Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη

Τα ταξίδια έτσι κι αλλιώς είναι μια από τις αγαπημένες μου δραστηριότητες.
Ιδιαίτερα όταν επισκέπτομαι μέρη για πρώτη φορά.
Ένα τέτοιο ταξίδι ξεκίνησα το μεσημέρι της Παρασκευής.
Προορισμός η Θράκη.
Πρώτη στάση η πόλη που πήρε το όνομα της από τον Μ.Αλέξανδρο.
Η Αλεξανδρούπολη.
Το ταξίδι ήταν ηπέροχο με τον ήλιο να μας χαϊδεύει σε όλη την διαδρομή.

Έφτασα λοιπόν στην Αλεξανδρούπολη την στιγμή
που ετοιμάζονταν να υποδεχτεί το φως του φεγγαριού.
Το πρώτο άρωμα που απλώθηκε γύρω μου,
εκείνο των γιασεμιών.
Όλη η γειτονιά ντυμένη στα χρωματιστά,
γεμάτη λουλούδια και μυρωδιές.
Άφησα τις αποσκευές στο ξενοδοχείο,
έκανα ένα ντουζ και βγήκα να γνωρίσω τις ομορφιές της.
Καθώς το ένα βήμα διαδέχονταν το άλλο
ο ονομαστός φάρος καταλάμβανε όλο και μεγαλύτερο μέρος στο οπτικό μου πεδίο.
Γύρω μου τραπεζάκια και καρέκλες καταστημάτων,
άνθρωποι που απολάμβαναν το ποτό,
τον καφέ ή το φαγητό τους στην παραλία της όμορφης πόλης του Βορά.
Η ομορφιά είναι διάχυτη γύρω μου,
ο συνδυασμός του πράσινου των δέντρων με το μπλε της θάλασσας,
η δροσιά των φυλλωμάτων με έκαναν να μην θέλω να φύγω...

Πρωινό Κυριακής και οι βαλίτσες είναι ήδη έτοιμες για τον
δεύτερο προορισμό την ρομαντική και γραφική Σαμοθράκη.

Αν μου ζητούσε κάποιος να περιγράψω με μια λέξη την Σαμοθράκη θα έλεγα
"αισθήσεις".
Αν ψάχνετε για έναν επίγειο παράδεισο είναι σίγουρα ο τόπος σας.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι το γεγονός πως παραμένει όπως χρόνια
πριν.
Δεν την έχει αγγίξει ακόμη το χέρι του πολιτισμού.
Γραφικά σοκάκια,
μαγαζάκια μέσα σε κτίρια που σε γυρίζουν πίσω,
στην εποχή που εγώ γνώρισα μέσα από τον ασπρόμαυρο Ελληνικό κινηματογράφο.
Το νησί ανήκει στα ευλογημένα χώματα τα τραγουδισμένα από πολλούς ανέμους,
με τη ζεστασιά τη νησιώτικη και την αρχοντιά της Ελληνικής ψυχής.
Ένα νησί γεμάτο γκρεμισμένα κάστρα,
κρυστάλλινα νερά και καταπράσινες κοιλάδες.
Θα το ερωτευτείτε κεραυνοβόλα όπως εγώ.
Τα δωμάτια που νοικιάσαμε ήταν δίπλα στο κύμα.
Το βράδυ η πανσέληνος απλώθηκε στα γαλανά νερά δίνοντας τους μια αίσθηση
μαγική.
Βραδινο μπάνο,
Πως θα μπορούσα να μην κάνω,
ήταν σαν να με καλούσε η θάλασσα κοντά της.
Ο δρόμος ήσυχος,
άκουγες μόνο τον ήχο που έκαναν τα κύματα καθώς έσκαγαν στην ακτή.



Πέρα από τις ομορφιές της όμως η Σαμοθράκη φημίζεται και για το πιο
επιβλητικό άγαλμα που σμίλεψε άγνωστος καλλιτέχνης
και που βρίσκεται στο μουσείο του Λούβρου.
Την φτερωτή Νίκη της Σαμοθράκης.
Ίσως το μοναδικό πράγμα που με έκανε να ανατριχιάσω πραγματικά
σε μια πόλη που σφύζει από τέχνη.
Όχι γιατί είμαι Ελληνίδα,
αλλά για την δύναμη που εκπέμπει το ίδιο το έργο...
έτοιμο να πετάξει στον ουρανό
φορώντας ένα πέτρινο ρούχο που κυματίζει σαν το πιο ελαφρύ μετάξι....
Όποιος είχε την δυνατότητα να το δει από κοντά θα έχει σίγουρα δει ποσο
τέλειο δημιούργημα είναι.


Όπως όμως όλα τα ωραία έτσι κι αυτό το ταξίδι έφτασε στο τέλος του.

Με βαριά καρδιά αποχαιρέτησα από το κατάστρωμα του πλοίου την Σαμοθράκη
προσπαθώντας να αποτυπώσω στην μνήμη μου όσο περισσότερα χρώματα
και μυρωδιές μπορούσα.

Μια πόλη πολύβουη με περίμενε πίσω!!

58 Αρώματα:

Τάκης Τσαντήλας είπε...

"Νύχτα γιορτής
μέσα σ΄ ένα στιλπνό κοχύλι
σου συστήθηκα
περιηγητής αιρετικός και παραβάτης
ύστερα από μακρύ ταξίδι
στα μονοπάτια των ονείρων.."

Έλειψες..............
Καλησπέρα............

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Γεια σου Αναστασία.
Η Σαμοθράκη είναι ένας μικρός παράδεισος, πανέμορφο μέρος.Και το σημαντικό δεν έχει χάσει την ταυτότητα του. Η περιγραφή σου τόσο γλαφυρή που προκαλεί γλυκιά ζήλια και με μεταφέρει εκεί,είναι σαν να μυρίζω τα λουλούδια, να ακούω την θάλασσα και να βλέπω το φεγγάρι.
Εύχομαι και άλλες τέτοιες εξορμήσεις που να σου αφήνουν όμορφες αναμνήσεις.
Εύχομαι στα όνειρα σου να έχεις τέτοιες όμορφες εικόνες όπως αυτές που είδαν τα μάτια σου.
Βράδυ γλυκό να έχεις

Laplace είπε...

καλησπερα..
σαμοθρακη δεν πηγα αλλα επειδη υπηρετησα 11 μηνες λιγο πανω απο το σουφλι εβρου,οποτε μπορουσα πηγαινα αλεξανδρουπολη(ηταν πολυ μακρια αλλα πηγαιναμε)

ΑΠΟ ΤΙΣ ΩΡΑΙΟΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ..

θα μπορουσα να ζησω ανετα εκει..

καλο βραδυ..μας ελειψες

Talisker είπε...

Teleia

τελεια!!!!

και επρεπε να πατε και στην Κυρα Μαρω..
το καλυτερο μεζεδαδικο στην παραλια

της Αλεξανδρουπολης

τελεια ομως ολα ..γιατι η Ελλαδα εχει πανεμορφα μερη
και γιατι λατρευω να βλεπω ταξιδιωτικα ποστ!!!!!!

φιλια!

Γιάννης Παππάς είπε...

Σευχαριστούμε που μοιράστικες μαζίμας το ταξίδι σου πάντα καλα να περνάς γεμάτη ζωντάνια και ομορφιά

καλη σου νύχτα

προφήτηs είπε...

ένα ταξίδι που δε θα ξεχάσεις ποτέ...

πραγματικά ξεχωριστοί και οι δυο προορισμοί... μα η θάλασσα ήταν το πιο μαγευτικό κομμάτι εκείνης της εξόρμισης...

HaLiaS είπε...

είναι τόσο περίεργο αυτό που συμβαίνει πολλές φορές με ανθρώπους, με μέρη, με καταστάσεις.

χθες αναφορά στην σαμοθράκη
μετά σκέψη για διακοπές εκεί για φέτος
σήμερα συζήτηση για τη σαμοθράκη και τώρα αυτό

χμμμ...νομίζω θα αρχίσω να σκέφτομαι πως μάλλον φέτος θα πρέπει να την επισκεφτώ...κάτι μου φαίνεται πως με καλέι στην όμορφη νύμφη του θρακικού πελάγους.

το προς ανατολάς όριο που έχω επισκεφτεί είναι η όμορφη Ξάνθη.
σήμερα όμως ταξίδεψα χάρη σε σένα και λίγο ανατολικότερα.

σ ευχαριστούμε αναστασία, να περνάς πάντα όμορφα πουσουκουδου κλπ κλπ όπως αυτό που τέλειωσε.
μέχρι την επόμενη απόδραση να είσαι καλά, να χαμογελάς και να (μας) ταξιδευεις σε διαδρομές ονειρεμένες.

HaLiaS είπε...

υ.γ. ξέχασα να πω πως όμορφο το βιδεάκι, ωραίες εικόνες και φοβερά χρώματα. και όμορφη και η μουσική επιλογή με την οποία το έντυσες.
πάντα τέτοια!:)))

day-dreamer είπε...

Αναστασία μου :D
όμορφες εικόνες και μυρωδιές!
Όνειρα σε ξέγνοιαστα λιμέρια και λιμάνια...

Ταξίδεψα και εγω!

Σε φιλώ!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Καλημέρα Αναστασία!!!

Σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση!!!

Είναι ένα νησί που θέλω πολύ να επισκεφτώ

Με φιλιά πολλά!

Σταλαγματιά είπε...

@ Κι έτσι σε γνώρισα,
Θυμάμαι φορούσες τον ήλιο στα μαλλιά και τον άνεμο στην καρδιά….
Θυμάμαι…πως θα μπορούσα να ξεχάσω,
Μπήκες στην ζωή μου και σκόρπησες γιασεμιά …

Καλημέρα ποιητή!
Μου λείψατε !!!

@ Νίκο μου όντως η Σαμοθράκη είναι ένας μικρός παράδεισος.
Θα μπορούσα να μιλάω ώρες γιαυτήν
Θα μπορούσα να βγάλω χιλιάδες φωτογραφίες, σε κάθε γωνιά.
Δεν την έχει αγγίξει ο χρόνος, είναι σαν να ζεις το τότε και αυτό την κάνει ακόμη πιο όμορφη.
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ
Καλό καλοκαίρι να έχουμε και εύχομαι να κάνεις κι εσύ όσα ταξίδια και όπως λαχταράς
Φιλί

@ Laplace
Είναι πολύ όμορφη πόλη και μόνο η θάλασσα της δίνει μια εικόνα μοναδική.
Ο φάρος, η φύση που είναι διάχυτη εκεί όχι σαν εμάς εδώ στις πόλεις.
Να συνιστώ να πας και στην Σαμοθράκη θα καταλάβεις την ομορφιά της από το πρωτο βήμα!
Καλή σου μέρα ,

Σταλαγματιά είπε...

@ Talisker
Είχε τόσα πολλά να δεις και να πας που δεν ήξερες τι να πρώτο διαλέξεις.
Έμεινα όμως μόνο δυο μέρες για την ακρίβεια 1 ½ μέρα οπότε πολλά δεν πρόλαβα να τα δω.
Η ταβέρνα πάντως δίπλα στον φάρο που έχω και την φωτογραφία «Μύλος» λέγονταν είχε εκπληκτικό φαγητό και μοναδική θέα!

Καλό καλοκαίρι να έχουμε
Φιλιά πολλά

@ Γιάννη εγώ σας ευχαριστώ που μοιραστήκατε μαζί μου και που μοιράζεστε τις στιγμές μου!!

Καλό καλοκαίρι να έχεις
Μέρα καλή

@ προφήτηs
Η θάλασσα….το γαλάζιο που πάντα θα υπάρχει στην ζωή μου!
Σ ευχαριστώ καλέ μου προφήτη!
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@
Ναι ο προορισμός σου για το καλοκαίρι είναι η Σαμοθράκη,
Να πας και στους καταρράκτες που εγώ δεν μπόρεσα να πάω είναι υπέροχοι.
Και να φας και κατσίκι ε;
Στον Προφήτη Ηλία, φημίζεται για το κατσικάκι που κάνει, δεν θυμάμαι όμως που έλεγαν την ταβέρνα.
Αν αποφασίσεις να πας θα το θυμηθώ και θα σου πω.
Είναι ήσυχο μέρος με ειδυλλιακές παραλίες και εκπληκτικά μπαράκια στην χώρα.
Τα έχει όλα, υπέροχη θάλασσα, ησυχία, φασαρία, γραφικά σοκάκια, καλό φαγητό.
Και πολλά πολλά ακόμη.
Έχω τραβήξει πολλές φωτογραφίες μα δεν ήταν δυνατόν να τις βάλω όλες.
Να πας να πας να πας : ))))

Σ΄ευχαριστώ πολύ μικρέ πρίγκιπα.
Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι και να το περάσεις όπως αγαπάς και ονειρεύεσαι

@ day-dreamer
Σ ευχαριστώ πολύ,
Ταξίδια πολλά να έχει η ζωή σου γεμάτα ουρανό και θάλασσα!
Φιλιά πολλά πολλά και ένα μαγικό καλοκαίρι

@ Λίτσα αν σκέφτεσαι να πας,
να το κάνεις
και θα με θυμηθείς : )))
φιλί

LAMBROS είπε...

Μια σου πρόταση με κάλυψε "Ο δρόμος ήσυχος,
άκουγες μόνο τον ήχο που έκαναν τα κύματα καθώς έσκαγαν στην ακτή." Τι άλλο να αποζητά κανείς από την γαλήνη και την ηρεμία που σου προσφέρει ο παφλασμός των κυμάτων σε μία όμορφη νύχτα; Ειληκρινά σε ζήλεψα γιατί έχω να το ζήσω καιρό ...
Θαλασσινά φιλιά !!!

delfinoula είπε...

Δεν έχω πάει ούτε στο ένα μέρος ούτε στο άλλο.

Με τσίγκλησες τώρα

Καλημέρα.

jacki είπε...

Ώστε δεν ψήφισες ε;
Χαχαχαχα.
Καλά πέρασες.. περάσατε..
Άντε να ετοιμάζεσαι σιγά σιγά για το γάμο.

Σταλαγματιά είπε...

@ Lambro
Εσύ ξέρεις από θάλασσα και την ζεις κάθε μέρα.
Υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία από αυτή;
Ν ακούς τον παφλασμό των κυμάτων και να ταξιδεύεις μαζί της!!
Θα μου κρατήσεις μια γωνιά εκει;
Να έρχομαι όταν έχω ανάγκη την φυγή!!

Φιλί λίγο θαλασσινό, ότι έμεινε ακόμη : )))

@ delfinoula
Να πας και σίγουρα δεν θα θέλεις να φύγεις.
Καλό καλοκαίρι να έχεις
Φιλιά

@ jacki
Ναι ναι δεν ψήφισα και δεν ντρέπομαι γιαυτό : ))))
Τώρα μας έμειναν οι τελευταίες πινελιές και είμαστε έτοιμοι για τον γάμο.
Την άλλη εβδομάδα παίρνω και άδεια.
Σήμερα έκανα την τελευταία πρόβα για το φόρεμα – το στένεψα- και το άλλο Σάββατο είναι η πρεμιέρα !!
Φιλιά πολλά

jacki είπε...

Ναι ξέρεις το φαγητό δεν είναι εχθρός μας..
Δε μας κάνει κακό..
Μπορείς να τρως..
Άντε να δω και τις τελευταίες πινελιές..

Σταλαγματιά είπε...

Κι εσύ με φωνάζεις;
: ((
Ααααααα τώρα που το θυμήθηκα,
Τι το έκανες το ιστολόγιο σου ε;

jacki είπε...

Έχει τις κλειστές του κι αυτό.. τι να το κάνω;

Σταλαγματιά είπε...

Κοπελιά θα σε δαγκώσω : ))))))))))))

b|a|s|n\i/a είπε...

μετά τόσο πανέμορφες εικόνες πάντα η πολύ βουή της πόλης ακούγεται διαφορετικά. τρομερό το βιντεάκι. λες και μας πήρες από το χέρι και ταξιδέψαμε μαζί σου. πάντα τόσο όμορφες στιγμές να έχεις. μυρίζω ακόμα το γιασεμί. μυρίζει τόσο όμορφα! φιλιά πολλά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα.... κοίτα τώρα τι μου έκανες!!!Πολύ όμορφο το βιντεάκι σου, να δω που θα πάμε φέτος;;
Εχω αλλάξει προορισμούς, σχεδόν κάθε μέρα,και λέμε η κατά πάνω μεριά, και όπου μας βγάλει, η Κρήτη πάλι.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι περιμένουμε να μπει πλοίο!!!!
Καλά να είσαι....

Eleni Dafnidi είπε...

Την λατρεύω τη Θράκη. Κάθε γωνιά της. Ολόκληρη η Ελλάδα είναι ένα όνειρο, αλλά έχουμε και τις αδυναμίες μας... τι να κάνουμε.
Φιλάκια!

tovenito είπε...

αχ, τι μου θύμισες;
κάτι μοναχικές βόλτες στην παραλία της αλεξανδρούπολης όταν είχα έξοδο από το στρατόπεδο και κατέβαινα εκεί να δω λίγο κόσμο!
και μου θυμίζει σαν πόλη πολύ τη θεσσαλονίκη!απλά την έχω συνδεδεμένη στο μυαλό μου με την περίοδο της θητείας ;-(
και σαμοθράκη είναι μέσα στα 4 νησιά που θέλω να επισκεφτώ. σαμοθράκη, αμοργός, ιθάκη και αστυπάλαια.
έχω ακούσει ότι είναι από τα πιο πράσινα νησιά και με εκπληκτική φυσική ομορφιά ειδικά στην ενδοχώρα. με καταρράκτες και λιμνούλες και ξέφωτα!
και τι δεν θα έδινα να πάω!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΥΧΕΡΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ!!ΠΕΡΑΣΕΣ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ,ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ.

DaisyCrazy είπε...

με σύγκινησε η αναρτηση σου.. έχω ακούσει τα καλύτερα τα τελευταία χρόνια για τη Σαμοθράκη.. από πολλές διαφορετικές μερίες.. θελω να παω και ελπιζω να το καταφερω πριν αλλαξει αυτη η μαγεια.. ελπιζω φυσικα να μην αλλαξει αλλα όλα αλλαζουν.. ποτε δεν ξερεις..

χαίρομαι που περάσατε ωραία. σίγουρα γύρισες με γεμάτες μπαταρίες!

DaisyCrazy είπε...

τώρα είδα ότι παντρεύεσαι! η ώρα η καλή Αναστασία μου! όλα να πάνε καλά!

Σταλαγματιά είπε...

@ Βασίλη δυσκολεύτηκα την πρώτη μέρα, δεν είχα και άδεια οπότε ήρθα στην δουλειά.
Και το βράδυ που έμαθα 3 μέρες να κοιμάμαι στην ησυχία εδώ έκανα σβούρες από το θόρυβο : )))
Όσο για το γιασεμί αχ λατρεύω την μυρωδιά του την έχω και σε άρωμα : ))
Σ΄ευχαριστώ πολύ
Ένα όμορφο καλοκαίρι σου εύχομαι και να περάσεις όπως αγαπάς !
Φιλί
@ ΦΟΥΛΗ
Κι εμείς μια από τα ίδια, άσε που επειδή είμαστε 4 άτομα μας παιδεύουν οι άδειες.
Αλλά που θα πάει θα το καταφέρουμε αφού έχουμε καλή διάθεση δεν μας φοβίζει τίποτα ;)
Να πάτε όπου λαχταράτε και να περάσετε όμορφα.
Καλο καλοκαίρι !!
Φιλιά πολλά

@ Ελένη μου εγώ πρώτη φορά πήγα εκτός από την Ξάνθη που πήγα πριν χρόνια.
Όλη η Ελλάδα είναι υπέροχη έχεις δίκιο και κάθε μέρος που επισκεπτόμαστε γίνεται και το αγαπημένο μας μέχρι που καταλήγουμε να αγαπάμε όλη την χώρα : )))
Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι

Σταλαγματιά είπε...

@ tovenito,
Από τα 4 νησιά που είπες μόνο την Σαμοθράκη έχω δει αλλά υποθέτω πως όλα θα είναι όμορφα.
Υπάρχει νησί που δεν είναι όμορφο;
Το καθένα για τον δικό του λόγο.
Η Σαμοθράκη όμως έχει κάτι ιδιαίτερο, είναι η παράδοση που διατηρεί ακόμη, είναι το πράσινο με το γαλάζιο που έχει σε αφθονία.
Μα περισσότερο με σκλάβωσε η ευγένεια τους και στο νησί αλλά και στην Αλεξανδρούπολη.
Να φανταστείς ένα δικό μας εδώ Σαλονικιό πέτυχα που έμενε δίπλα μας και κατάφερα να τσακωθώ μαζί του : ))))
Ε μα πια την μαγκιά έτσι νομίζουν πως την δείχνουν.
Λοιπόν να πας αλλά κι αν ακόμη επιλέξεις άλλο προορισμό να περάσεις όπως φαντάζεσαι και λαχταράς.

Φιλιά πολλά

@ Μικρέ μου σκρουτζάκο σ ευχαριστώ πολύ,
Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι και όπου κι αν πας να περάσεις υπέροχα.
Φιλιά πολλά

@ Dorothea μου ελπίζω να μην αλλάξει,
Οι ντόπιοι μου είπαν πως παλεύουν να κρατήσουν την παράδοση τους ως έχει και πως δεν θα αφήσουν να τους αλλάξει ο «πολιτισμός».
Ότι κι αν ακούς δεν συγκρίνεται με την εικόνα που θα αντικρίσεις μόνη σου.
Δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψουν τα χρώματα και τα αρώματα της φύσης!!

Σ΄ευχαριστώ
Καλό καλοκαίρι να έχεις
Φιλιά πολλά

Η αδερφή μου παντρεύεται κι εγώ θα είμαι κουμπάρα : )))

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Όμορφη αφήγηση, τό 'χεις το αφηγηματικό:)
Βραδινό μπάνιο? Μπρρρρ ηρωίδα είσαι, εγώ αν δεν έχει ντάλα ήλιο δε βουτώ, εκτός αν έχω καμιά καυτή παρέα:p

Πολύ καλή η σύνθεση του βίντεο αλλά εμείς οι θαυμαστές σου, το αναγνωστικό κοινό σου είμαστε αδηφάγο. Καλά τα ρυάκια και οι ποταμιές αλλά εμείς απαιτούμε δικές σου φώτο. Κατάλαβες πουλί μου? Το φωνάζουμε κιόλας: Φώτο θέλουμε!!!

Καλό μεσημέρι

Σταλαγματιά είπε...

Κωνσταντίνε γιατί φωνάζειςςςςςςςςςςςςςς
Σε ακούω : )))))
Έβαλα δικές μου φωτογραφίες αυτές αρκούν.
Όποιος θέλει να με δει να το κάνει από κοντά : ))))))
Είμαι καλύτερη από κοντά :Ρ
Εντάξει πουλάκι μου;
Κατάλαβεςςςςςςςςςςςςς;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Βραδινό μπάνιο και ξερό ψωμί !!!
Χάνεις αν δεν το δοκιμάσεις αρκεί να έχεις δει την θάλασσα και μέρα ε;
Να ξέρεις τι κρύβει από κάτω : )))

Φιλί

Marouli είπε...

Kαλησπέρα Αναστασια μου!

Δεν εχω παει απο εκει πάνω μεχρι Θεσσαλονικη έχει φτάσει η χάρη μου αλλά ταξίδεψα μέσα από τα μάτια σου και μύρισα και τα γιασεμιά που μύρισες και εσύ. Πολύ όμορφες εικόνες μας περιέγραψες και πολύ χαίρομαι! Σ'ευχαριστω για το νοητο ταξιδάκι καλή μου το είχα ανάγκη..

ΠΟλλά μαρουλοφιλάκια!!

JD είπε...

το να τ'αλλο ρε!
πολυ ωραια!μπραβο.

(ασε νυχακι και γαλλικο ετσι; )

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Από κοντά? Ουάου:) Τι, δεν είσαι οπτασία?
Μη μας χαλάς το όνειρο τώρα, άκου από κοντά, οπτασία είσαι και κουβέντα σε σηκώνουμε:)

Σταλαγματιά είπε...

@Marouli,
Η Ελλάδα έχει τόσες όμορφες γωνιές που είναι λογικό να μην τα έχουμε γνωρίσει όλα.
Έχω κι εγώ πολλά ακόμη να δω αλλά για τον προορισμό αυτόν έχω τα καλύτερα να πω, ούτε διαφήμιση να έκανα : )))
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια.
Να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι
Φιλιά πολλά

@ JD
Υποκλίνομαι στις γνώσεις σας κύριε : )))
Σας υπόσχομαι ότι για τον γάμο το νύχι μου θα είναι Γαλλικό ; ))

Φιλί

@ Κωνσταντίνε ναι έχεις δίκιο μια οπτασία είμαι και λίγα λες : ))))
Πέρνα μετά για το φακελάκι και κοίτα μη σε δει κανένα μάτι ;

Leviathan είπε...

poli xairomai pou perases toso omorfa!!!!!euxomai pada etsi iperoxa na ta pernate!!!filia polla!! :) kalo mesimeri!! :)

DRN 06 είπε...

Αυτά είναι!!!

Η Αλεξανδρούπολη είναι πολύ όμορφη πόλη πράγματι.

Σαμοθράκη δεν έχω πάει αν και είναι πολύ κοντά...

Καλά να περνάς!

:-)

zoyzoy είπε...

Μπράβο κοπέλα μου,πέρασες ένα θαυμάσιο 3ήμερο και αυτό είναι υπέροχο!!
Μας ταξίδεψες και'μας νοερά!
Πάντα να'χεις τόσο όμορφους προορισμούς γεμάτους χρώματα και αρώματα!
Φιλιά θαλασσινά!!

Ανώνυμος είπε...

Και καλή φωτογράφος! Καλώς ήλθες γλυκιά μου.

annafrank είπε...

Αναστασία μου...Δεν εχω λόγια να ΄πώ!!Με ταξίδεψες αθελά σου ..και ηταν μαγικά!!Σου ευχομαι η ζωή σου να ειναι γεμάτη απο ταξίδια..ωστε να μας ταξιδεύεις..Οσο για τώρα..ετοιμάσου...ο καιρός πλησίασε για τον γάμο της αδελφούλας σου!!Καλό βράδυ να εχεις!!

Vassilis είπε...

"Δεν την έχει αγγίξει ακόμη το χέρι του πολιτισμού" : ευτυχώς! και καλά θα κάνει να μην την αγγίξει!
Πολύ ωραία η επαφή με το φεγγαράκι στο 2:47 του video :)

Δενελάβας Τάσος είπε...

Καλώς σε βρήκαμε ξανά λοιπόν !

Έχω ακούσει τα καλύτερα για την Σαμοθράκη και απο ότι φαίνεται ισχύουν !!

Χαιρετώ .

HELIASTER είπε...

"a think of beauty is hapiness for ever".
Kitch.

Δημητρης είπε...

Πόσο κοντα πήγες στην Πατρίδα Αναστασία!! Πόσο!!! Εριξες ματιά προς το νησί μου; Οταν κάνει καλό καιρό αγναντευουμε πέρα, στο Βορά και βλέπουμε την Σαμοθράκη.... Τι μου θύμησες, Από την Αλεξανδρούπολη καράβι... Αχ, να είσαι καλά!!!! Πολύ χαίρομαι που είσαι εδώ πάλι!!!
καλημέρα:)

Σταλαγματιά είπε...

@ Σ΄ευχαριστώ Σοφοκλή ναι πέρασα όμορφα,
Εύχομαι την επόμενη φορά να είναι και το δικό σου 3μέρο έτσι, χωρίς στεναχώρια.
Να περνάς καλά ότι κι αν κάνεις
Φιλιά
@ Μάλιστα κηπουρέ μου ότι πείτε : ))))

@ Dreamon
Θα κάνουμε διαγωνισμό την επόμενη φορά, ποιος ήπιε τους περισσότερους καφέδες :)))
Σ ευχαριστώ πολύ
Φιλιά πολλά

@ zoyzoy μου σ ευχαριστώ πολύ
Να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι γεμάτο ταξίδια και χαμόγελα.
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Μπα καλή φωτογράφος δεν είμαι pandora μου η μηχανή είναι καλή : )))
Σ ευχαριστώ πολύ
Φιλιά

@ annafrank
Σ ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα λόγια σου.
Ταξίδια γεμάτα χαμόγελα να έχεις κι εσύ και να περνάς πάντα όμορφα.
Ναι περιμένουμε όλοι πως και πως την μεγάλη μέρα.
Είναι το επόμενο Σάββατο.
Φιλιά πολλά

@ Vassilis
Αυτό την κάνει μοναδική, ότι δεν την έχει αγγίξει το χέρι του πολιτισμου.
Ξέρεις πόσες απόπειρες έκανα για να το πετύχω το φεγγάρι; : )))
Σ ευχαριστώ πολύ !

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλώς σας βρήκα ξανά Τάσο.
Ναι ισχύουν τα καλύτερα : )))
Καλή σου μέρα

@ HELIASTER
Ευτυχία είναι κάθε στιγμή που το μυαλό καταγράφει εικόνες !!

@ Από την Αλεξανδρούπολη με το καράβι !!
Έτσι !!
Χαίρομαι που σου θύμισα όμορφες στιγμές Δημήτρη.
Σ΄ευχαριστώ πολύ.
Και πάλι καλοτάξιδο το βιβλίο σου!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Να πηγαίνεις πιο συχνά ταξίδια, να μας φέρνεις δώρα, όπως εσύ ξέρεις, με αρώματα και χρώματα, και να ταξιδεύεις έτσι και μας! :))
Ζήλεψα... :)))

Το βίντεο πολύ όμορφο, γεμάτο λουλούδια και τοπία.. Το πιο όμορφο λουλούδι, εκείνο στο τέλος, με το λευκό φόρεμα, και τα μαύρα γυαλιά! ;)

Καλημέρα! :)))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Φαντάζομαι, εσύ είσαι εκεί.. ναι;

Σταλαγματιά είπε...

Νικόλα σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Ναι εγώ είμαι εκεί,
Λίγο ζαλισμένη από τον ήλιο και το περπάτημα μα γεμάτη εικόνες και χρώματα και μυρωδιές!!
Αυτό το ταξίδι θα το κρατά η μνήμη μου παντοτινά !!

Σε φιλώ

Bουλα. είπε...

Καλημερα και καλως μας ηρθες μικρη μου!!!!!

LAMBROS είπε...

Μια γωνιά θα υπάρχει πάντα εδώ για σένα ... Το ξέρεις (και αν οχι μόλις το έμαθες) !!!

Δημήτρης είπε...

Τα μαθα
τα μαθα
εγώ!
περάσατε τέλεια λέει!!!!

Πολύ πολύ χαίρομαι!!

Φιλιά!
καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Αναστασία. Σ' ευχαριστώ πολύ για την ψήφο.

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλώς σας ξανά βρήκα Βούλα μου!!
Και σύντομα και από κοντά : ))
Φιλί

@ Τα βράδια θα είμαι εκεί,
Όταν όλα γύρω ησυχάζουν εμένα θα με βρίσκεις εκεί!
Σ΄ευχαριστώ θαλασσινέ …..

Σταλαγματιά είπε...

@ Τα έμαθες Δημητράκη ε;
Ναι περάσαμε πολύ ωραία : ))
Σ ευχαριστώ
Φιλιά

@ Βαγγέλη όσα άτομα ξέρω θα ζητήσω να ψηφίσουν γιατί το αξίζει πραγματικά η φωτογραφία σου χωρίς καμία διάθεση κολακείας, είναι η αλήθεια !

Appelsinpigen είπε...

Αχχχχ

ποσο θα θελα κι εγω ενα ταξιδι..!

Το αγαλμα ειναι οπως τα λες απο κοντα, επιβλητικο κ απιστευτο σε μια θέση που σε ξαφνιαζει το μεγαλειο του...

στη Σαμοθρακη δεν εχω παει ακομη.... ελπιζω να βρεθω εκει συντομα :)

καλο σου απογευμαα!!!

 
Powered by Blogger