Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Βραβείο φαντασίας


Ήρθε η σειρά μου λοιπόν να προσφέρω το βραβείο φαντασίας.
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ τον θαλασσινό μου φίλο, τον Κωνσταντίνο και τον μικρό μου Σκρουτζάκο που μου το χάρισαν.

Ποια είναι τα πέντε πράγματα που με ωθούν στην δημιουργία;
Η αγάπη για τους δικούς μου,
Οι ήχοι της φύσης,
Τα χρώματα
Η μουσική
Και φυσικά ο έρωτας!!

Δύσκολη η επιλογή αυτή των πέντε ατόμων γιατί σίγουρα είναι περισσότεροι.
θα Περιοριστώ λοιπον μια που μου επιβάλλεται :)

1) Πρώτη επιλογή ο φίλος μου SDRyche,
Πως θα μπορούσα να μην τον επιλέξω αφού οι ιστορίες του είναι πάντα
μοναδικές και αφήνουν μια γλυκόπικρη γεύση.
Γιατί μέσα από τους 3 φίλους του έχω γελάσει, έχω δακρύσει έχω νοσταλγήσει.
Γιατί ο Ιερεμίας εκεί στα σκαλοπάτια του σπιτιού του δίπλα του είχε μια ακόμη παρουσία
κι ας μην την έβλεπε.
Γιατί είναι φορές που μέσα από την δική του έκφραση φυγής έβλεπα εμένα.

2) Η αγαπημένη μου Ειρήνη,
η λατρεμένη μου Ειρήνη γιατί τα λόγια της έχουν πάντα μια γλυκιά τρυφερότητα
και μια ειλικρίνεια που δύσκολα συναντάς.
Γιατί την νιώθω σαν αδερφή μου κι ας μην την ξέρω.

3) Τρίτη επιλογή το μεγαλύτερο τρελοκομείο που έχω γνωρίσει.
Ο JD.
Για όσους δεν τον ξέρουν απλά δεν έχουν γελάσει πολύ στην ζωή τους.
Έχει μια απάντηση για κάθε τι,
μια απάντηση που όχι μόνο δεν σου εξηγεί αλλά σε γεμίζει περισσότερα ερωτηματικά.
Έχει το χάρισμα κάθε περιπέτεια του να την περιγράφει με το πιο εκπληκτικό τρόπο
και να μοιάζει με επεισόδιο κωμωδίας.
Να πω κι άλλα;
Όχι δεν λέω φοβάμαι τις απαντήσεις του : ))))

4) Η μια και μοναδική Freedula,
κάθε της κείμενο είναι ένα ταξίδι στον χρονο,
στις εικόνες, στις αισθήσεις.
Λατρεύω την γραφή της,
περιμένω πάντα με λαχτάρα να διαβάσω κείμενο της.

5) Η καλή μου day-dreamer,
Δεν της το έχω πει ποτέ αλλά πολλά από τα δικά μου λόγια είναι επηρεασμένα από
την δική της δίνη.
Από το δικό της πάθος γραφής.
Έχω διαβάσει όλα της τα κείμενα,
έχω κλάψει με τα λόγια της,
την έχω νιώσει την κάθε της λέξη σαν να βγήκε από τα δικά μου χείλη!!

Κοίτα τώρα που έχω ακόμη άλλα τόσα ονόματα να πω :(
Μπορώ να ξανά παίξω; :)

Λοιπόν θα σας αφήσω για λίγες μέρες με το βραβείο αυτό
καθ ότι η μεγάλη ημέρα έφτασε.
Το Σάββατο είναι ο γάμος και οι μέρες αυτές είναι αφιερωμένες στα έθιμα πριν το γάμο.
Ξέρετε τι έχω να περάσω δηλαδή :))
Από την Τετάρτη ξεκινά η άδεια μου.
Συγχωρήστε μου την μικρή απουσία και θα επανέλθω γρήγορα.

Σας φιλώ






Υ.Γ. Το τραγούδι αφιερωμένο ....μια βραδιά σε κάποια συναυλία...


Στα τραγούδια που λέγαμε οι δυο μας
οι φωνές χαμηλώσαν
χαραγμένη καρδιά στο παγκάκι
που μετά την προδώσαν
......




37 Αρώματα:

Ανώνυμος είπε...

η ωρα η καλη!!!! ολοψυχα!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

πάντα μα πάντα τέτοια. γεμάτη βραβεία! :))
η ώρα η καλή για τον γάμο! να ζήσουνε, να ευτυχήσουνε!
και πάντα άξια. και μην ξεχνάς! τα μάτια σου δεκατέσσερα! ;)))
φιλιά πολλά πολλά!

Σταλαγματιά είπε...

@ Άφησε μου τουλάχιστον ένα ψευδώνυμο να ξέρω ποιον να ευχαριστήσω!!!

Ευχαριστώ....από καρδιάς!!


@ Καλά Βασίλη μου είσαι απίστευτος:)))
Τα μάτια δεκατέσσερα ε;
Λες;
Μπα εκείνη την μέρα έχεις τόσο τρέξιμο που όχι 14 δεν θα είναι μην σου πω και με ένα και θολό :)))))

Σ'ευχαριστώ πολύ,
όσο για τα βραβεία ήθελα τόσα ακόμη να δώσω :(((
φιλιά πολλά

eirini είπε...

Πολύ με συγκίνησες Αναστασία μου... ειλικρινά! Χαίρομαι ξέρεις γιατί; Γιατί κάποιοι άνθρωποι εκτιμούν και καταλαβαίνουν αυτό που έχω να τους δώσω. Σ'ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου όχι μόνο για το βραβείο σου αλλά για τα λόγια που το συνοδεύουν!

Για το γάμο... να εξαφανιστείς όσο θες! Σου επιτρέπουμε χαχα!!!! Αυτές οι στιγμές είναι μοναδικές, να τις ζήσεις όσο μπορείς καλύτερα! Να πεις την αδερφούλα σου, η ώρα η καλή! Ότι ονειρεύτηκε να το αποκτήσει μέσα σ'αυτό τον γάμο και σύντομα να σε κάνει θεία!!! Αν κρίνω από την τρυφερότητα του χαρακτήρα σου θα πάθεις γερή πλάκα χαχαχαχα!!!!

Φιλιά πολλά πολλά ομορφιά μου!!!

jacki είπε...

Να τους χαίρεσαι τους φαντασιωμένους σου.

Η ώρα η καλή.

day-dreamer είπε...

Γλυκειά μου συνονόματη...
χαχα!
δεν περίμενα να βραβευτώ!
Πολύ σε ευχαριστώ!
Θα το βάλω στο ραφάκι της καρδιάς μου!

Σε φιλώ γλυκά και σε βραβεύω και εγώ με την αγάπη μου! <3
:D :D :D :D

Υγ: Ποιός παντρεύεταιιιιι;;;;

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Καλησπέρα Αναστασία
Η ώρα η καλή στα παιδιά.
Υπομονή αυτές τις ημέρες αλλά το τέλος θα σε ανακουφίσει.

stratos o ψήστης είπε...

Η ώρα η καλή και εσύ πάντα άξια! Και που είσαι ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!!!
φιλιά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

XAΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ Η ΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ.ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ.ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ.

HaLiaS είπε...

η ώρα η καλή! καλορίζικο το ζευγάρι και παντάξια η κουμπάρα:)))

μόλις επέστρεψα από πενθήμερο απουσίας για τον γάμο φίλων.
η αίσθηση είναι φοβερή όταν βλέπεις δικούς σου ανθρώπους, τόσο αγαπημένους και ερωτευμένους να είναι χαρούμενοι και να είναι μαζί!

να τους χαίρεσαι μικρή μας πριγκηπέσα και να χαρείς και να φχαριστηθείς όσο περισσότερο μπορείς αυτές τις στιγμές!
:)))

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Παρακαλώ γλυκιά μου και καλές πυρετώδεις προετοιμασίες.

Η νύφη λάμπει στη γιορτή,
μα κι η κουμπάρα λάμπει,
ποιος είναι αυτός που θα τις δει
κι όμορφα λόγια δε θα πει.

Ε, ποιος είναι? Κανείς! Α γιατί Α:)

Γιάννης Παππάς είπε...

με υγεία και ο γάμος και το βραβείο
το αξίζεις γιατί η φαντασία σου είναι δρόμος που οδηγεί στην πραγματικότητα

καλη σου νύχτα

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Αναστασία μου, συγχαρητήρια για το βραβείο που σίγουρα το αξίζεις!
Εύχομαι η ώρα η καλή στο γάμο των παιδιών, να ζήσουν ευτυχισμένοι και εσύ ότι επιθυμείς!

Καλά να περάσετε όλοι!

Skouliki είπε...

καλημερα
σαφως και το αξιζεις !!

μπραβο σου

Σταλαγματιά είπε...

@ Ειρήνη μου όσα είπα τα νιώθω πραγματικά,
Είναι πολύ σημαντικό να νιώθεις τόσο κοντά με έναν άνθρωπο που δεν έχεις συναντήσει.
Σε κάθε σου ανάρτηση νιώθω πως πίνουμε καφέ και συζητάμε σε κάθε σου σχόλιο ξέρω πως όσα γράφεις είναι αληθινά.
Την εμπιστοσύνη την κερδίζεις Ειρήνη μου κι εσύ την έχεις κερδίσει με κάθε αξία και χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα έστω κι έτσι.

Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για τις γλυκές ευχές σου και σου εύχομαι ολόψυχα να χαίρεσαι τον γάμο σου και την κάθε σου στιγμή και να αποκτήσεις ότι λαχταρά η καρδιά σου.
Φιλιά πολλά

@ Αααα σας ευχαριστώ πολύ κυρία μου να είστε καλά : )))
Φιλάκια πολλά Ιωάννα μου

@ day-dreamer,
Μα το αξίζεις πραγματικά αυτό το βραβείο, δεν θα το έδινα ποτέ από υποχρέωση.
Θα ήθελα να είχα την δυνατότητα να το δώσω και σε άλλα άτομα γιατί μέσα σ αυτόν τον χώρο γνώρισα πολύ σημαντικούς ανθρώπους και χαίρομαι γιαυτό.
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!
Φιλιά

Σταλαγματιά είπε...

@ Νίκο μου σ΄ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά

@ stratosgr o ψήστης,
Σ΄ευχαριστώ πολύ Στράτο,
Όσο για το και στα δικά μου αχχχχχχ πόσες φορές το έχω ακούσει : )))))
Σ΄ευχαριστώ !
Φιλιά


@ Μικρέ μου Σκρουτζάκο σ ευχαριστώ πολύ!
Θα σας φέρω σίγουρα νέα.
Να περνάς καλά ότι κι αν κάνεις
Σε φιλώ γλυκά

Σταλαγματιά είπε...

@ Μα υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία από την αγάπη στα μάτια αγαπημένων προσώπων;
Είναι σαν να το ζεις κι εσύ μαζί τους.
Να ζήσει το ζευγάρι το νιόπαντρο κάθε ευτυχία τους εύχομαι!
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου,
Θα τις χαρώ σίγουρα τις στιγμές αυτές !!!

Σε φιλώ γλυκά μικρέ πρίγκιπα

@ Κωνσταντίνε μου δεν έχω λόγια για το στιχάκι !!
Αλλά το πείσμα στο φινάλε είναι το καλύτερο
Α γιατί Α :)
Σαν να το είπα εγώ : ))))))
Φιλιά πολλά πολλά !

@ Γιάννη σ ευχαριστώ πολύ !
Να έχεις μια υπέροχη μέρα !
Σε φιλω

Σταλαγματιά είπε...

@ VASILIKI,
Να είσαι καλά, σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
Σε φιλώ

@ skoulikaki
Σευχαριστώ πολύ!
Καλή σου μέρα

JD είπε...

Καλημέρα σας,

Το βραβείο μου θα παραλάβει η Ναταλί Πορτμαν και θα δωσει ευχαριστίες (ίσως δωσει και Χριστούγεννα ή Πάσχα δεν ξέρω) στη Misko.

Αναστασια κανονικα έπρεπε να παρω το βραβειο νο δυο(2)το οποιο εδωσες στην Ειρηνη (συγνωμη αλλα δεν διαβαζα το Blog σου αλλα τωρα θα το κανω) με την οποια ειστε κολλητες και μας εφαγαν τα κυκλωματα (ηλεκτρολογια Νο2(δυο) εξαμηνο ζ΄-ολοκληρωμενα και τυπωμενα κυκλωματα). Επειδη ομως ειμαι ανωτερος ανθρωπος δε θα το κανω θεμα και δε θα πεταξω τις γοβες μου στην κριτικη επιτροπη!

Σε ευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου(ειμαι μεγαλος ψευτης) και ευχομαι τα καλυτερα για την αδερφη σου!Να σου ζησουν,να τους χαιρεσαι και συντομα να εισαι και θεια (για να σε κοροιδευω και λιγο).

Με αγαπατε ολοι,

JD

Roadartist είπε...

Ποιος παντρεύετε???
Να ζήσουν!!!!
Αναστασία μου πολύ όμορφα τα πράγματα που σε ωθούν στην δημιουργία.. να είσαι πάντα καλά, σε φιλώ!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Mr stranger το βραβείο Νο 2 θέλατε;
Χμμ λόγω αριθμού ή λόγω σχολίων;
Δηλαδή θέλατε τα λόγια σας να είχαν μια γλυκιά τρυφερότητα;
Χμμ να το προσέξεις αυτό μπορεί να σε χτυπήσει στα νεύρα και ξέρεις τι δυνατά χτυπάει ε; :Ρ
Το βραβείο σας το χαρίσαμε γιατί το αξίζετε πραγματικά, γιαυτό που είστε με δύο(2) ή και τρία (3) και 4 (τέσσερα) ακόμη.


Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Αχ ναι ένα ανίψι και γρήγορα, μην γεράσουμε κιόλας : )))
Και μπορείς να με κοροιδεύεις όσο θέλεις μετά (ναι για τόλμα) :Ρ
Φιλιά πολλά

@ Roadartist,
Σ΄ευχαριστώ πολύ!!
Η αδερφή μου η δίδυμη παντρεύεται
δες σχετική ανάρτηση.

Να περνάς καλά ότι κι αν κάνεις
Σε φιλώ γλυκά

Artanis είπε...

Καλά να περάσεις στις διακοπές σου και να χαίρεσαι και την αδελφή σου (άντε και στα δικά σου!!!)
θα τα ξαναπούμε όταν επιστρέψεις (κοίταξε να το διασκεδάσεις!!!)
Σε φιλώ!!!

Γιώργος Τ. είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο που πραγματικά σου αξίζει!
Όσο για τον γάμο που έρχεται, εύχομαι να πάνε όλα καλά και φυσικά και στα δικά σου!!
Φιλιά! Καλημέρα!

DaisyCrazy είπε...

Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ! Όλα να πάνε καλά Αναστασία μου! Πολλά φιλιά!

Σταλαγματιά είπε...

@ Αρτάνις μου σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ.
Και στα δικά μου ε;
Ουφ να περάσει ο γάμος να γλυτώσω : )))
Θα διασκεδάσω σίγουρα και θα σας φέρω νέα.
Σε φιλώ γλυκά

@ Κι εσύ Γιώργο;
Εσύ έπρεπε να με καταλαβαίνεις.
Άκου και στα δικά μου : ))))
Σ΄ευχαριστώ πολύυυυυυυ
Για τις ευχές
Φιλιά πολλά !

@ Dorothea
Σ ευχαριστώ πολύ !!
Να είσαι καλά και να περνάς ακόμη καλύτερα
Σε φιλώ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Λοιπόν μπήκαμε στην τελική ευθεία!!!!
Να πάνε όλα καλά....η ώρα η καλή, και πάντα άξια η κουμπάρα,που {δεν} θα της πω και στα δικά της, γιατί βγάζει άφτρες....
Να είναι όλα τέλεια,θέλουμε ντοκουμέντα για να πιστέψουμε...

Γιάννης Μ είπε...

το μουσικο χαλί απλα απιστευτο
...στα τραγούδια που λέγαμε οι δυο μας οι φωνές χαμηλώσαν
χαραγμένη καρδιά στο παγκάκι που μετά την προδώσαν...
τις διαδικτυακες μου ευχες για βιον ανθοσπαρτο
οσο για τα βραβεια, ο κυκλος των αλληλοεπηρεασμων δειχνει τη μαγεια αλλα και τη δυναμη που εχουμε στο διαδικτυο με τα ημερολογια (ιστολογια) μας

tovenito είπε...

εύχομαι να πέρασες καλά, να τους καλοστεφάνωσες και να άκουσες όσο το δυνατόν λιγότερα "και στα δικά σου"!

η δημιουργία είναι αυτά. και είναι χιλιάδες άλλα πράγματα. είναι η ίδια η ζωή. σε κάθε της στιγμή. σε κάθε τη καρέ!

Ανώνυμος είπε...

είναι πραγματικά όμορφο να μοιράζεις και να μοιράζεσαι με αυτούς που το αξίζουν.
Γάμους και χαρές ακούω. Η ώρα η καλή λοιπόν κι εσύ πάντα άξια! ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τα καλύτερα λοιπόν εύχομαι και για αυτούς και για σένα...

Άντε και καλή άδεια... κοίτα να ζήσεις τις στιγμές...

Φιλί

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Αναστασία μου,
Σου εύχομαι οι προετοιμασίες του γάμου να μη σε αγχώσουν! Θα είσαι πανέμορφη! Εύχομαι από καρδιάς όλα να πάνε υπέροχα!

Πολλά φιλιά!

zoyzoy είπε...

Ωρα καλή θα'ναι οπωσδήποτε, αστρολογικά είναι η καλύτερη ημερομηνία για ένα γάμο που βασίζεται στην οικογένεια με γερά θεμέλια.Να'ναι πάντα ευτυχισμένοι και στα δικά σου "Πάντα άξια"
Φιλιά θαλασσινά!!

Aristodimos είπε...

Παντα τετοιες χαρες ναναι γεματη η ζωή σου Αναστασία...

Η ωρα η καλη και να ζησουν...

Κι οταν επιστρέψεις ριξε μια ματια στο blog μου για μια πρωτοβουλία συλλογης υπογραφων που ξεκινήσαμε και προωθησέ την κι εσυ αν θελεις.

Καλα να περασετε

Αρης

Talisker είπε...

H ωρα η καλη , ειπαμε!

ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ θα το λεμε συνεχεια

(και στα δικα σου δεν το λεω με τιποτα ακομα:)


χχχφιλια πολλα Αναστασια και καλη επιστροφη γεματη χαμογελο!:)

Roadartist είπε...

Το είδα!!! Να τη χαίρεσαι, να ζήσουν τα παιδιά, κάθε ευτυχία.. από τη ψυχή μου.. Οτι καλύτερο κ σε σένα, φιλάκια Αναστασία μου!!

ποντίκι είπε...

Η ώρα η καλή... πρόλαβα;
Οχι....
Να ζήσεται!!!!!!
Για τα παιδιά.....

Και στον αλλονον εγώ το έκανα..

Φιλιά/

Σταλαγματιά είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους για τις υπέροχες ευχές σας.
Οι μέρες αυτές ήταν πλημμυρισμένες με τα πιο έντονα και δυνατά αισθήματα,οι πιο όμορφες και πιο τρυφερές !!!

Και στα δικά σας οι ελεύθεροι ;)

 
Powered by Blogger