Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

You do something to me, something deep inside....



Κι όμως τα χρόνια περνάνε....
Μεγαλώσαμε πια....
Το κατάλαβες;
Εγώ όχι ακόμη .....
Ο χρόνος σκόρπισε τα ροδοπέταλα του κι εμείς πάνω τους βαδίσαμε!!
Τα κοριτσάκια έγιναν γυναίκες πια!!

Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψεις αυτές τις στιγμές.
Είναι μοναδικές και πλημμυρισμένες έντονα συναισθήματα.
Προσπαθώ ώρα πολύ να γράψω κάτι μα δεν τα καταφέρνω.
Οι λέξεις φτωχικές και οι σκέψεις τεράστιες....

Πως μπορείς να περιγράψεις αυτά που μέσα σου γίνονται!!
Πως μπορείς να τα αποτυπώσεις με λέξεις!!
Όταν βλέπεις το άλλο σου μισό
τον άνθρωπο που μαζί είδατε το πρώτο φως της ζωής
στολισμένη με τα πιο έντονα χρώματα
αυτά της ευτυχίας !!!
Η χαρά σου διπλή
τριπλή
πολλαπλή.....

Η δική μας πριγκίπισσα μεγάλωσε.
Βρήκε τον πρίγκιπα της.
Ανέβηκαν τα σκαλιά της εκκλησίας
Με την χαρά να σκορπά την λάμψη της στο βλέμμα τους.


Και ήταν τόσο όμορφη!!
Μια σωστή πριγκίπισσα !!!

Κι αν η μοίρα τους ένωσε
Η αγάπη τους πάντρεψε!!!!

Κι εμείς εκεί
δίπλα τους
να ρουφάμε τις στιγμές αυτές μην
τυχόν και μας ξεφύγουν.

Κι εγώ εκεί
δίπλα τους
να τους κοιτώ
να χαμογελάω
να δακρύζω .....





Υ.Γ. Το τραγούδι που ακούγεται είναι το κομμάτι που επέλεξαν για τον πρώτο τους χορό!















49 Αρώματα:

fish eye είπε...

να σας ζησουν, να σας ζησουν..

ενα φιλι μεγαλο μεγαλο κι απο μενα..
και ναι, χρονο με το χρονο ολοι μεγαλωνουμε..
αλλα ειναι ομορφο αυτο πολυ!!!

το αλλο σου μισο ε;
κατι σαν μια ψυχη μοιρασμενη σε δυο σωματα;
ετσι ειναι;

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Να είναι ευτυχισμένοι και να έχουν υγεία.
Δεν μεγάλωσε κανείς, όλα στο μυαλό είναι. Απλά διαγράφουν, διαγράφεις έναν άλλο κύκλο...Πάντα το άλλο σου μισό θα είναι κοντά σου γιατί οι κύκλοι σαν τέμνονται.
Σε φιλώ, καλό βράδυ από τα νότια.
Υ.Γ. Μας έλειψες Αναστασία

jacki είπε...

Τι υπέροχο τραγούδι επέλεξαν..
Το έχω νιώσει αυτό το συναίσθημα..
Να πας στο γάμο της αδερφής σου και να ξέρεις ότι πια δε θα είναι τίποτα όπως παλιά..
Εκείνη βρήκε την ευτυχία, τον άνθρωπό της..
Και είναι τόση η χαρά και η ευτυχία που τα δάκρυα κυλούν χωρίς να το θέλεις..
Και είναι πανέμορφες οι στιγμές αυτές..
Να σας ζήσουν..
Να τους χαίρεστε..
Και καλούς απογόνους..
Και στα δικά σας κορίτσια..
Ναι, σε σας τις λεύτερες κουμπάρες λέω..
Να ζήσετε.

Eleni Dafnidi είπε...

Να ζήσουν Αναστασία μου και όλη η ζωή τους να είναι στρωμένη με ροδοπέταλα και αληθινή ευτυχία!!! Εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα όπως αξίζει σε τόσο γλυκούς ανθρώπους όπως εσύ...
(Είχες δεν είχες μας συγκίνησες πάλι.)
:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

YΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑΝ.ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ..ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

b|a|s|n\i/a είπε...

με τέτοια συγκίνηση πώς να έχεις τα μάτια δεκατέσσερα; :)))
να ζήσουν. κάθε ευτυχία. παντοτινή. και αληθινή. και πάντα άξια!! να είστε πάντα στολισμένοι και πλημμυρισμένοι με αυτά ακριβώς τα χρώματα της ευτυχίας!
φιλιά πολλάαααααααααα!

Vassilis είπε...

Aναστασία να σας ζήσουν και να τους χαίρεστε. Η όμορφη περιγραφή σου με έκανε ασυναίσθητα να σκεφτώ σε λίγα χρόνια τις κόρες μου στο δικό τους γάμο ... α το τραγούδι καταπληκτικό :)

eirini είπε...

Αναστασία μου, τις καλύτερες ευχές μου στην αδερφή σου για προσωπική και οικογενειακή ευτυχία!!! Να ζήσουν και να είστε όλοι γεροί να τους καμαρώνετε! Όλα στην ζωή τους να τους έρθουν εύκολα και στο σπίτι τους μόνο χαρές να έχουν! Και όποτε θελήσουν με το καλό κι ένα παιδάκι!

Είσαι μία πολύ τρυφερή αδερφή Αναστασία μου! Η χαρά σου ξεχειλίζει σ'αυτή την ανάρτηση και αυτό με συγκινεί πολύ! Κι εγώ με την αδερφή μου έτσι είμαι! Είστε τυχερές που έχετε η μία την άλλην!
Και στα δικά σου ομορφιά μου!!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!!!

Γιάννης Παππάς είπε...

ας είναι ο δρόμος τους
παντοτινός με υγεία και ευτυχία
καλη σου νύχτα

προφήτηs είπε...

τα λόγια λίγα... να σας ζήσουν...

κ το τραγούδι υπέροχο...τους ταιριάζει...

tovenito είπε...

ένα από τα πιο αγαπημένα, ερωτικά και εσωτερικά κομμάτια που γράφτηκαν ποτέ! κι εγώ το αφιερώνω στην κουμπάρα!χιχι!
να ζήσουν, να ευτυχήσουν και να είναι πάντα αγαπημένοι!
να πω και στα δικά σου;
θα το πω!

Σταλαγματιά είπε...

@ Φεγγαρένια μου σ ευχαιστώ πολυ
εύχομαι ότι καλύτερο και σε σένα.
Ναι μια ψυχη μοιρασμένη σε δύο σώματα, έτσι νιώθω!!
Σαν να ζω κι εγώ ότι κι εκείνη :))
Σε φιλώ γλυκά!

@ Νίκο μου σ ευχαριστώ πολυ,
εχεις δίκιο όλα στο μυαλό είναι, αυτό που η καρδιά νιώθει :))
Πάντα το άλλο μου μισό θα είναι σίγουρα, ή μάλλον το ένα τρίτο γιατί είμαστε 3 αδερφές :)))

Κι εμένα μου λείψατε πολύ,
θα ήθελα να ήσασταν κι εσείς εδω μαζί μου :))
Φιλί

@ Ιωάννα μου οι στιγμες αυτές ήταν μοναδικές, θα τις φυλώ στην καρδιά παντοτινά.
Δάκρυα χαράς κυλούσαν και ήταν τόσο έντονο!!!
Τόσες μέρες στις προετοιμασίες νιώθεις προσμονή μα όταν την βλέπεις μέσα στο λευκό νυφικό, στολισμένη και τοσο ευτυχισμένη θέλεις να παγώσεις τον χρόνο.
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Ιωάννα μου και στα δικα σου :))
Εγώ το ακουσα τόσες φορές μέχρι και προξενιά μου κάνανε Θεέ μου δεν υποφέρονται :))))
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Ελενη ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις γλυκές ευχές σου και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα και πιο όμορφα!
Η συγκίνηση ήταν το μόνιμο συναίσθημα τις μέρες αυτες :))
Φιλιά πολλά

@ Μικρέ μου σκρουτζάκο ευχαριστώ πολύ πολύ.
Θα πω και στα δικά σου αλλά όταν έρθει η στιγμή γιατί είσαι μικρούλης ακόμη :)))
Σε φιλώ

@ Βασίλη μου και να ήθελα να μην το σκεφτώ δεν θα μπορούσα γιατί με τρέλαιναν οι συγγενείς με τα προξενιά τους.
Αχ αυτές οι γιαγιάδες που βιάζονται για να προλάβουν και δεν ρωτάνε :)))
Σ ευχαριστώ πολύ πολύ για τις όμορφες ευχές και σε σένα εύχομαι να βρεις οτι θα σε κανει ευτυχισμένο.
Φιλιά γλυκά

Σταλαγματιά είπε...

@ Vassili μονο όταν το ζεις καταλαβαίνεις πόσο έντονα είναι τα συναισθήματα.
Είμαι σίγουρη πως στις κορες σου θα είσαι πολύ πολυ συγκινημένος.
Σ ευχαριστω πολύ πολύ και σου εύχομαι να δεις τις κορούλες σου όπως αγαπάς και να είναι γερές και ευτυχισμένες.
Καλό σου βράδυ

@ Ειρήνη μου σ ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες ευχες σου.
Ευχομαι να είσαι γερή και ευτυχισμένη εσύ και όσοι αγαπάς και να αγκαλιάσεις ότι λαχταράς και ποθείς!

Είμαι πολύ τυχερή που έχω όχι μονο μια αλλά δύο αδερφές και που είμαστε κρίκοι στην ίδια αλυσίδα.
Δεν υπαρχει μεγαλύτερη ευτυχία από το να έχεις κοντά σου ανθρώπους να μοιράζεσαι τις πιο σημαντικές στιγμες σου.
Φιλιά πολλά πολλά

@ Γιάννη σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
Εύχομαι και για σένα ότι ποθείς.
Γλυκό ξημέρωμα

Σταλαγματιά είπε...

@ Προφητη μου ευχαριστώ πολύ.
Ναι τα λόγια λίγα όταν μιλα η καρδια !
Σε φιλώ

@ Τovenito,
το τραγούδι αυτό ειναι το αγαπημένο μας από την εφηβεία μας και τώρα το επελεξε χωρίς δεύτερη σκέψη.
αααααααα σ ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση σου το ανταποδίδω λοιπόν και σου εύχομαι ολόψυχα να το ακούς κάθε μέρα από χείλη που λαχταράς!

Όχι άλλο κάρβουνο,
οχι και στα δικά μου δεν αντεχωωωωωωωωω
:))))))))

Φιλια πολλά !

DaisyCrazy είπε...

Anastasia μου καλή μου να σας ζήσουν και να τους χαίρεστε! Ελπίζω η κοινή ζωή τους να κυλίσει το ίδιο όμορφα όπως η μέρα του γάμου. Το τραγούδι που διάλεξαν συγκινητικό.

Artanis είπε...

Να τους χαίρεστε, βίο ανθόσπαρτο...
Και πολύ ωραίο τραγούδι...

(Άντε και στα δικά σου, τώρα;-)
Φιλιά πολλά...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Να ζήσουν πάντα ευτυχισμένοι, με υγεία
Και σε σένα τα καλύτερα ,γιατί είσαι ψυχούλα καλή σου μέρα.....

mar9659 είπε...

Να σας ζήσουν οι νεόνυμφοι!Ηζωή τους να είναι έτσι ανθόσπαρτη σ'ολο το διάβα της ζωής τους και με πολύ πολύ αγάπη!!! Και στα δικά σου,καλή μου!!! καλή σου εβδομάδα!!

DRN 06 είπε...

Να σας ζήσουν!

Να σας ζήσουν!

Άντε, και στα δικά σας οι "λεύτερες"...

;-)

delfinoula είπε...

Να ζήσουν, να ευτυχίσουν και να χτίσουν πολλά όμορφα πράγματα μαζί.

Υ.Γ. : Επιτέλους, ένα ζευγάρι που διάλεξε ένα ωραίο τραγούδι...

Καλημέρες.

JD είπε...

You do something to me
Something deep inside
Im hanging on the wire
For a love i'll never find
You do something wonderful
Then chase it all away
Mixing my emotions
That throws me back again

Hanging on the wire
Im waiting for the change
Im dancing through the fire
Just to catch a flame
An' feel real again

You do something to me
Somewhere deep inside
Im hoping to get close to
A peace i cannot find

Dancing through the fire
Just to catch a flame
Just to get close to it
Just close enough
To tell you that...

You do something to me
Something deep inside

-------

Paul Weller

παραδεχομαι οποιον απο τους δυο(2) ή και τους δύο(2) για την επιλογη!

Να σας ζησουν και παλι (και να συνεχισουν να ακουν καλη μουσικη)

flash είπε...

Καλημέρα γλυκιά κουμπαρούλα!!.. μα πάνω από όλα συγκινημένη και ευτυχισμένη αδελφούλα! :)
Να σου ζήσουν!
Ξέρεις κάτι; Δεν άλλαξαν και πολλά... θα δεις... (μιλάει η εμπειρία τώρα!!!)... απλά η οικογένεια μεγάλωσε κατά ένα άτομο, άρα και η ευτυχία και η αγάπη!.. Και σου έχω και καλύτερα νέα... θα μεγαλώσει και άλλο και ετοιμάσου να τρέχεις για βαφτιστικά... όταν με το καλό το αποφασίσουν βέβαια οι νεόνυμφοι!... α εδώ σε έχουν στο χέρι!! :)
Να είστε όλοι σας γεροί και πάντα ενωμένοι!
Φιλιά... κουφετένια!

Skouliki είπε...

Να σου ζησουν
ευχομαι καθε ευτυχια
φιλακι

neni είπε...

Nα σας ζήσουν..!Τι όμορφα συναισθήματα που περιγράφεις Αναστασία μου,μακάρι να μπορούσα να τα καταλάβω καλύτερα αλλά μιας κ εγώ δεν έχω αδέρφια δεν είναι κ τόσο εύκολο αυτό.
Πάντως συμφωνώ ότι είναι το άλλο σου μισό,κ θα μείνει σίγουρα μια ζωή το άλλο μισό σου.
Τι τυχερή η μαμά με δύο δίδυμες κορούλες.Σχηματίζω στο μυαλό μου εικόνες από μικρές μέχρι τώρα.
Κ στα δικά σου Αναστασία μου,ότι καλύτερο σου εύχομαι γλυκιά μου,πάντα ευτυχία στο σπίτι σας.

επί λέξει είπε...

Αναστασία μου κι εγώ όταν είδα την αδερφή μου να παντρεύεται-αν και είμαι "σχεδόν" κατά του θεσμού- τα ίδια ένοιωσα και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Είναι σπουδαίο να ζεις, να μεγαλώνεις, να ξεκινάς και να επιλέγεις ξανά δίπλα στα αδέρφια σου και τους ανθρώπους τους. Τρυφερές και αξέχαστες στιγμές και εύχομαι ακόμα περισσότερες και με new comers in the family (you know what I mean...)

Φιλιά γαμήλια (εκ της περιστάσεως...:) )

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Αναστασία μου να σου ζήσουν!
Να τους χαίρεσαι!
Να είναι πάντα ερωτευμένοι!
Άντε και στα δικά σου!

Πολλά φιλιά!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Αχ, τι καλά, Με συγκίνησες.
Ευχές έδωσα και ένα καλό ταξίδι να πάνε του Μέλητος να μελώσουν:)

Καλή βδομάδα

#lockheart# είπε...

Βιος ανθοσπαρτον να ευχηθω...και να ειναι παντα ευτυχεις!!!!
ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!
αχχχχ...παλι εμεινα στο μπλογκ σου πανω απο 10 λεπτα να το ακουω...
φιλακια!!!

zoyzoy είπε...

Να ζήσουν ευτυχισμένοι!Τέλειο το τραγουδάκι και στις δικές σου τις χαρές σύντομα!!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Να σας ζήσουν,
να τους ζήσετε,
να ζήσετε.Την καθεμια στιγμή ξεχωριστά. Γιατί τότε ο χρόνος αφήνει όμορφα τα σημάδια του. Λειαίνει αντί να σμιλεύει.
Και εύχομαι το άλλο σου μισό να σε απολαύσει και σένα σε ανάλογες στιγμές!
Τι όμορφα, έρχομαι μετά από τόσο καιρό σε μέρα γιορτής!
Πάντα ομορφιές μικρή μου!
Να γελάς!
Φιλιά πολλά!

Aristodimos είπε...

Να ζησουν κι εσεις παντα ναστε εκει να τους χαιρεστε και να μοιράζεστε τις χαρές τους.

Αρης

Εύα Παραδείσου είπε...

Γεια σου Αναστασία, να ζήσουν να ευτυχίσουν :) σου έχω ένα βραβείο στον Παράδεισο μου αν το θέλεις. Καλό σου βράδυ!

Cassiel είπε...

Αναστασιουλα μου, μπραβο στην αδερφουλα σου, παντα αξια κοριτσι μου, αντε και στα δικα μας.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τι όμορφες μπουμπουνιέρες, αρχίζει ένας κοινός δρόμος ευτυχίας και συντροφικότητας αν οι δύο βαδίσουν χέρι χέρι και πετάξουν τη λέξη ..εγωισμός στα ..σκουπίδια.Συγκινήθηκα τώρα..δεν έχω άλλες να παντρέψω..τα εγγόνια μου πια!

Σταλαγματιά είπε...

@ Dorothea
Ευχαριστώ πολύ πολύ κι εσύ ότι ποθείς.
Το τραγούδι είναι αγαπημένο τι αγαπημένο δηλαδή λατρεμένο : )))
Καλή σου μέρα

@ Artanis
Ευχαριστώ πολύ
Και στα δικά μου ε;
Χαχα άντε και στα δικά μου αφού δεν την γλυτώνω ;)
Φιλιά πολλά

@ ΦΟΥΛΗ
Σ ευχαριστώ πολύ κι εσύ να καμαρώσεις τα παιδιά σου όπως λαχταράς!
Σε φιλώ γλυκά

Σταλαγματιά είπε...

@ mar9659
Χίλια ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου.
Αποφεύγω να πω και στα δικά σου γιατί δεν θυμάμαι ποιος είναι ελεύθερος και ποιος όχι και φοβάμαι μην κάνω καμιά γκάφα : ))) εύχομαι ότι λαχταράς να το βρεις.
Σε φιλώ

@ Dreamon
Σ ευχαριστώ πολύ !
Σε σένα θα πω και στα δικά σου όμως χι χι
Φιλιά πολλά

@ delfinoula
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές γλυκιά μου κι εσύ ότι ποθείς.
Όσο για το τραγούδι είναι μοναδικό και ειδικά στην κανονική εκτέλεση γιατί εγώ εδώ το έχω βάλει από συναυλία.
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ JD

You do something to me
Something deep inside

Και μόνο η εισαγωγή αρκεί για να με κάνει κομμάτια.
Ελπίζω να το νιώθουν οι άνθρωποι ακόμη και να μην είναι μόνο στίχος ενός κομματιού….

Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
Δεν θα πω και στα δικά σου έχεις μέλλον ακόμη :Ρ
Καλά καλά και στα δικά σου και με πολλές κόρες : )))
Φιλί

@ Γλυκιά μου flash
Ναι δεν άλλαξε τίποτα το ξέρω άλλωστε με τον γαμπρό μου γνωριζόμαστε τόσα χρόνια που ήταν ήδη σαν μέλος της οικογένειας μας : ))
Αλλά περιμένουμε πως και πως το νέο μέλος.
Εγώ πότε θα γίνω θεία : )))))
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου εύχομαι κι εσύ ότι ποθείς να το αποκτήσεις.
Φιλιά πολλά πολλά

@ Skouliki
Σ ευχαριστώ πολύ
Κι εσύ ότι ποθείς!
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου neni
Είναι τα πιο έντονα συναισθήματα και τα πιο γλυκά.
Αυτά που δεν θα τα σβήσει ποτέ ο χρόνος και θα τα φυλάς πάντα στην καρδιά.
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και εύχομαι να βρεις γρήγορα την ηρεμία που ζητάς και να επιστρέψεις πάλι κοντά μας.
Και στα δικά σου φυσικά : )))
Φιλιά πολλά


@ aa
Όσο κι αν σου φαίνεται μέρος της ζωής και φυσική κατάληξη ενός έρωτα όταν έρχεται η στιγμή να δεις τον άνθρωπο που μεγαλώσατε μαζί που τον νιώθεις ακόμη παιδάκι να ανεβαίνει τα σκαλιά της εκκλησίας το συναίσθημα είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που φανταζόσουν.
Ναι περιμένω πως και πώς να έρθει νέο μέλος στην οικογένεια αλλά οκ πρέπει να περιμένω τι να κάνω : )))
Σ ευχαριστώ πολύ κι εσύ ότι ποθείς
Μέρα καλή

@ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ
Σ ευχαριστώ πολύ εύχομαι κι εσύ ότι λαχταράς να το αποκτήσεις !
Φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Κωνσταντίνε μου σ ευχαριστώ πολύ!
Ταξίδι θα πάνε αλλά τον Αύγουστο θα κάνουν λίγη υπομονή : )
Να πω και στα δικά σου ;
Φυσικά και θα πω γιατί αξίζει να βρεις την καρδιά εκείνη που θα χτυπά μόνο για σένα.
Και θα την βρεις το ξέρω, είμαι σίγουρη γιαυτό αλλιώς έχουμε κάνει συμφωνία εμείς ε;
: ))
Φιλιά πολλά !

@ #lockheart#
Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου και στα δικά σου!!
Το τραγούδι εγώ ξέρεις πόσες φορές το έχω ακούσει;
Έχω χάσει το λογαριασμό : ))
Φιλιά πολλά

@ Σ ευχαριστώ πολύ zoyzoy μου κι εσύ ότι ποθείς!!
Φιλιά πολλά
Καλή σου μέρα

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου ομπρελίτσα τα λόγια σου σαν τον ήλιο ζεσταίνουν την καρδιά .
Σ ευχαριστώ τόσο τόσο πολύ.
Εύχομαι κι εσύ ν αγκαλιάσεις ότι λαχταράς και κάθε στιγμή ν ακούς εκείνους τους όμορφους ηχους που θα γράφουν στην ψυχή σου τραγούδια!!
Σε φιλώ γλυκά

@ Άρη μου σ ευχαριστώ πολύ!!
Ευτυχία και υγεία εύχομαι και σε σένα!
Μέρα καλή
Φιλί

@ Μικρή μου EYA
Σ ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές μα και για το βραβείο που ήδη κοσμεί τον χώρο μου.
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου Cassiel σ ευχαριστώ πολύ.
Εύχομαι υγεία και ευτυχία σε σένα και την οικογένεια σου.
Φιλιά πολλά ααααααααα και χρόνια πολλάαααααα

@ Αχτιδούλα μου τα δικά σου τα λόγια μετράνε διπλά γιατί εσύ ξέρεις από ευτυχισμένη κοινή ζωή και αυτό είναι πολύ σημαντικό .
Σ ευχαριστώ πολύ από το βάθος της καρδιάς και εύχομαι να δεις τα εγγονάκια σου όπως λαχταρας.
Φιλιά πολλά

mar9659 είπε...

Αναστασία μου,τα δικά μου ήταν πριν απο 28 χρόνια....αλλά θα τα εκλάβω για τις δυό μου κόρες,που είναι κοπέλες της παντρειάς 25 και 26 χρόνων,αλλά κομματάκι δύσκολο το βλέπω να γίνω πεθερά...ίσως σε καμμιά 5-10 χρόνια...ας είναι καλά τα γλυκά μου,εμένα μου φτάνει να τα βλέπω,χαρούμενα και ευτυχισμένα!!Η ζωή τους είναι δική τους,τα θέλω τους θέλω μου!!!σόρυ αν σε κούρασα..αλλά με παρέσυρε η συγκίνηση,όταν βλέπω αγαπημένες αδελφούλες,μου θυμίζετε τις δικές μου,κόρες,'ετσι να είστε πάντα,σου εύχομαι μέχρι τα βαθειά σας γεράματα καλή μου...Α!ναι και το ξέχασα και πάντα άξια κουμπαρούλα!!!φιλιά πολλά!!

Σταλαγματιά είπε...

@ mar9659
Τότε εύχομαι να δεις τις κορούλες σου όπως λαχταράς και όπως εκείνες αγαπούν.
Είναι πολύ σημαντικό τα αδέρφια να είναι και να νιώθουν τόσο κοντά.
Σαν κρίκος στην ίδια αλυσίδα γιατί έτσι είναι.
Καταλαβαίνω πως νιώθεις γιατί τα ίδια μου λένε οι δικοί και περισσότερο οι μαμάδες έτσι είναι.
Από παιδιά μας μεγάλωσε με τα ίδια λόγια.
Η μία να είναι δίπλα στην άλλη, εμείς κάποτε θα φύγουμε εσείς θα έχετε η μία την άλλη.
Να τις χαίρεσαι λοιπόν και στα δικά τους.
Και δεν μου κουράζεις καθόλου, είναι χαρά να ξέρω πως αυτά που νιώθω τα καταλαβαίνεις και τα νιώθεις εξίσου!!
Καλή σου μέρα

AVRA είπε...

να ζησουν οι νεονυμφοι να τους χαιρεστε!!!

και εσυ..ο,τι ποθεις!!

HaLiaS είπε...

αναστασία μου σε ευχαριστώ που με συγκινήσες.
κι αν η χαρά θέλει πολλά χαμόγελα δεν είναι ψέμα πως θέλει και το δάκρυ της.
κι εγώ χάρηκα που τα λόγια σου είναι πάντα τόσο απλά.
και το τραγούδι που επέλεξαν ανατριχιάζει!

να έχουν μια όμορφη ζωή
κι εσύ ότι επιθυμείς...μικρή μας πριγκηπέσα!
Να ζήσουν!
να τους χαίρεστε!

σ ευχαριστώ και πάλι...
:))))
καλό δροσερό βραδάκι

Σταλαγματιά είπε...

@ AVRA
Σ ευχαριστώ πολύ
Κι για σένα εύχομαι ότι ποθείς!
Σε φιλώ

@ Μικρέ μου πρίγκιπα μέχρι προχθές δεν ήξερα πως είναι να κλαις από χαρά.
Είναι τόσο έντονο συναίσθημα.
Δακρύζεις από ευτυχία δεν είναι περίεργο;
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
Εύχομαι κι εσύ να βρεις ότι λαχταρά η καρδιά σου.
Δεν σου λέω να χαμογελάς γιατί ξέρω πως το κάνεις πάντα : ))
Φιλιά πολλά

HaLiaS είπε...

(αν και καθυστερημένα πρόσεξα τις μπομπονιέρες...χεχε σ ευχαριστούμε για τα κουφετάκια λοιπόν... πολυ όμορφες! να έχουν μια γλυκιά και τόσο όμορφη ζωή)

καλό σαββατο-απογευματάκι

Σταλαγματιά είπε...

:)))
Μπομπονιέρες τριαντάφυλλα είναι!!
Σ ευχαριστώ πολύ πολύ
Σαν άρωμα τριαντάφυλλου να μυρίζει πάντα η ζωή σου μικρέ μου πρίγκιπα !!
Φιλί

 
Powered by Blogger