Κυριακή 12 Απριλίου 2009

Τάσος Λειβαδίτης


Λεπτομέρειες ασήμαντες
που κάνουν πιο οδυνηρές τις αναμνήσεις
και τα χρόνια μας,
βαλσαμωμένα πουλιά,
μας κοιτάζουν τώρα με μάτια ξένα -
αλλά κι εγώ ποιός ήμουν;
ένας πρίγκηπας του τίποτα
ένας τρελός για επαναστάσεις κι άλλα πράγματα χαμένα
και κάθε που χτυπούσαν οι καμπάνες
ένιωθα να κινδυνεύει η ανθρωπότητα
κι έτρεχα να τη σώσω.
Κι όταν ένα παιδί κοιτάει μ' έκσταση το δειλινό,
είναι που αποθηκεύει θλίψεις για το μέλλον.

-

"Καμιά φορά σκέφτομαι: τι θα έκανα αν ξανάρχιζα την ζωή μου;
Πάλι εδώ θα έφτανα
στην άκρη του κόσμου,
Ω Κύριε των μακρινών σταθμών που τους διαβαίνουμε
κάποτε μες στο όνειρο-
κανείς δεν γύρισε απ το ταξίδι:
ο χρόνος σ΄αλλάζει κι ένας άλλος επιστρέφει αντί για σένα,
.....Κι ίσως θα πρέπει να χαθείς ολότελα
για να μάθεις κάποτε ποιος είσαι..."

-

"Κάποτε θα μας πνίξουν τόσα ανείπωτα λόγια"

-

"Οι αναμνησεις μας πηγαίνουν πιο μακριά
απ΄αυτά που ζήσαμε
κι εγώ ένας αρχαίος διαβάτης που χάνεται στο βάθος"

-

"Ω Θλίψη σε μάθαμε από παιδιά,
σχεδόν πριν γνωρίσουμε τον κόσμο"








Ευχαριστώ πολύ την Kirkh70 για τον υπέροχο Μάνο Χατζιδάκη



40 Αρώματα:

roadartist είπε...

"Κάποτε θα μας πνίξουν τόσα ανείπωτα λόγια.."


Υπέροχοι στίχοι, υπέροχα λόγια, έννοιες......... με φοβερή μουσική υπόκρουση, πολύ αγαπημένη..

Masterpcm είπε...

"Κάποτε θα μας πνίξουν τόσα ανείπωτα λόγια.."

Εκεί κόλλησα κι εγώ περισσότερο...

Για να μην πνίξουν τα λέω, κι όσα έλθουν θα τα πώ, ας με πνίξουν τουλάχιστον οι συνέπειες του λόγου και της πράξης μου κι όχι η προσμονή της ανείπωτης επιθυμίας που δεν βγήκε ποτέ από τα χείλη...

Πολύ καλή επιλογή κορίτσι μου, αν και δεν περιμένεις εμένα να σου το πώ...

Καλό σου απόγευμα.

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"...ίσως θα πρέπει να χαθείς ολότελα
για να μάθεις κάποτε ποιος είσαι..."

Leviathan είπε...

ekpliktikoi oi stixoi!!!kai i mousiki to kati allo!!kali megali evdomada me to kalo!!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Δε νομίζω πως υπάρχει άλλη επιλογή για να μάθεις ποιος είσαι απ΄το να χαθείς ολότελα στα βάθη της ψυχής σου .Πλην ενός μικρού ποσοστού ανθρώπων που φρόντισαν άλλοι με επίγνωση για αυτό.Για αυτό πιστεύω ο ποιητής γράφει :Ίσως ...
Όταν μιλά για αναμνήσεις εννοεί πιστεύω τη νοσταλγία του μέλλοντος .
Εγώ πάντως το μέλλον νοσταλγώ !

Καλό απόγευμα

b|a|s|n\i/a είπε...

Καμιά φορά σκέφτομαι: τι θα έκανα αν ξανάρχιζα την ζωή μου
πόσες φορές το έχω σκεφτεί. πόσες φορές έχω αναρωτηθεί.
υπέροχη η ηχητική υπόκρουση.
φιλιά πολλά! καλή εβδομάδα!

Aristodimos είπε...

Ερχονται ώρες, που ξαφνικά σε πλημμυρίζει ολάκαιρο
η νοσταλγία του ανέκφραστου
σαν τη θολή, αόριστη ανάμνηση απ τη γεύση ενός καρπού,
πούφαγες κάποτε, πριν χρόνια, σαν ήσουνα παιδί,
μια μέρα μακρινή, λιόλουστη
και θέλεις να τη θυμηθείς
κι όλο ξεφεύγει.
Τα μάτια σου
γεμίζουν τότε απόνα θάμπος χαμένων παιδικών καιρών.
Ή ίσως κι από δάκρυα.

Γι αυτό, σας λέω, πιστεύετε πάντοτε έναν άνθρωπο που
κλαίει.
Είναι η στιγμή που σας απλώνει το χέρι του,
φιμωμένο και γιγάντιο,
Εκείνο που ποτέ δε θα ειπωθεί.

Τάσος Λειβαδίτης

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πολυ αγαπημενος ο λειβαδιτης και ξερω πως τον αγαπας κι εσυ οπως κι εγω...οπως τοσοι αλλωστε...
μιλαει στις καρδιες μας γιατι ειναι απλος...

πολυ ομορφη επιλογη...

"αποθηκευουν τα παιδια θλιψεις για το μελλον...καποτε θα παψουν κι αυτα να ειναι παιδια...δυστηχως..."

νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ.

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

"...και κάθε που χτυπούσαν οι καμπάνες
ένιωθα να κινδυνεύει η ανθρωπότητα
κι έτρεχα να τη σώσω..."

Κάτι που κι εγώ εξακολουθώ να το κάνω κι όπου με βγάλει!

Στ΄Αρώματά σου, πρόσθεσε και το δικό μου.

Το 10το στη σειρά...

Καλή Μεγάλη Εβδομάδα.

DaisyCrazy είπε...

"Κι ίσως θα πρέπει να χαθείς ολότελα
για να μάθεις κάποτε ποιος είσαι..."

απόλυτα δυνατά και αληθινά τα λόγια του Τάσου Λειβαδίτη. αγγίζουν βαθιά τη ψυχή μας και μας συγκινούν..

JD είπε...

δεν ειμαι καλος σε αυτά!you know me!
καλό πάντως!

Τάκης Τσαντήλας είπε...

"..Κι ίσως όταν θα ξαναϊδωθούμε
να μην ξέρει πια καθόλου
ο ένας τον άλλον.
Έτσι που επιτέλους να μπορέσουμε
να γνωριστούμε.."

Του ίδιου αγαπημένου Ποιητή Αναστασία μου..
Με την καλημέρα μου, την αγάπη μου
και τις ευχές μου για ευχάριστο, εύοσμο
κι αναστάσιμο Πάσχα..

jacki είπε...

Ω θλίψη σε μάθαμε στα παιδιά..
Καλημέρα.

Γιώργος Τ. είπε...

Μαγευτικοί στίχοι.. Τόσο σωστοί, τόσο αντιπροσωπευτικοί..
Καλημέρα και καλή (Μεγάλη) εβδομάδα!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μεγάλα ποιητικά λόγια.
Καλή βδομάδα Αναστασία μου.

Μαρια Νικολαου είπε...

Από τους μοναδικους ο Λειβαδιτης
Αφωνοι μενουμε μπροστα στις λεξεις του...
Καλη σου μερα Αναστασια
Πολυ καλη η επιλογη σου

Σταλαγματιά είπε...

@ roadartist,
O Λειβαδίτης είχε έναν μοναδικό τρόπο μέσα από λόγια απλά να εκφράζει τα πιο δυνατά αισθήματα κι αυτό τον κάνει μοναδικό!
Καλή Μ. Εβδομάδα

@ masterpc,
Τα ανείπωτα λόγια αλλάζουν ακόμη και την πορεία της ζωής μας.
Ναι είναι λογικό να κολλήσεις εκεί!
Έτσι πρέπει να κάνουμε, να εκφράζουμε ότι μέσα φωλιάζει με κάθε τρόπο και κάθε κόστος.
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Καλή Μ. Εβδομάδα και καλό Πάσχα να δεν τα πούμε μέχρι τότε

@ Αμάλθεια μου υπέροχη όπως πάντα η μουσική σου επιλογή.
Ένας νέος Βασίλης που μας μαγεύει ξανά!
Σ΄ευχαριστώ
Σε φιλώ γλυκά

Σταλαγματιά είπε...

@ Σοφοκλή
Υπέροχοι οι στίχοι αλλά και η μουσική του Χατζηδάκη με ταξιδεύει κάθε φορά.
Σ΄ευχαριστώ
Φιλιά

@ Έχεις δίκιο Κωνσταντίνε,
Μέσα από την «συντριβή» του κάποιος ανακαλύπτει πέρα από τις αντοχές και τα όρια του αλλά και κομμάτια του εαυτού που δεν γνώριζε.
Το μέλλον να φαντάζεσαι και να ονειρεύεσαι παντα
Σε φιλώ

@ Βασίλη σχεδόν κάθε μέρα αυτές οι σκέψεις περνούν από το μυαλό μας.
Αν ζούσαμε ξανά από την αρχή ποιες θα ήταν οι επιλογές μας;
Σ΄ευχαριστώ πολύ
Καλή Μ. Εβδομάδα

Σταλαγματιά είπε...

@ Άρη όταν διαβάζω τους στίχους του Λειβαδίτη τραβάω πάντα λεπτές μολυβένιες γραμμές σε εκείνα τα λόγια που αγγίζουν περισσότερο.
Αν κοιτάξεις τα βιβλία είναι σχεδόν ολόκληρα υπογραμμισμένα.
Υπέροχη η επιλογή σου και σ΄ευχαριστώ

@ Μπορείς να μην τον αγαπήσεις;
Είναι το καταφύγιο μου στα δύσκολα !!
Σ΄ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου
Φιλιά πολλά

@ Μικρέ μου σκρουτζάκο καλή Ανάσταση σε σένα και όσους αγαπάς.
Σ ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Κώστα είναι λίγοι τόσο λίγοι πια οι άνθρωπο που τρέχουν να προστατέψουν την ανθρωπότητα.
Μην σταματήσεις ποτέ!
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ
Καλή Μεγάλη Εβδομάδα


@ Δωροθέα,
Για να μάθεις ποιο είσαι πρέπει να φτάσεις στον πάτο και να ξανά ανέβεις ψηλά !
Σ’ ευχαριστώ πολύ
Καλό Πάσχα

@ JD,
I know you!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ καλέ μου ποιητή σ΄ευχαριστώ για τους στίχους που μου άφησες!
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε σένα κι όσους αγαπάς
Σε φιλώ

@ Ιωάννα μου ήμουν σίγουρη πως θα επέλεγες αυτόν τον στίχο!


@ Γιώργο μου τι να πω άλλο για τους στίχους τα λένε όλα μόνοι τους!!
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με άγιο φως στην ψυχή!
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Γλυκιά μου Φούλη
Καλή Μεγάλη εβδομάδα σε σένα την καλή μας ζουζού και σε όλο τον κόσμο!
Σε φιλώ

@ Μαρία μου
Σ΄ευχαριστώ !
Καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχεις και καλό Πάσχα
Αν και θα τα ξανά πούμε μέχρι τότε!
Φιλιά

elis.pandora. είπε...

Θλιψη για το χτες θλιψη για το αυριο...για ολα αυτα που χαθηκαν και δε ξαναγυριζουν για ολα οσα δεν προκαμα να δοσω για ολα οσα εφυγαν και δεν τα γνωρισα για ολα οσα δεν προλαβα να πω...μια συνεχεις αδιακοπη αστειρευτη παρουσια...γεματη λυτρωση και ουσια...

nikiplos είπε...

κατα αρχήν εύχομαι σιδεροκέφαλη στο νέο μπλογκ... έχω χάσει επεισόδια...

φιλιά
Όσο για τους στίχους τι να πω... προσυπογράφω το σχόλιο της roadartist...

LAMBROS είπε...

Να'σαι πάλι εδώ σαν να μην πέρασε μια μέρα ... Είμαι τόσο χαρούμενος που σε ξαναβλέπω στην παρέα μας !!! Συγχαρητήρια για το υπέροχο καινούργιο σου blog ! Βέβαια, όπως πάντα μας ταξίδευσες με άλλο ένα υπέροχο ποίημα ...
Χρόνια μας πολλά για το Πάσχα (γιορτάζουμε και οι δυο) !!! Φιλιά πολλα ...

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Μέρες είχα στον μυαλό μου να περάσω. Ξέρεις όμως πως είναι όταν μπλέκεις...ξεχνάς. Καλορίζικο το όμορφο νέο σου blog.

Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ στην καρδιά σου.

Artanis είπε...

Αναστασία μου καλά να περάσεις αυτές τις μέρες, καλο Πάσχα να έχουμε...Φιλιά πολλά...

Σταλαγματιά είπε...

@ elis.pandora,
Μην θρηνείς γιατί ότι χάθηκε γιατί ίσως αυτή ήταν η μοίρα του.
Να ψάχνεις τρόπο να εκπληρώνεις ότι λαχταράς ακόμη κι αν δεν τα καταφέρεις θα έχεις κάνει το «ταξίδι» που λέει και ο ποιητής.
Τα λόγια όμως είναι λόγια το ξέρω και η πράξη τα κάνει δύσκολα αλλά αξίζει η προσπάθεια!
Καλό μεσημέρι

@ nikiple μου ναι έχεις χάσει λίγο τις εξελίξεις : ))
Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές.
Εύχομαι να περάσεις υπέροχα όπου κι αν είσαι τις άγιες αυτές μέρες.
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Κι εγώ χαίρομαι τόσο που σε ξανά βλέπω, άλλωστε το είπα πως δεν θα αντέξω πολύ μακριά !!
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια.
Για την γιορτή σου θα έρθω στο «σπίτι» σου να σου ευχηθώ :))
Μια που γιορτάζουμε την ίδια μέρα θα κάνουμε κοινή γιορτή :)
Σε φιλώ γλυκά θαλασσινέ!!


@ Σοφία δεν πειράζει αρκεί που πέρασες!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ.
Καλό Πάσχα και σε σένα και όσους αγαπάς!

@ Artaniς μου
Πρώτο Πάσχα σε ξένη χώρα ε;
Να περάσεις όμορφα και να μας μεταφέρεις τις εκεί μέρες σου!
Καλό Πάσχα
Σε φιλώ γλυκά

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρες όμορφες...
Η θλίψη καμιά φορά κινεί τα νήματα της σκέψης. Την πάει παραπέρα στον κόσμο του ονείρου και την κάνει κάτι από ποίημα. Η ποίηση μιλάει στην καρδιά...

Σταλαγματιά είπε...

Η θλίψη κάποιες φορές γίνεται κινητήριος δύναμη και όπως είπες πηγή έμπνευσης.
Αλλά πάντα με μέτρο!
Καλο απόγευμα φίλε μου
Σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

τι θα έκανα αν ξανάρχιζα...

Καλή Ανάσταση εύχομαι

Laplace είπε...

υπεροχοι στιχοι,τελεια μουσικη..
καλημερα κ καλο Πασχα να εχεις :)

Γιώργος Τ. είπε...

Όπως καταλαβαίνεις, τα κατάφερα!! Αλλά κι εσύ, να αλλάξεις την διεύθυνση?!?!??

eirini είπε...

Υπέροχα λόγια!
Αυτή η φράση "Καμιά φορά σκέφτομαι: τι θα έκανα αν ξανάρχιζα την ζωή μου;"... είναι πολύ συχνά στο μυαλό μου. Νομίζω όμως πως ποτέ δεν θα μπορέσω να δώσω μια σίγουρη απάντηση.
Υπέροχος συνδιασμός μουσικής και στίχων! Καλημέρα Αναστασία μου! Να είσαι πάντα καλά! Φιλιά πολλά!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Βαγγέλη αυτή είναι μια ερώτηση που εμπεριέχει πολλές απαντήσεις αλλά στην ουσία πιστεύω πως πάλι τα ίδια θα κάναμε!

Καλή Ανάσταση και σε σένα

@ Laplace,
Τον ιστότοπο σου τον έμαθα λόγω του φόρουμ και χαίρομαι γιαυτό!
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε σένα και την οικογένεια σου.
Σ΄ευχαριστώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Γιώργο σας παιδεύω λίγο ε;
Λίγο όμως, να τόσο δα : )))))

Είπες θα είσαι επιεικής με τις αλήθειες μου ε;
Άντε να δω : )))))
Σε φιλώ

@ Ειρήνη μου το σκεφτόμαστε συχνά αλλά πάλι στα ίδια βήματα καταλήγουμε.
Πιστεύω πως αν είχα τις ίδιες επιλογές πάλι τις ίδιες αποφάσεις θα έπαιρνα.
Καλή Ανάσταση Ειρήνη μου σε σένα και τα σημαντικά άτομα στην ζωή σου!
Να περάσεις υπέροχα, άντε λίγες μέρες η νηστεία ακόμη : )))
Φιλιά

mirca είπε...

"Καμιά φορά σκέφτομαι: τι θα έκανα αν ξανάρχιζα την ζωή μου;
Πάλι εδώ θα έφτανα
στην άκρη του κόσμου..."

Πανέμορφο... θα αρκεστώ σε αυτό μόνο γιατί η ζωή μας είναι μια Ρότα χαραγμένη στη ψυχή πριν καν υπάρξουμε εμείς

Σταλαγματιά είπε...

Mirca
Δεν ξέρω αν είναι όλα χαραγμένα στην ψυχή, πολλές φορές με τρομάζει αυτό.
Τα βήματα μας είναι μετέωρα κάποιες στιγμές!

Καλό απόγευμα !

 
Powered by Blogger