Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

IRON MIΚE - Επειδή οι αδυναμίες δεν κρύβονται !

Με λίγα λόγια....

Αριστερό κροσέ με άλμα
-Πολύ δυνατό δεξί κροσέ
-Δυνατά χτυπήματα στο σώμα και εναέρια χτυπήματα με γόνατα
-Μεγάλη δύναμη, ταχύτητα και έκρηξη στα χτυπήματα
-Πολύ καλή φυσική κατάσταση
-Αγωνίζεται πάντα με πάθος και ψυχή.
156 αγώνες
140 νίκες

Αυτός είναι ο Μιχάλης Ζαμπίδης....








Συγχωρήστε μου την μεγάλη και γρήγορη αλλαγή στο θέμα και την επιλογή του τραγουδιού αλλά σήμερα η μέρα ήταν λίγο περίεργη ;)




23 Αρώματα:

Laplace είπε...

καλησπερα Αναστασια μου
η καλυτερη επιλογη κομματιου..
καλη κυριακη να εχεις!

Roadartist είπε...

Δε περίμενα τέτοια ανάρτηση από εσένα.. με ξάφνιασες :)
Εννοώ να παρακολουθείς αυτό το άθλημα..
Καλή Κυριακή!

Artanis είπε...

OMG, δεν τα αντέχω αυτά τα θεάματα...
Το τραγούδι πολύ ωραίο...
Σε φιλώ, καλημέρα...

Σταλαγματιά είπε...

@ Laplace
Δυνατό κομμάτι, τριγυρνούσε στο μυαλό μου από το πρωί και μια που ο ατσάλινος Mike έχει την τιμητική του σήμερα στο μπλογκ μου είπα να το βαλω :))
Καλή Κυριακή και σε σένα!

@ Roadartist
Παρακολουθώ μαθήματα αυτοάμυνας εδω και δύο χρόνια.
Ο Ζαμπίδης φιγουράρει σε όλη την αίθουσα σε γιγάντιες αφίσες.
Ο προπονητής μας μιλάει συνεχώς γιαυτόν.
Είναι απίστευτος και μοναδικός στο άθλημα αυτό, πως θα μπορούσα να μην τον ξεχωρίσω κι εγώ.
Και μια που σήμερα όλα πήγαν κάπως, από το πρωί, είπα να γίνει και η ανάρτηση μου λίγο ...διαφορετική.
;)

Φιλιά

@ Αρτάνις μου το άθλημα είναι όντως κάπως βάρβαρο αλλά ο Ζαμπίδης είναι εκπληκτικός :)

Φιλιά πολλά και καλη Κυριακη

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χρειαζόμαστε μια αλλαγή!! το τραγούδι σούπερ, και το άθλημα δυνατό και χρήσιμο...
Καλημερα Αναστασία μου φιλιάααα

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΡΩΓΗ είπε...

Καλημέρα Αναστασία
Είναι ταλέντο με απίστευτη δύναμη ψυχής το παλικάρι!
Υ.Γ. Ωραίες οι ανατροπές από τα καθιερωμένα και συνηθισμένα!
Να έχεις μια καλή Κυριακή, όπως και η υπόλοιπη εβδομάδα σου.:-)

b|a|s|n\i/a είπε...

ποιος είδε την αναστασία και δεν την φοβήθηκε;;; :)))
τσακώθηκε ο μολυβένιος με την χορεύτρια πιο κάτω; :))
δεν το αντέχω το μποξ και το κικμποξ σαν άθλημα. να προσπαθείς έτσι να εξοντώσεις τον αντίπαλο.
μία όμορφη καλημέρα να έχεις ...με ειρήνηηηηη!! :))
φιλιά πολλά πολλά!!

karkinos7 είπε...

Ωραία αλλαγή ομολογουμένως.
Την Καλημέρα μου!
Αυτοάμυνα ψυχής την βρίσκω την ανάρτηση.

Bουλα. είπε...

Η Αναστασια και η αλλη πλευρα της!!!!...αν πω οτι εκανες ΤΗΝ ανατροπή....δεν θα είναι ψέμα.
Αλλά ολοι έχουμε της μικρές/μεγάλες αδυναμίες μας...
και φαίνονται.
Δεν τον ξέρω το κύριο και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη...τα στατιστικά του όμως είναι πολύ καλά....
Όσο για το άθλημα;
πολλά τα χτυπήματα κάτω απο την ζώνη και δεν το αντέχω.....
ελπίζω ο Μιχάλης Ζαμπίδης να μην ανήκει σ αυτήν την κατηγορία.
Καλημέρα γλυκεία μου!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Στην αρχή νόμισα έγραφες για τον έρωτα:)
Μα παραξενεύτηκα γιατί σε 156 αγώνες έρωτα κανείς δεν καταφέρνει 140 νίκες και σπάνια ένας αγώνας λήγει με νοκ αουτ:)
Ούφ, μιά τρομάρα την πήρα ο ανήρ:)

Καλή Κυριακή:)

Stratos είπε...

Αν κι δεν ασχολούμαι καθόλου με αθλήματα τον Ζαμπίδη τον είχα παρακολουθήσει κατά καιρούς. Φοβερός!

Υπέροχο τραγούδι, Keep On Rocking! :)

προφήτηs είπε...

ωραία αλλαγή...

μέσα από κομμάτια αυτοάμυνας...

καλησπέρα

Πάνος είπε...

Καλησπερα Αναστασια..Ομορφη και δυνατη εγγραφη..Πηγη δυναμης..κυριως απο το μυαλο..Καλο βραδυ.:):)

Πάνος είπε...

Καλησπερα Αναστασια..Ομορφη και δυνατη εγγραφη..Πηγη δυναμης..κυριως απο το μυαλο..Καλο βραδυ.:):)

katrine είπε...

O Ζαμπίδης μου κάνει άγριος. Αλλά οι ασκήσεις αυτοάμυνας που κάνεις...!!!
Οh la la!!!Bravo!!

Φιλιά καλό βραδάκι και
.....μήπως να το σκεφτώ και εγώ??Αυτό να δω με μένα και τι άλλο, πφφφ!!

Phivos Nicolaides είπε...

Η μουσική είναι υπέροχη. Τα κονταροκτυπήματα είναι άλλη ιστορία. Καλή βδομάδα!

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Ο Μιχάλης είναι 17 χρόνια στο χόρο και πολές φορές Παγκόσμιος.

Πρόπερσι, θυμάμαι, στο Star channel του είχα κάνει αφιέρωμα...

Κοίτα να δεις.

Μπράβο Αναστασία.

Χρειάζονται ΚΑΙ τέτοια θέματα..

Καλή εβδομάδα.

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordress.com
facebook.com/kostasvloutis
twiter.com/kostasvlouits

ΑνωΡά7 είπε...

Πέρασα να πω μια καλησπέρα και καλή εβδομάδα Αναστασία μου...

Σταλαγματιά είπε...

Ειλικρινά περίμενα άλλη αντίδραση και χαίρομαι που είστε επιεικείς μαζί μου.
Η αλλαγή από τον μολυβένιο στρατιώτη και την μικρή του χορεύτρια στον σκληρό κόσμο του κιγκ μποξιγκ είναι λίγο δηλαδή τι λίγο πολύ θα έλεγα, παράτολμη.
Αλλά γενικά έτσι είμαι.
Την μια στιγμή μελαγχολική και την άλλη υπερκινητική.
Δεν σου έχει τύχει εκεί που κοιτάζεις έξω από το παράθυρο την βροχή και είσαι έτοιμος να βουλιάξεις ακόμη πιο πολύ στην πολυθρόνα της ψυχή σου, να σηκώνεσαι και να χτυπάς την "γροθιά στο τραπέζι";
Κάπως έτσι ήμουν εχθές.
Είναι σαν εκείνες τις στιγμές που ενώ θα μπορούσες να σκύψεις το κεφάλι εσύ επιλέγεις να "φωνάξεις" ΟΧΙ.

Στα μαθήματα αυτοάμυνας μας μαθαίνουν διάφορες τεχνικές αποφυγής και αντιμετώπισης μια επίθεσης.
Χρήσιμα (εύχομαι να μην γίνουν ποτέ) και σημαντικά αλλά το καλύτερο μέρος της όλης εκπαίδευσης είναι η χρήση του σάκου. ;)
Δεν υπάρχει καλύτερη και πιο αποτελεσματική εκτόνωση.
Εκεί λοιπόν κολλάει και ο Ζαμπίδης.
Κάθε φορά που χρειάζομαι τρόπο εκτόνωσης τον θυμάμαι και αν και το άθλημα αυτό είναι πολύ βίαιο για τα γούστα μου τολμώ να ομολογήσω πως έχει θαυματουργά αποτελέσματα :))


Δεν θα ξανά γίνει όμως τ' ορκίζομαι :)))))



Υ.Γ Βασίλη μου όχι ο μολυβένιος στρατιώτης δεν τσακώθηκε με την καλή του, εδώ δεν τόλμησε να την πλησιάσει θα τολμούσε να καβγαδίσει; :Ρ

Υ.Γ.2 Βούλα μου αυτή είναι η κρυφή πλευρά μου σςςς μεταξύ μας :)))

Υ.Γ.3 Ανήρ Κωνσταντίνε 140 στις 156 στον έρωτα; Μα είναι δυνατόν :D

Y.Γ.4 katrine κι όμως τα μαθήματα αυτοάμυνας είναι σημαντικά.
Τουλάχιστον πέρα από τους τρόπους προστασίας είναι και μια μέθοδος εκτόνωσης ;)

Φούλη μου,
Νικόλα
gaykarkinos7
Στράτο
Προφήτη
Πάνο
Phivos Nicolaides καλώς ήρθες
Κώστα μου είσαι πολύ τυχερός, τον θαυμάζω και τον θεωρώ μοναδικό στο τομέα του.
ΑνώρΑ χαίρομαι που σε ξανά βλέπω


Σας φιλώ όλους και σας ευχαριστώ.

next_day είπε...

Το τραγουδάκι, απλά τέλειο και ταιριάζει άψογα στην ανάρτηση σου!
Έχεις κι αλλα ταλέντα που μας κρύβεις? ;)
Φιλί γλυκό!

Σταλαγματιά είπε...

next_day
κρυφά ταλέντα ε;
χμμ λες να έχω κι άλλα;
:)))))

Σ ευχαριστώ πολύ
Φιλιά

Γιώργος Τ. είπε...

Να σε συγχωρέσουμε επειδή έβαλες Iron Maiden?? Ότι καλύτερο θα μπορούσες να βάλεις!!
Όσο για τον Iron Mike, τον έχω δει από κοντά και η αλήθεια είναι ότι δεν μου γέμισε το μάτι...!! Χαχα! Θα μπορούσε όμως να μου το μαυρίσει χωρίς καν να κοπιάσει!! Απόλυτα πετυχημένος πάντως αθλητής και μπράβο του!

Σταλαγματιά είπε...

χαχαχαχ έχεις πολύ γέλιο :))
Το μάτι θα μας το μαύριζε μέχρι να πούμε κύμινο :)))

Τον είδες ε;
Κι εγώ θέλωωωωωωωωωωωωωωωωω :((((

Iron Maiden με την φωνή τέρμα,
έτσι πέρασε το σαββατόβραδο :)))

Φιλιά!!

 
Powered by Blogger