση ενός "κοινού" φίλου μπήκα στο ιστολόγιο κανονικά απο το προφίλ σου και είδα ότι έχω χάσει ένα σωρό αναρτήσεις ;-( και μάλιστα από τις πιο σημαντικές!
εύχομαι να περάσεις καλά το τριήμερο και να (τους) μαυρίσεις ;-)

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Τέλειο τραγουδάκι!!!Να περάσεις όμορφα!!!φιλιά***

Madame de la Luna είπε...

Είμαι σίγουρη ότι καλά θα περνάς, αλλά σου στέλνω ένα τηλεπαθητικό "γεια".. :)

Χρήστος Α. Μιχαήλ είπε...

Εγώ πάντως την εκδρομή μου την έκανα :)

Πόρτο γερμενό, με μπύρα κι αχινό.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΓΥΡΙΣΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

delfinoula είπε...

Ελπίζω να το χάρηκες...

Φιλιά.

Artanis είπε...

Θέλω να μάθω πού θα πας/πήγες!!!
Πες μουουουουου.....
:)
:))
:)))
Τεσπά, καλό καλοκάιρι να έχεις, και καλά να περάσεις...

LAMBROS είπε...

Θα σου ευχόμουν καλά να περάσεις αλλά είναι λίγο αργά νομίζω χαχαχα !!! Περιμένουμε εντυπώσεις πάντως ...
Πολλά θαλασσινά φιλιά !!!

Σταλαγματιά είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους για τα λόγια σας και τις ευχές σας.
Πέρασα υπέροχα πως θα μπορούσα να μην περάσω όταν ο καιρός ήταν ζεστός και η θάλασσα μοναδική.
Σας φιλώ όλους και σας καλώ να ταξιδέψουμε ξανά εκεί αλλά μαζί αυτή τη φορά μέσα από τις φωτογραφίες!!

 
Powered by Blogger