Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Κι όμως με την σιωπή μπορείς να πεις χιλιάδες λέξεις.....



Κι όμως με την σιωπή μπορείς να πεις χιλιάδες λέξεις.....
Κι εγώ έφτιαξα την ζωή μου για να σου την προσφέρω.
Μια μούσα του χθες που ψάχνει την φωτιά μέσα στις στάχτες.
Μια πριγκίπισσα του πάγου που ψάχνει το φως μές στο σκοτάδι.....

Γιατί με κοιτάς;
Τι περιμένεις να φέρει πίσω ο χρόνος;
Δάκρυα στα μάτια σου που την καρδιά μου καίνε....

Σου φωνάζω μα η φωνή μου δεν σε φτάνει...
Τα βήματα της φυγής σου χάραξαν ανεξίτηλη πορεία....

Γιατί με κοιτάς;
Τι παράξενα που μοιάζουν τα μάτια σου μές στο σκοτάδι!

Την νύχτα αυτή τ αστέρια δεν λάμπουν...
Σιγή στην ψυχή!

Κι εγώ φοβάμαι.
Δεν έπαψα λεπτό να φοβάμαι....

Την βροχή....
Το αύριο...
Το τώρα...
Το ποτέ των χωρισμών...
Το πάντα της απώλειας...
Το μισό της φυγής....
Το ολόκληρο της ανάμνησης...

Κάποτε σ έψαχνα...
Τώρα απλά περιμένω....





48 Αρώματα:

Madame de la Luna είπε...

Καμιά φορά ο χρόνος, δεν φέρνει πίσω αυτό που περιμένουμε. Μας κερδίζει στο νήμα η αυταπάτη των αναμνήσεων...

Καλημέρα μωβ.

JD είπε...

δεν αξιζει να φοβασαι για τιποτα...
(ειδικα αμα εχει πετυχει και το γαλλικο!)

Talisker είπε...

O ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ
-ειναι ο ΦΟΒΟΣ!

η αλλιως ο Φοβος ειναι ο χειροτερος ΕΧΘΡΟΣ!

ΚΙ Η ΣΙΩΠΗ
συχνα ειναι απλα ανασταλτικη

-ΝΑ ΛΥΘΕΙ!

Σταλαγματιά είπε...

Τελικά ο χρόνος είναι ο πιο σκληρός «φίλος», αδυσώπητος μα απαραίτητος…..
Η αυταπάτη των αναμνήσεων είναι το όπιο της ψυχής μας ….

Καλή σου μέρα κυρά στα μωβ!

@ Κι όμως είναι κάτι πρωινά που ξυπνάς και ψάχνεις τον ήλιο μέσα σου μα νιώθεις μόνο στάλες….μην ρωτάς γιατί, δεν υπάρχει απάντηση.
Μα κρατάει λίγο, να τόσο δα!
Όσο κρατά το φως σ ένα αστέρι που πέφτει…..

Σε χαιρετώ με ….νύχι γαλλικό : )

@ Talisker
Ο χειρότερος….δεν μπορείς να συμβαδίζεις μαζί του μα μπορείς να τον διώξεις;
Σίγουρα μπορείς αλλά θέλει χρόνο δεν θέλει;
Και η σιωπή απλά καθυστερεί την ζωή !!

Θα λυθεί : )))
Φιλιά καλή μου talisker

επί λέξει είπε...

... και το ανεπανάληπτο διακυβεύεται και η νοσταλγία δια-γράφεται και η μνήμη συρρικνώνεται και άλλα τινά επέρχονται, αν σιωπή και λόγος δεν είναι αγαπημένα, αν το ένα διεκδικεί από το άλλο μόνο το θνησιγενές του... Ναι, ας σιωπούμε μιλώντας ή ας μιλάμε σιωπώντας.


Καλή σου μέρα.

jacki είπε...

Ναι λες πολλά με τη σιωπή..
Απλά οι άλλοι δεν τα νιώθουν.

Σταλαγματιά είπε...

@ aa
Η μνήμη είναι το καταφύγιο της ψυχής και η νοσταλγία στάλες από την ίδια καταιγίδα!!
Ας σιωπήσουμε λοιπόν ,
Ίσως έτσι καταφέρουμε να ακουστούμε !

Μέρα καλή

@ Ιωάννα μου την σιωπή την καταλαβαίνει μόνο εκείνος που θέλει να την ακούσει.
Για όλους τους άλλους απλά μοιάζει ακαταλαβίστικη !

b|a|s|n\i/a είπε...

να την περπατάς την σιωπή. με μάτια ανοιχτά. στην βροχή. στο αύριο. στο τώρα. στο ποτέ. στο πάντα. στο μισό. στο ολόκληρο. και αν φοβάσαι τα αστέρια που δεν λάμπουν. να θυμάσαι πως αστέρια είναι. να τα κολλήσεις στο ταβάνι. με αυτά που λάμπουν. και να χαμογελάς. στο πώς είναι να φωτίζεσαι. και πώς να μην.
φιλιά πολλά!

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Πολλές φορές η σιωπή είναι απαραίτητη αλλά μερικές φορές λαμβανεταικαι αδυναμία από τους άλλους...δίνεις όλο σου το είναι και δεν το εκτιμούν. Τους αρέσει να παίρνουν ότι μπορούν και να φεύγουν...Πάντως η ζωή μου έμαθε ότι όλο παροδικά είναι, ξεχνάμε σιγά σιγά...Αν η φωνή δεν φτανει σημαίνει ότι δεν θέλει να ακούσει άρα φύγε...Ο φόβος μας κάνει χάλια μας κάνει να μην εμπιστευόμαστε, μας κάνει να μην χαιρόμαστε.
Καλό μεσημέρι από εδώ με τον μελαγχολικό καιρό...

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Χμ,

Αφού περιμένεις που περιμένεις κοίτα τον εαυτό σου σα μαγνήτη. Δημιούργησε με τις σκέψεις σου έναν θελκτικό μαγνήτη κι η προσμονή θα έχει νόημα. Όλα ξεχύνονται κάποτε, σα ζυμωθούν στο χρόνο κι έρθει η ώρα τους. Ακόμα και οι φόβοι παραμερίζουν. Έτσι γίνεται, όλα μας διδάσκουν την πίστη. Καλός καπετάνιος είναι αυτός που αισθάνεται το καράβι του και το οδηγεί στα πιο χαρούμενα πέλαγα.

Καλό μεσημέρι:) Φιλί τρανό.

tovenito είπε...

δεν θα περιμένεις για πολύ. το ξέρω.
εξάλλου σου έρχεται πάντα από εκεί που δεν το περιμένεις!
επίσης σιωπή με σιωπή δαφερει. είναι η σιωπή που είναι η φυσική συνέχεια των λόγων και η σιωπή που φωνάζει όσα οι λέξεις δεν μπορούν να πουν..

Γιώργος Τ. είπε...

Η υπομονή είναι αρετή.. Πολλές φορές και η σιωπή.. Άλλες φορές πάλι όχι.. Αλλά ο φόβος.. Αυτός ποτέ δεν είναι σύμμαχος..
Καλό ΠΣΚ Αναστασία μου! Έχε υπομονή και μη φοβάσαι!!! Φιλιά!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Θα βαδίζω πάντα Βασίλη μου ακόμη κι αν φοβάμαι.
Άλλωστε δυνατός δεν είναι εκείνος που δεν φοβάται, αλλά εκείνος που συνεχίζει παρ όλο τον φόβο του!
Τ΄ είναι ήδη στο ταβάνι και τα κοιτάζω τα βράδια πριν κοιμηθώ !!
Φιλιά πολλά και ένα υπέροχο σ/κ

@ Νίκο εκείνη που δεν μπορούν να «διαβάσουν» την σιωπή μου δεν θα με καταλάβουν ποτέ κι εγώ δεν θα το ζητήσω ποτέ.
Γιατί μερικά πράγματα χάνουν την αξία τους όταν τα ζητάς.
Φιλιά πολλά με έναν ζεστό μέχρι στιγμής ήλιο

@ Κωνσταντίνε μ΄ αρέσει πως ξεκινάς
Χμμ αυτό το χμμ τα λέει όλα : )))
Λένε πως όλα έχουν το λόγο τους που γίνονται, εκεί στηρίζομαι κι εγώ κι ελπίζω να με διαψεύσουν.
Οι καλοί καπετάνιοι στην φουρτούνες φαίνονται : )))

Φιλί γιγάντιο : )

Σταλαγματιά είπε...

@ Tovenito μ αρέσει αυτή η σιγουριά που έχεις,
Με φτάνει κι εμένα και με τυλίγει. : )))
Η σιωπή που φωνάζει όσα τα λόγια δεν μπορούν να πουν, αυτή η σιωπή είναι που με φοβίζει!!

Φιλί !

@ Γιώργο
Η υπομονή είναι αρετή αλλά εγώ γεννήθηκα ανυπόμονη και ξέρεις πόσο βασανιστικό είναι αυτό; : )))
Και ο φόβος, η τελεία στα βήματα μου….
Η Σκάρλετ Ο Χάρα έλεγε πως αύριο είναι μια άλλη μέρα!!
Αυτό φωνάζουμε λοιπόν κι εμείς : )))
Καλό π/σ/κ και περιμένω και τα δικά σου νέα που μας χάθηκες πάλι : )

Ανώνυμος είπε...

Η σιωπή ψάχνει περιμένοντας.
Το αντίστροφο λέγεται φασαρία.
Μάλλον δεν ξέρω αν λέγεται φασαρία, κάνει πάντως φασαρία. Κι ό,τι κάνει φασαρία δεν σημαίνει ότι απαραίτητα κερδίζει και την προσοχή...

Σωστόστ;

ΦΟΥΛΗ είπε...

χιλιάδες σιωπηρά φιλιά για καλό
ΠΣΚ

eirini είπε...

Ελπίζω το φως μέσα στο σκοτάδι που ψάχνεις να έρθει πολύ σύντομα για σένα! Αναστασία μου, ειλικρινά, θα είναι πολύ τυχερός όποιος "μπορέσει" να σταθεί στο πλάϊ σου!

Φιλιά πολλά πολλά!!! Να έχεις ένα πανέμορφο Σ/Κ!!!

roadartist είπε...

Αχ μωρέ και είμαι "πεσμένη" σήμερα.. άκουσα αυτό το τραγούδι.. διάβασα αυτά τα λόγια.. και .. οκ..
"...που ψάχνει την φωτιά μέσα στις στάχτες"... σε φιλώ!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Καλησπέρα Αναστασία μου!

Εγώ πάλι πιστεύω ότι πρέπει να εκφράζουμε αυτό που νιώθουμε πιο πολύ με λέξεις παρά με σιωπή…

Δεν ξέρουμε αν θα μας δοθεί η ευκαιρία μετά να μιλήσουμε γι’ αυτό καλύτερα να εκμεταλλευτούμε το τώρα!

Πολλά φιλιά!

προφήτηs είπε...

Κάποτε σ έψαχνα...
Τώρα απλά περιμένω....

μέσα στη φυγή σου το όνομά σου συνεχίζω να φωνάζω... γύρισε... για να μη χαθείς ποτέ... γύρισε κ φύγε... με τα μάτια ανοιχτά... για να σε κοιτώ, για να μη το ξεχάσω... κ όμως συνεχίσω να φοβάμαι... εμένα..

υπέροχη ανάρτηση

Γιάννης Παππάς είπε...

αναγέννηση μέσα από τη στάχτη μέσα από τη σιωπή γεννιέται πάντα κάτι καινούριο κάτι που θα κάνει το ολόκληρο της αγάπης και τ αξίζεις
πολύ όμορφα τα λόγια της σκέψης σου

καλή σου νύχτα

Δημητρης είπε...

Βρίσκω την παρακάτω κουβέντα εξίσου σημαντική:
http://olo-kai-kalitera.blogspot.com/2009/06/blog-post_18.html
Καλησπέρα!

Prths είπε...

Αναστασία, γειά.
Ωραίο το άρωμα της κανέλας - γλυκόπικρο και πιπεράτο. Καλή αρχή.

iLiAs είπε...

..σιωπη..μερικες φορες η καλυτερη απαντηση!! :)

Καλημερα Αναστασια!! :)

Marlou Xintarianou είπε...

δεν ειμαι υπερ της σιωπης αλλα της εκφρασης ελευθερη χωρις φοβο ποσο μαλλον οταν πρεπει να εκφρασουμε τα συναισσθηματα μας!!! αλλα εσυ την εκανες να μοιαζει μαγικη!!!

aeroxeimarros είπε...

Υπέροχο πραγματικά, είμαστε και στην ίδια πόλη :)

nikiplos είπε...

καλησπερα...

Να το ξέρες πως όσοι περιμένουν τους στέργει ο θεός...

έτσι κι αλλιώς, ο κόσμος ο παλιός, παλιός είναι γιατί δεν έμεινε... έφυγε... πήρε το δικό του δρόμο...

οι υπόλοιποι περιμένουμε, ελπίζουμε και προσμένουμε όχι στα θαύματα, μα κυρίως στους ανθρώπους...

#lockheart# είπε...

Κι εγώ φοβάμαι...ολα αυτα που θα γινουν διχως να τα εχω σκεφτει..ονειρευτει...αλλα εκει κρυβεται η μαγεια..στο απροβλεπτο.
Καμια φορα "η ευτυχια ειναι αυτο που περιμενουμε να ρθει..."

ποντίκι είπε...

Σιωπή αυτά που θα πει ένας αυτός που θα τα ακούσει αλλα άμα τα ακούσει...

Καλημερα/

HaLiaS είπε...

Η δικιά μας μικρή πριγκιπέσα δεν μπορεί να είναι πριγκίπισα του πάγου.
Όχι σίγουρα δεν είναι, το ξέρουμε, το βλέπουμε, το νοιώθουμε, στο φως σου, στην θέρμη της ψυχής και των λόγων σου.
Να μην φοβάσαι.
Να μην περιμένεις. Αφήνοντας τον χρόνο να περνά.
Να ζεις τις στιγμές σου. Φτάνοτας εσύ σε αυτό που σε περιμένει, όποτε το θελήσεις.
Το ξέρω πως χαμογελάς... Μα μάλλον η παρατεταμένη συννεφοκατάσταση μας το γύρισε σε μελαγχολοκατάσταση!
Επιγόντως ήλιο παρακαλώ!
Κι έναν ήλιο ΝΑ -μετα συγχωρήσεως!

Καλόν απόγευμα! :)

Bουλα. είπε...

καλες και όμορφες η σιωπές Μοναδική μου...
αλλα μια λεξη..μόνο μια μπορεί να φέρει το φως και να αρχίσει την μαγεία..
Κι όμως δεν τολμάμε...;γιατι;

mauveair είπε...

Μα κι αν ακόμη αναμένεις, μη σταματάς, συνέχισε να ψάχνεις. Η αναμονή μπορεί να σε τσακίσει αλλιώς...

lena_zip είπε...

Τα πράγματα πρέπει να κυλάνε φυσικά, ούτε να τα κυνηγάμε ούτε να τα κοιτάμε να φεύγουν. Όταν ο πρωταγωνιστής της ζωής σου είσαι εσύ, μπορείς να παραμερίσεις ό,τι σε φοβίζει και να κοιτάξεις προς τα εκεί που θα νιώθεις όμορφα.
Καλό βραδάκι και καλή Κυριακή.

jeminis είπε...

Όντως μπορείς να πείς,,,,
χιλιάδες λέξεις...
Καλό Σαββατοκύριακο...

zoyzoy είπε...

"Η σιωπή είναι χρυσός" μας έμαθαν, και το τηρώ όταν μιλάς και ό άλλος ακούει αυτά που θέλει ν'ακούσει τότε δεν μιλώ για να μην ακούει τίποτα!!
Η ουσία είναι να θέλει να'σ'ακούσει και στη σιωπή και οταν μιλάς αλλιώς καλύτερα να φεύγεις!!
φιλιά θαλασσινά!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Η ΣΙΩΠΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟ.ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Skouliki είπε...

εγω σαν απαντηση θα σε παραμπεψω σε ενα κειμενο μου εδω

http://skoulikiunderground.blogspot.com/2008/11/blog-post.html

Σταλαγματιά είπε...

@ Μπάτλερ έχεις δίκιο ότι κάνει φασαρία δεν σημαίνει πως αξίζει πάντα όπως δεν αγαπά λιγότερο όποιος δεν φωνάζει.
Καλό σου βράδυ

@ Φούλη μου φιλιά κι από μένα!!

@ Γλυκιά μου Ειρήνη σ ευχαριστώ πολύ πολύ.
Ο καθένας μας πιστεύω έχει δίπλα του τον άνθρωπο που του αξίζει διαφορετικά απομακρύνεται.
Φιλιά πόλλά

Σταλαγματιά είπε...

@ roadartist με αυτήν την βροχή πως να μην είμαστε αλλά θα περάσει που θα πάει :))
Σε φιλώ γλυκά

@ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ
κι εγώ το ίδιο πιστεύω απλά κάποιες φορες θα λόγια είναι διαφορετικά από τα αισθήματα και τότε μας μπερδεύουν.
Καλό σου βράδυ

@ προφήτη
υπέροχα τα λόγια σου...κι όμως συνεχίζω να φοβάμαι...εμένα...κι ο φόβος αυτός είναι ο πιο δυνατός...
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Γιάννη
αναγέννηση μέσα από την στάχτη και τότε σίγουρα θα είμαστε πιο δυνατοί.
Ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς, έτσι δεν λένε;
Καλό σου βράδυ

@ Δημητρη
πραγματικά υπέροχα τα λόγια....
σ ευχαριστώ
Καλό σου βράδυ

@Prths
καλώς σε βρίσκω κι εδώ μια που "γνωριζόμαστε" από το άρωμα γυναίκας :))
Καλό βράδυ

Σταλαγματιά είπε...

@ iLiA
Κι όμως με την σιωπή μπορείς να πεις χιλιάδες λέξεις.....
Σε φιλώ γλυκά!

@ Marlou,
ποτέ δεν αγαπούσα την σιωπή έστω κι αν εγώ την χρησιμοποιούσα πάντα.
Μερικοί άνθρωποι δύσκολα αλλάζουμε όσο κι αν προσπαθούμε....
Σ ευχαριστώ πολύ
Σε φιλώ

@ aeroxeimarros
καλώς σε βρίσκω φίλε
χαίρομαι που είμαστε από την ίδια πόλη.

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλέ μου nikiple
ελπίζω και περιμένω...όχι στα θαύματα μα στους ανθρώπους...δεν θα μπορούσες να με καταλάβεις καλύτερα...
Σ ευχαριστώ...
Σε φιλω!!

@ #lockheart#
φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα....θα συμφωνήσω με τους στίχους αυτούς έστω κι αν ξέρω πως όλα μέρος της ζωής είναι!!
Σε φιλώ γλυκά

@ ποντικάκι μου εμάς μας ενδιαφέρουν οι άνθρωποι που έχουν την θέληση να καταλάβουν τις σιωπές μας!!
Φιλί γλυκό!

Σταλαγματιά είπε...

Η βροχή που δεν λέει να μας αφήσει και αυτή η συνεχόμενη συννεφιά είναι η αιτία μα που θα πάει θα περάσει έτσι δεν είναι;
Και τότε όλα θα χαθούν και ο φόβος και η θλίψη.
Υπομονή λοιπόν....άσε που μας χάλασε και την συναυλία του Μπόλντον την Παρασκευή :((( πέντε μετρημένα κομμάτια πρόλαβε να πει....
Υπομονή ξανά :)
Ναι χαμογελάω με βλέπεις; :))
Φιλιά πολλά μικρέ μου πρίγκιπα !

@ Βούλα μου μια λέξη μπορεί να σου χαρίσει την ευτυχία αλλά μια είναι κι εκείνη που μπορεί να σου την κλέψει.
Οι λέξεις καίνε μα...οι πράξεις μετράνε !
ΦΙλιά πολλά

@ mauveair
η αναμονή μοιάζει με μούδιασμα, σε ακινητοποιεί δεν την αντέχεις μα μπορείς κάθε φορά να την αποφεύγεις;
Δυστυχώς δεν μπορείς!
Καλό σου βράδυ

Σταλαγματιά είπε...

@ Λένα μου έχεις δίκιο,
απλά είναι στιγμές που τα όρια σου ξεπερνιούνται και αντιδράς.
Μα θα επανέλθεις είναι σίγουρο.
ΦΙλιά πολλά


@ jeminis
χιλιάδες λέξεις μπορούν να εκφραστούν με μια σιωπή....
Σε ευχαριστώ
Σε φιλώ

@ ζουζού μου υπάρχουν άνθρωποι δεν μπορούν ούτε καν τα λόγια σου να καταλάβουν πόσο μάλιστα τις σιωπές σου.
Δεν πειράζει....
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Μικρέ μου σκρουντζάκο με εκείνους που δεν θέλουν να καταλάβουν γιατί σίγουρα μπορούν!
Σε φιλώ γλυκά


@ Σκουλικάκι μου εγώ θα κρατήσω αυτό:
Τοσο μεγαλοπρεπής κραδασμός σχεδον σαν να προσπαθεί να υπερνικήσει την παύση, σαν μια εικόνα απουσίας που αναζητά το θέμα.

φιλιά

Artanis είπε...

Το καλοκείρι είναι μπορστά, εσύ είσαι πανέμορφη, η καρδιά σου είναι αξιαγάπητη, ε λοιπόν, δεν θα περιμένεις πολύ...
Στο προσυπογράφω...

Shadowface είπε...

Σιωπηλό χειροκρότημα, μπραβο βγήκε πραγματικά εκ βαθέων!

Σταλαγματιά είπε...

@ Αρτάνις μου το καλοκαίρι είναι μπροστά και η διάθεση μου είναι στα ύψη : ))))
Μην ανησυχείς για τα λόγια μου, όλα παροδικά είναι : )))
Λόγια της στιγμής
Φιλάκια πολλά

@ Shadowface καλώς τον,
Σε χάσαμε τόσο καιρό !!

 
Powered by Blogger