Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

10+1 Πράγματα που δεν ξέρετε για μένα!



Πρόσκληση από τον φίλο Γιώργο Τ.

Είναι πολλά αυτά που θα μπορούσα να πω αλλά θα περιοριστώ σε 10+1

1) Στο σχολείο τα παιδιά εμένα και την αδερφή μου μας φώναζαν τζεμελίνια καθ΄ότι δίδυμες. Μικρά δίδυμα μωράκια ήταν, τα θυμάστε; Από την στιγμή που βγήκαν μας κόλλησε και το όνομα. Ακόμη και σήμερα έτσι μας φωνάζουν.

2) Λόγω της δουλειάς του μπαμπά μου έχω ζήσει τις μετακομίσεις και τις αλλαγές σχολείων αρκετές φορές έτσι ώστε να μην έχω παιδικές φίλες γιατί μετακόμιζα και τις έχανα.

3) Με νευριάζουν οι άντρες που κλαίνε πιο εύκολα και πιο συχνά και από μια γυναίκα.

4) Κάποτε κάποιος για να με πείσει να βγω μαζί του κάθε πρωί επί μια εβδομάδα μου έστελνε κόκκινα τριαντάφυλλα με μια κάρτα που έγραφε «Θέλω να σε δω». Την έβδομη μέρα μου έστειλε μια τεράστια γλάστρα με ιβίσκο και μια κάρτα «Για να μην χωράς να περάσεις κι έτσι να με σκέφτεσαι συνέχεια». Δεν βγήκα μαζί του αλλά θα τον θυμάμαι πάντα με νοσταλγία.

5) Θα ήθελα να είχα γεννηθεί σε άλλη εποχή. Απεχθάνομαι την δική μας, όλα ψεύτικα – υποτυπώδη – μισά . Ακόμη και ο έρωτας άλλαξε μορφή, έγινε χρήμα.

6) Από μικρή πίστευα στον γαλάζιο πρίγκιπα που θα έρθει πάνω στο άσπρο άλογο του ΜΟΝΟ για μένα. Μάλλον πρέπει αυτό να το ξεχάσω, μεγάλωσα πια για να πιστεύω ακόμη σε εκείνη την αγάπη την μοναδική.

7) Δεν αντέχω τα ανόητα γυναικεία περιοδικά που προσπαθούν να μας πουν πως πρέπει να φερθούμε. Που περνούν λανθασμένα πρότυπα όπως – Καλοκαιρινές διακοπές, χώρισε τον φίλο σου και το χειμώνα ξανά γύρνα -. Ωραίες συμβουλές μπράβο τους για βραβείο είναι.

8) Μισώ τις εφήμερες σχέσεις, εκείνες που ξέρεις εκ των προτέρων την ημερ. Λήξης. Από λίγες ώρες έως κάποιες μέρες.

9) Ακούω Β.Παπακωνσταντίνου κάθε μέρα. Η φωνή του με ταξιδεύει και τα τραγούδια του αγγίζουν την ψυχή. Επιτέλους ήρθε Θεσσαλονίκη

10) Όταν φτάσω στο χωρισμό δεν γυρίζω ΠΟΤΕ πίσω.

10+1) Τον πρώτο πλατωνικό μου έρωτα τον έλεγαν Νίκο, στα 12। αμοιβαία «αγάπη» μα έμεινε πλατωνική καθώς ήμασταν παιδιά। Κοιταζόμασταν στα μάτια και προσπαθούσαμε να διαβάσουμε τις σκέψεις ο ένας του άλλου. Είμαστε ακόμη φίλοι. Τώρα στα μάτια του βλέπω έναν υπέροχο πατέρα και σύζυγο. Εκείνος δεν ξέρω, με κοιτάει και χαμογελάει χωρίς να μου πει τίποτα.




Αυτά ήταν λίγα από τα κρυμμένα μυστικά μου.

Θέλω να μάθω τα δικά σας γιαυτο όποιος θέλει ας επιχειρήσει.

Μ.Τετάρτη σήμερα, τελευταία εργάσιμη για μένα.

Εύχομαι σε όλους Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.

Να περάσετε υπέροχα με όσους αγαπάτε και περιμένω νέα σας.

Σας φιλώ!!





59 Αρώματα:

Γιώργος Τ. είπε...

Τελικά, όλα τα δίδυμα γεννημένα στα 80's τα φωνάζαμε τζεμελίνια!! Δεν ξεφύγατε από αυτό ούτε εσείς, φυσικά, ούτε βέβαια οι δίδυμοι φίλοι μου!!!
Στα 3,5 συμφωνούμε απόλυτα!!
Αντίθετα, με διασκεδάζουν όσα γυναικεία περιοδικά τύχει να πέσουν στα χέρια μου!
Γενικά, δεν έχω πρόβλημα με την διάρκεια των σχέσεων, ξεπερνάω εύκολα καταστάσεις.. Παρ' όλα αυτά, είμαι υπέρ των πισωγυρισμάτων (που μάλιστα έχω κάνει ουκ ολίγες φορές)!
Καλή ξεκούραση Αναστασία μου και καλό Πάσχα!!! Εγώ έχω ακόμα μία εργάσιμη μέρα...
Φιλιά!!

Laplace είπε...

καλησπερα!
διακρινω υπέρμετρο εγωισμό ή λαθος καταλαβα?

σε καποεςι απαντησεις αυτο φαινεται..
πχ ναι νοσταλγεις την πραξη με τα λουλουδια,αλλα δεν ηθελες να βγεις..αντιφατικο στο φουλ..

παντως εχουμε αρκετα κοινα,θα εδινα κ εγω πολλες ιδιες απαντησεις :)
πχ στο 5,7,8,10

καλο Πασχα,καλα να περασεις :)

Γιώργος Τ. είπε...

Εγώ βρίσκω λογικό το σκηνικό με τα λουλούδια.. Είναι η πράξη που σε κερδίζει απόλυτα.. Αλλά αν δεν υπάρχει έλξη προς αυτόν που την κάνει, απλά μένεις κολακευμένος από αυτή..

Σταλαγματιά είπε...

@ Γιώργο Τ.
Ναι είναι γραφτό τα δίδυμα να μας ακολουθεί αυτό το όνομα : ))
Δεν αντέχω τους άντρες που έχουν το κλάμα καραμέλα, αντίθετα με κάνει κομμάτια εκείνος που δεν κλαίει αλλά στα μάτια του βλέπω τα αισθήματα.
Ξεπερνώ εύκολα καταστάσεις ναι αλλά δεν θα έκανα ποτέ σχέση που θα ήξερα πότε λήγει. Κάνεις πισωγυρίσματα ε;
Μάλλον δεν είσαι σίγουρος όταν το αποφασίζεις.
Εγώ το παλεύω μέχρι τελικής γιαυτό και όταν φύγω ΤΕΛΟΣ.
Όσο για τα περιοδικά αν μπορούσα θα τους καθάριζα ;))))

«Εγώ βρίσκω λογικό το σκηνικό με τα λουλούδια.. Είναι η πράξη που σε κερδίζει απόλυτα.. Αλλά αν δεν υπάρχει έλξη προς αυτόν που την κάνει, απλά μένεις κολακευμένος από αυτή..»

Μπράβο βρε Γιώργο με καταλαβαίνεις : )))
Έτσι είναι !
Σ’ευχαριστώ πολύ!!
Να περάσεις υπέροχα.
Σε φιλώ!


@ Laplace,
“διακρινω υπέρμετρο εγωισμό ή λαθος καταλαβα?”

Γιατί το λες;
Θεωρώ υπέροχη την πράξη με τα λουλούδια και του το είπα αλλά δεν θα έβγαινα μαζί του μόνο γιαυτό.
Να του έλεγα ψέματα;
Όταν δεν σου αρέσει κάποιος δεν φταις εσύ αλλά ούτε εκείνος, απλά συμβαίνει.
Εκτιμώ την κίνηση του αλλά ο έρωτας είναι κάτι άλλο!!!

Σ’ευχαριστώ πολύ!!
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

Eva F. είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ Αναστασία μου...
Να περάσεις όμορφα.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ένα θα σου πω,τσατίζομαι πολύ όταν με βγάζουν από το πρόγραμμά μου.
Τώρα θέλεις άλλα 9....πειράζει που βαριέμαι, να σκαλίζω τον εαυτό μου;;;

Γιώργος Τ. είπε...

Τα πισωγυρίσματα τα βλέπω ως μία ακόμα ευκαιρία.. Αποφεύγω λάθη που έχω κάνει στην αρχή και πλέον ξέρω τι θέλω και τι ζητάω.. Γι' αυτό, δεν μετανιώνω ποτέ για τα πισωγυρίσματά μου..
Δεν θα με δεις ποτέ να κλαίω, αλλά πάντα προσπαθώ (τις περισσότερες φορές με επιτυχία) να κρύψω τα αισθήματά μου.. Τα φυλάω για μένα.. Ξέρω ότι πολλές φορές είναι λάθος, αλλά δεν το αλλάζω..
Επίσης, θα έκανα άνετα "σχέση" με ημερομηνία λήξης και θα φρόντιζα να περάσω καλά..

Σταλαγματιά είπε...

@ Εva σ΄ευχαριστώ πολύ
Καλη Ανάσταση και καλό Πάσχα
Φιλιά

@ Φούλη μου σε καταλαβαίνω : )))
Όχι μην σκαλίζεις άσε τώρα δεν είναι για τέτοια τέτοιες μέρες : )))
Πολλά πολλά φιλιάααααα

@ Γιώργο δεν είμαι κατά των πισωγυρισμάτων είναι ανάλογα με τον τρόπο που λειτουργεί ο καθένας. Εγώ εξαντλώ όλα τα περιθώρια μέσα στην σχέση οπότε όταν φεύγω είμαι πεπεισμένη πως δεν υπάρχει άλλη λύση.
Ναι είναι λάθος να κρατάς τα αισθήματα μέσα σου, ότι νιώθουμε πρέπει να το εκφράζουμε. Δεν είναι δύσκολο να προσπαθείς να αποσιωπήσεις όσα νιώθεις;
Για τους άντρες δεν είναι περίεργο να θέλουν τις σχέσεις με ημ. λήξης άμεση και δεν τους κατηγορώ γιαυτό. Οι γυναίκες όμως θεωρώ πως δεν λειτουργούν έτσι, μάλλον θα μιλήσω για μένα και όχι για όλες τις γυναίκες.

Roadartist είπε...

Πολύ σωστές βρήκα τις σκέψεις σου..Και τα 10 τα βρήκα πολύ αυθεντικά και σε αρκετά συμφωνώ μαζί σου..
Καλό Πάσχα τζεμελίνι σε σένα και στην αδελφή σου! Να περάσεις πολύ όμορφα.. Φιλάκια πολλά :)

fish eye είπε...

αυτο το τελευταιο δεν το πολυκαταλαβα..

δηλ πως στα ματια του βλεπεις εναν πατερα κι ενα συζυγο..
παντρευτηκες τον πρωτο σου ερωτα;
:)

κι εγω φευγω αυριο
καλη ανασταση λοιπον

εις το επανιδειν
με νεες εμπνευσεις!!!

fish eye είπε...

χχχ..ο βασιλης ειναι ιδεα, ειναι φιλοσοφια.. ειναι ΖΩΗ..

ναι!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

ποτέ δεν είναι αργά για πρίγκιπες. :))
πολλά πολλά φιλιά! να περάσεις πανέμορφα αυτές τις μέρες. να είναι γεμάτες αγάπη και τα μάτια σου δεκατέσσερα στην ανάσταση. μπορεί να εμφανισεί ο πρίγκιπας. ας έρθει και με τα πόδια. :))

Σταλαγματιά είπε...

@ roadartist,
σ ευχαριστώ πολύ καλό Πάσχα εύχομαι σε σενα και τους δικούς σου,
τζεμελίνι ε; χαχα μου το λένε ακόμη!
φιλιά

@ Φεγγαρένια μου ο Νίκος παντρεύτηκε και έχει δύο γλυκά κοριτσάκια, είναι ένας ευτυχισμένος λοιπόν σύζυγος και πατέρας και αυτό φαίνεται στα μάτια του, όχι δεν τον παντρεύτηκα αλίμονο πόσο συχνά συμβαίνει να παντρευτείς τον παιδικό σου έρωτα, όταν μεγαλώνεις βλέπεις αλλιώς τα πράγματα :)))
Αυτά δυστυχώς συμβαίνουν μόνο στις ταινίες.
Ο Παπακωνσταντίνου είναι ακριβώς όπως είπες φιλοσοφία.
Καλά να περάσεις και να μας φέρεις νέα.
Φιλιά πολλά

@ Βασίλη μου δεν πιστεύω πια πως υπάρχουν πρίγκιπες ακόμη και με τα πόδια :))))
Τα μάτια μου δεκατέσσερα ε;
χαχα βρε και 24 να είναι δεν θα δω τίποτα :)))
Καλό Πάσχα να έχεις και να περάσεις υπέροχα.
Σε φιλώ

kostasst είπε...

Είσαι γλυκύτατη πάντα. Και με τις αποκαλύψεις σου! Πέρασα να σου ευχηθώ Καλό Πάσχα.

JD είπε...

Ο γαλάζιος (????) πρίγκιπας! έχω ακούσει διάφορα από γυναίκες αλλά γυναίκα που να θέλει μεταλλαγμένο πρώτη φορά...

Κρίμα αυτός με τα λουλούδια έπρεπε να κλάψει και λίγο για να το σώσει!Ειδικά αφού έχει και δίδυμη (2-2μη) αδερφή... εγώ θα σε προειδοποιούσα απλώς ότι αν δε με θες εσύ θα απευθυνθώ στη αδερφή σου! (πράγμα το οποίο δεν παίζει γιατί έχουμε πει πόσο γαμω τα παιδιά είμαι και λοιπά!)

Καλό Πάσχα!να περάσεις καλά!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Πέρασα απλά για να ευχηθώ Καλή Ανάσταση. Να είσαι πάντα καλά. Με γεια το καινούργιο blog.

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Γεια σου λουλούδι της κανέλας :)
Συμφωνώ με τον Παπακωνσταντίνου είναι ο Βασιλιάς της μπαλάντας.

Κατά τα άλλα λέω να κρατήσω τα εν οίκο στον οίκο μου ,έτσι με δίδαξε ένας σοφός και σώφρων Δάσκαλος .
Άσε μη τρίξουν τα θεμέλια της κοινωνίας :p

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση

kat. είπε...

χμ..
και εμένα τον πρώτο μου μεγάλο έρωτα τον έλεγαν νίκο!
τι να κάνει άραγε;
χμ.. έπρεπε να το θυμιθώ τώρα αυτό; πασχαλιάτικα;
περασμένα ναι.. μεγαλεία όχι..

Σταλαγματιά είπε...

@ Kostasst,
σ΄ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου.
Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι να περάσεις όμορφα.
Καλή Ανάσταση

@ JD,
πατάς απαγορευμένα κουμπιά και δεν κάνει :))
άκου θα απευθυνθείς στη αδερφή μου ;))
Έχει συμβεί και αυτό πέρα της πλάκας όμως.
Αλλά δεν θέλεις να ξέρεις τι συνέβη στον τύπο που έκανε το μέγα λάθος να ξεστομίσει πως είμαστε ίδιες και αφού δεν θέλει η μια υπάρχει και άλλη :))))

Τώρα για τον άλλο τύπο με τα λουλούδια αν έκλαιγε θα του φορούσα την γλάστρα κολάρο :)))
όσο για τον γαλάζιο πρίγκιπα χαχα τόσες βαφές κυκλοφορούν θα πάρουμε μια και θα τον βάψουμε :)))
ή μήπως να επιλέξω τον πρίγκιπα με τα κρίνα, εσύ τι λες;

Καλή Ανάσταση ΟΜΟΡΦΕ :))))))
κοίτα να πάρεις και τον φίλο σου εκείνον που είναι η συμπάθια μου μαζί σου :))))
φιλιάαααααα

@ κηπουρέ μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένεια σου.
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Κωνσταντίνε μπράβο όλα για τον οίκο σου τα κρατάς :))))
Διπλωματική απάντηση ε;
Φαντάζομαι τι θα έλεγες :)
Καλή Ανάσταση να έχεις και να περάσεις υπέροχα.
Σε φιλώ

@ Κατμαντού επιτέλους γύρισες, μας ξέχασες τελείως, :))
Λες να έχουν κάτι όσοι έχουν αυτό το όνομα;
Πρέπει να προσέχουμε :))

Καλή Ανάσταση σου εύχομαι και καλό Πάσχα
Σε φιλώ

eirini είπε...

Γιατί δεν βγήκες ποτέ μ'αυτόν με τα τριαντάφυλλα; Ο έρμος τόση προσπάθεια έκανε βρε Αναστασία μου, κι εσύ ούτε ένα καφέ; Τον λυπήθηκα τον άνθρωπο, χαχα!
Αυτό που αναφέρεις με τις μετακομίσεις είναι πολύ δύσκολο! Δεν μου έχει συμβεί αλλά καταλαβαίνω πως θα ένιωθες. Το να αλλάζεις συνέχεια σχολείο δεν είναι ότι και πιο εύκολο!
Μ'άρεσε που μάθαμε πράγματα για σένα!

Αναστασία μου σου εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!! Να περάσεις καλά και του χρόνου με υγεία! Τις καλύτερες ευχές μου για σένα!!!!!
Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

KAΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Συμφωνώ στα περισσότερα απο αυτά που λες αν και η ζωή με δίδαξε οτι η θεωρεια πάει περίπατο στη ανάλογη στιγμή και στην ιδιαίτερη περίπτωση καλή μου .Σου εύχομαι ολόψυχα Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη στο σπιτιό σου.

Aristodimos είπε...

Αναστασία μου ,

μην παψεις ποτε οσο κι αν μεγαλώνεις να πιστεύεις πως ο γαλάζιος πρίγκιπας θα έρθει πάνω στο άσπρο άλογο του ΜΟΝΟ για σένα.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σου ευχομαι και η Ανάσταση Του Κυρίου να χαρίσει Ανάταση ψυχής κι αγάπη στις καρδιές όλων μας.

Αρης

Cassiel είπε...

Αναστασια μου Καλη Ανασταση Γλυκεια σε σενα και σε οσους αγαπας και σε αγαπανε!! Πολλα Φιλια

iLiAs είπε...

..καλη Ανασταση :)
..να περασεις ομορφα το Πασχα Αναστασια με πολυ χαρα και αγαπη! :)

Σπύρος Μπένος είπε...

...ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΕΙΣ ΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΣΑ...

10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΗΜΑΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ .... ΙΣΩΣ.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Μύρισα κανέλλα και ήρθα...
Και βρίσκω ένα τζεμελινάκι να μιλάει εξομολογητικά και μου αρέσει!
Κι εγώ θα ήθελα να είχα γεννηθεί σε άλλη εποχή, μικρό μου!
Πολύτιμες οι αλήθειες, αλλά περισσότερο ο τρόπος που τις εκφράζεις!
Καλή Ανάσταση, με ιδιαίτερες ευχές για την ονομαστική σου εορτή!
Πολλά φιλιά!

Leviathan είπε...

sto 10 eimai idios..... :)

kali anastasi kai kalo pasxa na exeis me igeia kai boliki agapi!na peraseis iperoxa tis meres ton giorton!filia!

Ανώνυμος είπε...

10+1 αλήθειες μάθαμε για σένα...
Μας μένουν άλλες 1.000.000+1, για να σε γνωρίσουμε κάπως καλύτερα...
Ξεκίνα λοιπόν...

επωνημα ανωνυμος είπε...

μ.παρασκευη...σημερα τουτη ησφαιρα πενθει τον πιο ταπεινο βασιλια της...

διαχυτο το πενθος απο τις ανθρωπινες ψυχες..και ολα τα χρωματα και τα λουλουδια της ανοιξης...που αναμυγνειοντε ευλαβικα για στολισουν
τον επιταφιο

http://www.youtube.com/watch?v=mz4dpbk8YBs

Dr_MAD είπε...

Κοίτα να δεις πόσα μαθαίνει κανείς από μια τέτοια ανάρτηση παιχνιδιού. Το είχα κάνει κι εγώ στο παρελθόν και ανακάλυψα πως όσα δε λες στην κανονική ροή των κειμένων σου τα λες σε μια ανάρτηση που πρέπει να αριθμήσεις... Μου αρέσει πολύ που είσαι άνθρωπος που δε μετανιώνει για τίποτα. Καλή Ανάσταση εύχομαι με μικρές μικρές καθημερινές αναστάσεις και υγεία :)

Τάκης Τσαντήλας είπε...

Καλό και μυροβόλο Πάσχα εύχομαι Αναστασία μου..
Με πολλές, εύοσμες και δημιουργικές αναστάσεις κι ανατάσεις..
Με φόντο το φως της λαμπρής που αλώνει σκιές και σιωπές
και στίλβει εξόριστα όνειρα κι άνθη..

HaLiaS είπε...

πέρασα για Καλή Ανάσταση.
με την ευκαιρία να πω και τα Καλορίζικα.
να χαμογελάς πάντα, να ταξιδεύεις (και να μας ταξιδεύεις) σε όμορφα μέρη, σε όμορφους ήχους.
τους δικούς σου.
του βασίλη.
της θεσσαλονίκης.
Καλό Πάσχα.
Να περάσετε όμορφα.
με υγεία.
με αγάπη.
για σένα και τους δικούς σου.
τα πιο ωραία έρχονται...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αναστασία μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για την ονομαστική σου εορτή,και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ,σε σενα και τους οικείους σου

Ανώνυμος είπε...

Καλή Ανάσταση εύχομαι με υγεία χαρά ζωή και ευτυχία... Αισιοδοξία προσπάθεια και πολλά χαμόγελα...

Σταλαγματιά είπε...

@ Ειρήνη μου δεν βγήκα μαζί του γιατί δεν ήθελα να προχωρήσει η σχέση μας πέρα της φιλίας, εκείνος δεν έψαχνε για φίλη και λογικό οπότε δεν είχε νόημα.
Ξέρεις πως λειτουργούν αυτά τα πράγματα, ή νιώθεις έλξη για τον άλλον ή όχι δεν υπάρχει μέση οδός.
Οι μετακομίσεις ήταν δύσκολες αλλά από ένα σημείο και μετά μου έγιναν απαραίτητες, βαριόμουνα γρήγορα σε μια πόλη και ήθελα να φύγω.
Ευτυχώς εδώ και 13 χρόνια στην Θεσσαλονίκη δεν έχω βαρεθεί.
Καλή Ανάσταση Ειρήνη μου, σε μία ώρα και καλό Πάσχα!

@ Φωτεινή μου καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένεια σου!
Σ΄ευχαριστώ

@! Αχτίδα μου έχεις δίκιο η θεωρία πάει περίπατο και όσα λέγαμε τα ξεχνάμε στην στιγμή :))
Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένεια σου

Σταλαγματιά είπε...

@ Άρη μου το παλεύω πια να μην πάψω να πιστεύω αλλά φοβάμαι πως θα με παρασύρει κι εμένα το ρεύμα.
Ακόμη όμως έχω δυνάμεις :))
Καλή Ανάσταση σου εύχομαι με υγεία και αγάπη!
Σ΄ευχαριστώ

@ Cassiel μου καλή Ανάσταση σου εύχομαι κι εγώ και να περάσεις υπέροχα!
Σε φιλώ γλυκά

@ Ηλία μου σ΄ευχαριστώ πολύ,
καλή Ανάσταση να έχεις με υγεία και αγάπη και καλό Πάσχα
φιλιά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Σπύρο σ΄ευχαριστώ άλλη μια φορά για τους στίχους σου!
Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένεια σου


@ Ομπρελίτσα μου μακάρι να μπορούσαμε να ζήσουμε σε άλλη εποχή, τότε που όλα ήταν αγνά και αληθινά και η αγάπη όταν άνθιζε σκόρπιζε πολύτιμο άρωμα!!
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!
Σου εύχομαι ολόψυχα καλή Ανάσταση με όσους αγαπάς και καλό Πάσχα
Σε γλυκόφιλώ

@ Ίδιος στο 10 ε; :)))
Λοιπόν Σοφοκλή μου καλή Ανάσταση σου εύχομαι με υγεία αγάπη και πολλά ταξίδια στην πόλη μας :))
Φιλιά ...από τα γνωστά

Σταλαγματιά είπε...

@ Nico de cay,
καταρχήν θα μας πεις τι σημαίνει το όνομα που επέλεξες;
Μετά θα αρχίσω να απαριθμώ κι εγώ τα υπόλοιπα μυστικά μου :))
Καλή Ανάσταση!!

@ Επώνυμα ανώνυμε Μ. Σάββατο σήμερα και όλοι προσμένουμε την ανάσταση Του.
Μέσα από την δύναμη του αντλούμε κι εμείς δύναμη!
Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!!

@ Mad,
μέσα από τις αναρτήσεις ίσως να μπερδεύουμε τους άλλους αλλά μέσα από τα παιχνίδια αυτά λέμε την αλήθεια γυμνή :))
Καλή Ανάσταση φίλε και καλό Πάσχα!

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλέ μου ποιητή σ΄ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!
Το Αναστάσιμο φως να φωτίζει την ζωή σου πάντα!
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα
Σε φιλώ !!

@ Μικρέ μου πρίγκιπα χαίρομαι που σε βλέπω μετά από τόσο καιρό, είδες εγώ είπα θα λείψω αλλά εσύ το έκανες :))
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Καλή Ανάσταση σου εύχομαι με όσους αγαπάς και σ΄αγαπούν
Και καλό Πάσχα!
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Φούλη μου είσαι η πρώτη που μου εύχεται λίγες ώρες πριν την γιορτή μου.
Μέσα από την καρδιά μου σ΄ευχαριστώ πολύ!
Σε φιλω γλυκά

@ Οδοιπόρε σ΄ευχαριστώ πολύ.
Καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένεια σου με υγεία πάνω απ΄όλα!
Καλό Πάσχα

Talisker είπε...

σε ψαχνω να σου ευχηθω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ

και ταυτοχρονα διαπιστωνα πως δεν εχω αλλαξει το λινκ και γι αυτο δεν μαθαινω τις αναρτησεις σου

να κατι που πρεπει να μαθεις και συ για μενα
ειμαι αθεραπευτα αφηρημενη!!!
-μονιμως!

φιλια πολλα Αναστασια ..Χριστος Ανεστη.

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Ανάταση

εύχομαι

κι

ολόφωτο νου!!!

Φιλιά πολλά!

kryos είπε...

Πολύχρονη κούκλα μου !!!

Υγεία ,χαρά να σου ευχηθώ κι εκείνα τα χαμόγελα που ανθίζουν μέσα από την όμορφη ψυχή σου να γίνουν αναρίθμητα .... χαίρομαι που σε γνώρισα Αναστασία μου .

Κι ένα υπέροχο βραδάκι θα σου ευχηθώ παρέα με αγαπημένα σου πρόσωπα για σήμερα που έχεις την τιμητική σου .

Πολύ όμορφο το καινούριο σου σπιτάκι ... το άρωμα του έχει μεθύσει όλη τη γειτονιά !!!

Φιλιά !!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΆ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΥΓΙΗΦιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

b|a|s|n\i/a είπε...

χρόνια σου καλά, πολλά, γλυκά, ονειρεμένα, ευτυχισμένα, πάντα με υγεία, και πολλή πολλή αγάπη!
να σε χαίρεσαι, να σε προσέχεις, να σε χαιρόμαστε, να είσαι πάντα τόσο γλυκά όμορφη. χρόνια σου αμέτρητα! :))

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
Χρονια πολλα για την γιορτη σου κουκλιτσα μου!!!
να εισαι παντα γερη και ευτυχισμενη και καθε σου επιθυμια να γινεται πραγματικοτητα!!!

Υ.Γ μην σταματησεις να περιμενεις τον πριγκιπα που θα ερθει ΜΟΝΟ για σενα...
καπου εκει εξω ειναι και σε ψαχνει κι αυτος!!!

πολλα νεραιδενια φιλακια!!!

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Χριστός Ανέστη.

Χρόνια καλά και δημιουργικά.

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutios.blogspot.com

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα,


Και Χρόνια σου Πολλά...

Σε φιλώ

Κώστας

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Xριστός Ανέστη...


Χρόνια σου Πολλά!!!


:))

day-dreamer είπε...

Αναστασία μου,
Καλώς σε βρίσκω και πάλι!
Και οι 11 πτυχές του εαυτούς σου πολύ όμορφες!

Πέρασα να σου ευχηθώ!
Να είσαι πάντα καλά, δυναμική και δυνατή.
Να απολαμβάνεις τις στιγμές και τις στιγμούλες!
Κάθε ευτυχία σου εύχομαι!
Και Αγάπη... Αγάπη Πολλήηηηη!!!
Να γεμίζει το σπίτι σου και την αυλή και το μπαλκόνι!
Να υπερχειλίζει η ψυχή σου και να χαμογελάς.

Μπαίνω με το δεξί στο νέο σου σπιτικό.
Μπαίνω με το δεξί στην "αρχή" σου.

Σε φιλώ!

Eleni Dafnidi είπε...

Αναστασία μου,

χρόνια πολλά για την γιορτή σου. Ό,τι επιθυμείς!

Ακούς Παπακωνσταντίνου καθημερινά; Νομίζω ότι μόλις σε λάτρεψα... (χιχι)

Αυτή τη στιγμή ακούγεται μέσα από το μπλογκ σου "...κι όση αγάπη σου 'χω στείλει ειν' από μένα το Βασίλη..." και στο στερεοφωνικό παίζει, "...στο Πόρτο Ρίκο χρόνια ασυλλόγιστα και της καρδιάς του σκόρπισε τα..."

Κατάλαβες. Δεν χρειάζεται να στο τραγουδήσω ολόκληρο!!!

Φιλιά!

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλή μου Talisker σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου
Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!
Καλά αφηρημένη είμαι κι εγώ μην νομίζεις, σε σημείο που είναι φορές που νομίζω πως παθαίνω μερική αμνησία :))
Φιλιά πολλά!

@ Λιτσα μου Χρόνια πολλά
Αληθώς Ανέστη
και του χρόνου με υγεία και αγάπη!
Σε φιλώ

@ καλέ μου Krye μέσα από την καρδιά μου σ ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια και τις ευχές σου.
Εγω νιώθω τυχερή που σε γνώρισα και μέσα απο τις αναρτήσεις σου μαθαίνω, προβληματίζομαι, χαμογελώ!
Να έχεις ενα γλυκό ξημέρωμα!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Λατρεύω τα λουλουδια!!
Γλαρένια μου σ'ευχαριστώ πολύ πολυ
Χρονια πολλά
Αληθώς Ανεστη!

Φιλί γλυκό

@ Βασίλη μου σ'ευχαριστώ πολύ,
αγάπη στην ζωή σου να βρίσκεις παντου !!
Να προσέχεις κι εσύ τον εαυτό σου και τον μόμπυ μας :))
Μεγάλη αγκαλιά!

@ Νεράιδα μου χρόνια πολλά Αληθώς Ανέστη!
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου,εύχομαι να βρεις ότι η καρδούλα σου λαχταρά, όσο για τον πρίγκιπα ....είναι ποτέ δυνατό να πάψω να τον περιμένω;
Θα είναι σαν να πάψει η καρδιά να χτυπά!
Σε φιλώ γλυκά

Σταλαγματιά είπε...

@ Κώστα μου χρόνια πολλά
Αληθως Ανέστη,
εύχομαι να συνεχίσεις να προσφέρεις αγάπη και βοήθεια όπως τόσο καλά ξέρεις να κάνεις!
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Σε φιλω

@ Καλή μου Αμάλθεια χρονια πολλά Αληθώς Ανέστη!
Σ'ευχαριτώ πολύ
Μια μεγάλη αγκαλιά για σένα

@ day-dreamer,
τι να πω, τα είπες όλα εσύ!
Μια αγάπη σου εύχομαι τόσο δυνατή και μοναδική ώστε να μην χωρά παρά μονο στην μεγάλη καρδιά σου!!
Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές και τα υπέροχα λόγια σου!
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ agapi
χρονια πολλά Χριστός Ανέστη!
Εύχομαι να υπάρχουν πολλά ακόμη άτομα σαν κι εσένα !
πέρασα από τον χώρο σου και πραγματικά χαίρομαι που υπάρχουν άτομα που ευαισθητοποιούνται !
Καλώς ήρθες

@ Ελένη μου σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
Εύχομαι κάθε ευτυχία και επιτυχία σε ότι αγαπάς!!
Όσο για τον Βασίλη τι να πω, μα όχι πες μου υπάρχουν λόγια ;
Προσκυνώ απλά,
τώρα που ήρθε Θεσσαλονικη η "αποθήκη" του "Μύλου" θα γίνει το στέκι μου :))))
Πολλά πολλά φιλιά

Artanis είπε...

Ξέχασα να σου πω χρόνια πολλά για την γιορτή σου...
ΣΥΓΓΝΩΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!
Είμαι ασυγχώρητη.....
Φιλιά πολλά απο ΝΖ...

Σταλαγματιά είπε...

Δεν πειράζει Artanis μου άλλωστε τις μέρες αυτές γιορτάζουμε όλοι!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!

 
Powered by Blogger