Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Λουλούδι της κανέλλας


Έγιναν πολλά τις μέρες αυτές.

Άκουσα ώρες μουσική,

διάβασα αγαπημένα βιβλία που λόγω έλλειψης χρόνου τα είχα παραμελήσει και ένιωθα να μου λείπουν έντονα λόγια αγαπημένων ποιητών

Ήπια καφέδες – πόσους μην με ρωτήσετε – σε όσα καφέ έχει η πόλη μας ή σχεδόν στα περισσότερα.

Παρατηρούσα τους ανθρώπους γύρω μου,
πάντα βιαστικοί και κατσούφηδες।
Τι τους λείπει από της ζωή τους;
Τι φοβούνται;
Τι τους στερεί το χαμόγελο;
Καθένας βυθισμένος στις σκέψεις του όπως όλοι μας.

Εγώ όμως όχι.



Εγώ χαμογελώ κι ας μην έχω συγκεκριμένη αιτία.
Υπάρχει καλύτερος λόγος από την ίδια την ζωή;

Την Κυριακή το πρωί πήγα στο ΡΟΥΠΕΛ.

Στην «Γραμμή Μεταξά»

Στην μάχη των οχυρών.

6 Απριλίου 1941

Ημέρα που χαράχτηκε με κόκκινα γράμματα στην ιστορία του ΕλληνοΓερμανικού πολέμου.

Ημέρα μνήμης.

«Τα οχυρά δεν παραδίδονται αλλά καταλαμβάνονται.»

Σε εκείνα τα χώματα που η Ελληνική ψυχή δεν παραδόθηκε αλλά καταλήφθηκε.
Η καρδιά μου χτυπά ακόμη δυνατά και εκείνα τα λόγια ηχούν στ΄ αυτιά μου…
«ΕΠΕΣΑΝ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑΣ»
Δυο εν ζωή ακόμη αγωνιστές του ιστορικού αυτού οχυρού κατέθεσαν στεφάνι με μάτια μου έτρεχαν και χέρια που έτρεμαν.
Δεν έχω λόγια…μαρμαρωμένη ακόμη θυμάμαι όλες εκείνες τις σκηνές.
Οι ήχοι από τα πολυβόλα που έπεφταν μετά την ανάγνωση των ονομάτων των ηρώων ακόμη ηχούν στα αυτιά μου.

Το βιβλίο του στρατηγού Ηλία Κοτρίδη που αγόρασα από εκεί είναι αφιερωμένο σε όλους εκείνους τους ήρωες και εμπεριέχει χειρόγραφές μαρτυρίες όσων επέζησαν.
Αξίζει πραγματικά να το διαβάσει κανείς.

Δεν θα ήθελα να επεκταθώ σε περαιτέρω ιστορικά γεγονότα άλλωστε είναι γνωστά σε όλους μας και για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα ο ιντερνετοκόσμος είναι γεμάτος όπως και τα ιστορικά βιβλία।

Θα μπορούσα να γράφω ώρες,

Να αναφέρω γεγονότα που δεν συνδέονται μεταξύ τους,

Σκέψεις που θα περνούν από το ένα θέμα στο άλλο,

Σκόρπιες σκέψεις όπως θα έλεγε και ο φίλος μας ο Γιώργος !

Αλλά όλα με την σειρά τους!


Μου λείψατε ….πολύ!!

Σας το είπα;























56 Αρώματα:

Masterpcm είπε...

Καλώς ήλθες ξανά...


:-)

jacki είπε...

Μεγειά σου και καλώς όρισες κοπελιά..

Σταλαγματιά είπε...

@ Masterpcm
Καλώς σε βρίσκω ξανά : ))

@ Ιωάννα μου σ΄ευχαριστώ πολύ!
Καλώς σε βρίσκω ξανά

jeminis είπε...

Γιατί
δεν έμεινες κι άλλο;;;
Κακώς,κάκιστα.
Τώρα μάλλιστα που εκεί
η φύση οργιάζει
και θα μπορείς να βρείς,
να δείς και φωτογραφίσεις
άπειρα όμορφα λουλούδια
σαν της 'Κανέλλας'.
Όπως και νάχει όμως,,,,,
,,,,Καλλώς όρισες...

Σταλαγματιά είπε...

Από εδώ και πέρα οι βόλτες θα είναι συχνές,
Άλλωστε το είπα τόσες φορές η Άνοιξη είναι το φως στην ψυχή μου!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα καλέ μου jeminis

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"ΥΠΕΡΟΧΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΡΩΜΑ!!!"



:))

Roadartist είπε...

Τα κάνεις όσο πιο συχνά μπορείς αυτά.. Καλώς ήρθες πάλι ;)

Σταλαγματιά είπε...

@Καλά τα πιο νοσταλγικά κομμάτια του παρελθόντος μόνο εσύ μπορείς τα βρεις!
Σ΄ευχαριστώ πολύ αμάλθεια μου

@ roadartist
Αυτό είναι σίγουρο!
Καλώς σας βρήκα ξανά κι ας μην έλειψα πολύ!

Talisker είπε...

Aυτες οι στιγμες μοναξιας και απομονωσης
που μεγενθυνουν την αναγκη
να χαθεις στα λογια των ποιητων που αγαπας

ειναι αυτες που σου δινουν
την ευχαριστηση της υπαρξης...
και τη δυναμη της ανανεωσης...
-κανουν απιστευτο καλο !!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

καλη Ανοιξη!:)
δεν λεω καλη αρχη ουτε καλως ορισες
ειναι απλα σαν ξυπνησες απο εναν βαθυ
ηρεμο υπνο ...

eirini είπε...

Αναστασία μου, κοπελάρα μου, κι εμάς μας έλειψες! Τί όμορφο το καινούργιο μπλοκοσπιτάκι σου!!!! Αέρας αισιοδοξίας φυσά εδώ μέσα και μ'αρέσει πολύ! Άξιζε η απουσία σου λοιπόν!!!
Καλώς μας ήρθες πάλι!!

Πολλά πολλά φιλιά!!!

tovenito είπε...

όπως λέει και στην ταινία πολίτικη κουζίνα, η κανέλα είναι γλυκιά και πικρή όπως όλες οι γυναίκες!λολ!
καλώς ήρθες πίσω!

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Σε ζηλέυω... Κι εγώ θα ήθελα να κάνω τις διαδρομές σου..!! Το ποίημα του Τάσου Λειβαδίτη που έχεις γραμμένο πως λέγετε;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!ΤΙ ΒΛΕΠΩ;ΜΕΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Madame de la Luna είπε...

Kαι μυρίζει υπέροχα η κανέλα...

Μας έλειψες!

Aristodimos είπε...

Καλως μας ορισες και γεμάτο αρωμα κι ευωδία ναναι το λουλούδι σου...

Μας ελειψες

Αρης

Μαρια Νικολαου είπε...

Tι ομορφιες!
Και μαλιστα το χρωμα που αγαπώ πολυ
Ροζ μοβ...
Τελεια σελιδα
Καλως ήρθες και παλι
Μονο αυτη η σελιδα θα ισχυει ?

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

καλωσορισες και παλι αναστασια μου!
κι εμας μας ελειψες!
ομορφο το νεο σου σπιτικο!

ριχνω μπολικη νεραιδοσκονη και αφηνω τα φιλια μου!!!

~~Εμμέλεια~~ είπε...

καλώς όρισες Αναστασία μου ....
Ξέρεις το άρωμα της Κανέλλας μου τράβηξε την προσοχή...

Καλό ξημέρωμα

iLiAs είπε...

...καλημέρα Αναστασια..

καλοριζικο το νεο σου "σπιτι"!!

Να εισαι καλα :)

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Ένα πανέμορφο λουλούδι με μια υπέροχη μυρωδιά βλέπω ν’ ανθίζει ανάμεσα μας…

Πολύ χαίρομαι!

Γιώργος Τ. είπε...

Welcome back!! Έλειψες πραγματικά κι ας ήταν σχετικά λίγος ο καιρός της απουσίας σου.. Άλλωστε, ο χρόνος είναι σχετικός.. Το είπαν κι άλλοι αυτό!!!
Καλά έκανες και αφιέρωσες χρόνο στον εαυτό σου... Για αυτές τις στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης ζούμε όλοι!!
Καλημέρα!!! Φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

καλώς ήρθες και καλό ξεκίνημα με μια δυνατή επιλογή. Είχα την τιμή να βρεθώ σαν στρατιωτικό τιμητικό άγημα στον επετειακό εορτασμό στο Ρούπελ και πραγματικά συγκλονίστηκα. Κάτι που νιώθεις ακόμα πιο δυνατά όταν ξεναγηθείς μέσα στα οχυρά. Εύχομαι να έχεις πάντα κάποιο λόγο να χαμογελάς. Εκτός του ότι γεμίζεις τους περαστικούς με απορία και τύψεις, κάνεις σίγουρα την παρέα πιο ευχάριστη.

Σπύρος Μπένος είπε...

...η άνοιξη που καρτεράς να ‘ρθει
μες την καρδιά σου
πρώτα πρέπει να ανθίσει,
θα καταλάβεις τότε και θα δεις
πως στον χειμώνα της ζωής
όταν βρεθείς
σαν άνοιξη κι αυτός θα μοιάζει...
ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

με χαμόγελο. με λόγια. με σκέψεις. με λουλούδια. με αρώματα. με χαμόγελα! καλορίζικο! φιλιά πολλά!!

JD είπε...

Καλη αρχή!καλη συνέχεια δλδ...
Σε επιασε ο πατριωτισμός σου;;; Καλά ειναι και αυτά...

[οι Rolling Stones με μπέρδεψαν να σου πω την πάσα αλήθεια (αν θες σου λέω και τη σέντρα αλήθεια,την ξερω και αυτην) περίμενα κάτι σε πιο παραδοσιακό αλλά ok ]

Σταλαγματιά είπε...

@ talisker,
Χρειάζονται και αυτές οι στιγμές, εσύ ο εαυτός σου και οι σκέψεις σου παρέα με αγαπημένα λόγια ή αγαπημένες μελωδίες.

Σ΄ευχαριστώ πολύ που πέρασες!
Μια άνοιξη να έχεις πάντα μέσα σου!


@ Ειρήνη μου,
Μου λείψατε πολύ,
Παρ΄όλο που γύριζα στις γειτονιές σας και σας διάβαζα το έκανα με την ψυχή στο στόμα και δεν το ευχαριστιόμουν .
Αέρας αισιοδοξίας με άρωμα και λουλούδι κανέλλας!

Πολλά πολλά φιλιά

@ tovenito,
Γλυκιά και πικρή ε;
Χμμ : )))))
Χαίρομαι που σε βρίσκω ξανά

Σταλαγματιά είπε...

@ Χριστίνα μου να τις κάνεις τις διαδρομές αυτές και ακόμη περισσότερες!
Το ποίημα σου το έστειλα σε e-mail
Σε φιλώ

@ Σκρουτζάκο μου σ΄ευχαριστώ πολύ!
Φιλί γλυκό σου στέλνω

@ κυρά του φεγγαριού κι εμένα μου λείψατε πολύυυυυυυυυυυ
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Άρη μου το άρωμα της κανέλλας σου
Σου το στέλνω με ένα χαμόγελο πλατύ!
Μου λείψατε πολύ!!

@ Μαρία μου κι εμένα μου αρέσει πολύ το χρώμα αυτό!
Σ΄ευχαριστώ πολύ.
Ναι αυτή θα είναι η νέα μου σελίδα!
Σε φιλώ

@ νεράιδα μου σ΄ευχαριστώ πολύ!!!!!!!
Τυλίγομαι με την νεραιδόσκονη σου!
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Έλενα μου καλώς σας βρίσκω ξανά!
Εκπληκτικό το άρωμα της κανέλλας,
Σκέτη μαγεία!
Φιλί

@ Ηλία μου σ ευχαριστώ πολύ!!
Σε φιλώ

@ Λουλούδι μας το δικό σου άρωμα έχει φτάσει ήδη στην καρδιά ; ))
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλά από σένα δεν έλειψα καθότι δεν μου έμοιαζες έκανες ανάρτηση μία την εβδομάδα κι έτσι σε προλάβαινα : )))))
Και χαίρομαι γιαυτό !
Βλέπεις η σκόρπιες σκέψεις σου θα αρχίσουν να απλώνονται σαν ίωση : )))
Σ΄ευχαριστώ πολύ Γιώργο
Σε φιλώ

@ Βαγγέλη πραγματικά το οχυρό μέσα είναι συγκλονιστικό και μόνο στη ιδέα πως εκεί μέσα υπήρχε η έντονη Ελληνική ψυχή και ανδρεία.
Αξίζει να το επισκεφτεί κάποιος.
Λόγω κόσμου δεν μπόρεσα να ξανά μπω αλλά θα πάω σίγουρα την Κυριακή ξανά και θα επισκεφτώ και το μουσείο του Τσαρτσίδη που έμαθα έχει σημαντικά αντικείμενα!
Σ’ ευχαριστώ πολύ
Καλό σου μεσημέρι

@ Σπύρο σ΄ευχαριστώ για τους στίχους

Σταλαγματιά είπε...

@ Βασίλη πάντα με χαμόγελο γιατί εκτός ότι είναι μεταδοτικό κάνει και τους άλλους να ανησυχούν : )))
Σε φιλώ

@ JD
Ναι με έπιασε ο πατριωτισμός,
Με πιάνει συχνά όταν ειδικά επισκέπτομαι μνημεία :))).
Χμμ έχεις δίκιο οι Rolling Stones δεν κολλάνε με την συνέχεια αλλά με την αρχή της ανάρτησης γιαυτό και το έβαλα αλλά μετά ξέφυγα ως συνήθως.
Είναι που είχα και καιρό να μιλήσω και ότι μου ήρθε είπα.
Αλλά είμαι περίεργη να μάθω την «σέντρα αλήθεια» : ))))))))))))))))

Παραδοσιακό κομμάτι ε;
Χμμ τι λες γιαυτό

: ))))
Σε πειράζωωωωωωω
Σε φιλώ

Vany είπε...

Πρέπει να σε καταχωρήσω μαντάμ! Με γεια το νέο ιστολόγιο και καλές εμπνεύσεις να έχεις

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

I'm just touching you........

Επιτέλους!!!!!

Σ' έχασα,
Σ' έψαχνα,
κι' άρωμα κανέλας οδήγησε μέχρις εδώ τα βήματά μου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σταλαγματιά είπε...

@ Vany,
ναι να με καταχωρήσεις γιατί πλέον από εδώ θα τα λέμε :))
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ
Σε φιλώ

@ Γλαρένια μου
Δυόσμος και κανέλα
υπέροχο τραγούδι :)))
Εδώ γύρω ήμουν που να πάω μπορώ μακριά;
:)))
Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά

Leviathan είπε...

mas eleipses kai esi poli!!!!polla polla filia!!!!

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

«Τα οχυρά δεν παραδίδονται αλλά καταλαμβάνονται.»

Σοφή κουβέντα, από κάθε άποψη.

Ακόμη και το οχυρό της καρδιάς...

Μας έλειψες κι εσύ.

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

Artanis είπε...

Κι εμένα, κι εμένα μου έλειψες πολύ...Καλως ήλθες!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

το χαμόγελο είναι ζωή!!!!

καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Καλημέρα Σοφοκλή,
Ο καιρός είναι υπέροχος σίγουρα η βόλτα σου στα μέρη μας θα είναι υπέροχη.
Σε φιλώ !

@ Κώστα,
Η κουβέντα αυτή λέχθηκε από τα χείλη κάποιου που αντιστεκόταν ενάντια των Γερμανών 4 ολόκληρες μέρες και αν δεν συνθηκολογούσε η Θεσσαλονίκη δεν θα κατέθεταν τα όπλα.
Σε γενικότερη όμως έννοια ναι ποτέ δεν πρέπει να παραδίδουμε τα όπλα ότι κι αν συμβαίνει στην ζωή!
Να έχεις μια όμορφη μέρα

Σταλαγματιά είπε...

@ Αrtanis μου ήταν λίγες οι μέρες μακριά σας αλλά μου φάνηκε αιώνας : ))))
Φιλί γλυκό σου στέλνω και ένα υπέροχο πρωινό ήλιο

@ ζαχαρούλα ναι το χαμόγελο είναι ζωή και δίνει ζωή!!
Σε φιλώ γλυκά

Γιώργος Τ. είπε...

Μα έλειψες ακριβώς γι' αυτό! Ανέβαζες πολύ συχνότερα αναρτήσεις, σε αντίθεση με εμένα (σύντομα αυτό θα αλλάξει!!!)

Βάζω να παίζει Iggy Pop και "Lust for life" (από το soundtrack του Trainspotting) και χαιρετώ!!!

Σταλαγματιά είπε...

Έτσι ε; :))
Πάλι Trainspotting;
Αααααα επιλέγω να αλλάξω σταθμό : ))))

Να ανεβάζεις πιο συχνά αναρτήσεις για να μαθαίνουμε τις σκέψεις σου
Για να γίνουν οι κριμένοι άσσοι στο μανίκι μας ;)

Feli είπε...

καποιες φορες αυτο το χαμογελο χωρις αιτια θα ηθελα να κραταει για παντα..γιατι φευγει ομως γρηγορα..?
παλι μπερδευομαι..

λουλουδι και κανελα..ομορφος συνδιασμος..

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΙ ΕΔΩ..
ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΗΣ ΚΑΝΕΛΛΑΣ..
ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ

Τάκης Τσαντήλας είπε...

"Ένας πήγασος μας χρειάζεται
κι ένα φιλί στη διαπασών
μια ακριβή φεγγαρόπετρα
που να στίλβει το σώμα μας.."

Έλειψες.. Καλημέρα..

Σταλαγματιά είπε...

@ Feli,
Τίποτε δεν κρατάει για πάντα και ίσως γιαυτό αγαπάμε κάποιες στιγμές γιατί είναι μοναδικές.
Το χαμόγελο όμως εμείς το κρατάμε όσο μπορούμε περισσότερο εμείς και μόνο εμείς!

Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο

@ Φωτεινή χαίρομαι που σε βρίσκω κι εδώ.
Ήθελα από καιρό να το πω κι όλο ξεχνούσα, κάθε φορά που μπαίνω στο μπολογκ σου κολλάει και δεν μ΄αφήνει ούτε να διαβάσω την ανάρτηση αλλά ούτε σχόλιο να αφήσω.
Ίσως είναι μόνο σε μένα το πρόβλημα αλλά αν είναι και σε άλλους κάτι θα υπερφορτώνει την σελίδα σου.

Σ΄ευχαριστω πολύ και σου χαρίζω το άρωμα αυτό της κανέλλας
Φιλιά

@
Ένα φιλί στην διαπασών
Να κυκλώνει τις αισθήσεις μας σαν μελωδικός ρυθμός
Κι εκεί στην άκρη αυτή του παραδείσου να βρούμε ξανά τον εαυτό μας!!!

Μου λείψανε τα λόγια σου ποιητή!

kostasst είπε...

Καλώς την. Απ' ότι βλέπω τα ωραία σου ταξίδια συνεχίζονται...
Με το καλό και σε άλλα!

Ανώνυμος είπε...

ANASTASIA ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΜΠΛΟΓΚ..ΚΑΙ Μ ΑΡΕΣΕΙ Η ΚΑΝΕΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΜΥΡΩΔΙΑ
ΜΕ ΓΕΙΑ!!!!!!!

Γιάννης είπε...

Υπήρξε κάποιοςιδιαίτδφοσ λόπγος για το προσκύνημα στο Ρούπελ: Υπήρξε κάποια εορτήεκεί, κάποιο γεγονοςς; Γιατί και άλλοι γνωστοί μου πήγαν την Κυριακή μετά την εκκλησία στο Ρούπελ. Κάποιος λόγος θα υπήρχε, αλλά δεν τον ξερω.

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Καλορίζικος ο νέος χώρος σου Αναστασία .
Ομολογώ πως έχει γούστο και αισθητική.

Καλό Πάσχα να έχεις .

Σταλαγματιά είπε...

@ Kostasst,
ναι τα ταξίδια δεν θα λείψουν ποτέ αν μπορούσα θα γύριζα τον κόσμο όλο και φυσικά την Ελλάδα που έχει τόσες ομορφιές!
Καλό σ/κ

@ Παπαρούνα μου σ΄ευχαριστώ πολύ κι εμένα μου αρέσει
η κανέλλα ως μυρωδιά αλλά όχι ως γεύση :))
Σε φιλώ γλυκά
καλό σαββατοκύριακο

Σταλαγματιά είπε...

@ Γιάννη στις 6 Απριλίου έγινε η επίθεση των Γερμανών εναντίον της Ελλάδας, μετά την εισβολή και αποτυχία των Ιταλών ακολούθησαν οι Γερμανοί.
Στο οχυρό Ρούπελ δεν κατόρθωσαν να μπουν όσο κι αν προσπάθησαν. 4 μέρες κράτησε η μάχη και τους κατέλαβαν μόνο γιατί συνθηκολόγησε η Θεσσαλονίκη και έτσι αναγκάστηκαν να υποχωρήσουν.
Γιαυτό και είπαν ότι δεν παραδόθηκαν αλλά τους "κατέλαβαν". Οι Γερμανοί τιμής ένεκεν του ηρωικού αγώνα των Ελλήνων τους υποδέχθηκαν σαν ήρωες όταν τους ανάγκασαν να βγούνε από το Οχυρό και τους συνεχάρησαν.
Την Κυριακή λοιπόν ήταν η Επέτειος γιαυτό και παρευρέθηκα εκεί.
Αξίζει πραγματικά για τους ήρωες εκείνους να διαβάσεις τα γεγονότα από κάποια ιστορικά βιβλία ή ακόμη και μέσω ίντερνετ γράφοντας η μάχη των οχυρών 1941 θα βρεις όλες τις πληροφορίες και τα ιστορικά γεγονότα.
Σ΄ευχαριστώ και καλώς ήρθες

@ Κωνσταντίνε μου σ΄ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε.
Καλό Πάσχα λοιπόν να έχεις και καλή Ανάσταση
σε φιλώ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Βρε βρε βρε ώστε εδώ μετακόμισες;;
Πολύ όμορφο το νέο σου σπίτι;;με ωραία διακόσμηση!!!!!!!
Άρωμα κανέλας!!!γιαυτό το λόγο προτιμώ τα αντρικά αρώματα,πολλά έχουν βάση την κανέλα και είναι πιο ελαφριά και δροσιστικά.
Καλός σε βρήκα λοιπόν

kostasst είπε...

Αναστασία καλημέρα και πάλι... Πρέπει να σου πω και για το τραγούδι που διάλεξες: Με σκότωσες!Angie... Το έχω σε δίσκο των 45 στροφών. Είχα ένα φορητό πικαπ (!) που έπαιρνε μόνον μικρούς δίσκους. Τα καλοκαίρια που πηγαίναμε στο χωριό κυκλοφορούσαμε με το πικαπ και ένα άλμπουμ με τους αγαπημένους δίσκους. Η Angie ένας από αυτούς. Από τότε δεν μπορώ να το ακούσω χωρίς μια αντριχίλα, ένα φτερούγισμα στην καρδιά και με εικόνες από εκείνη την εποχή της προ και μετά- εφηβείας...

Σταλαγματιά είπε...

@ Φούλη μου εδώ είναι το νέο μου σπίτι, από εδώ λοιπόν θα τα λέμε από εδώ και πέρα :))
Χαίρομαι που σε βλέπω
να έχεις μια όμορφη Κυριακή
σε φιλώωωωω

@Kostasst,
το τραγούδι αυτό το ανακάλυψα πολύ μετά από την στιγμή που πρωτοακούστικε αλλά από τότε είναι μέσα στα πολύ αγαπημένα μου.
Σε μένα πάντα θα ακούς περασμένα κομμάτια γιατί εκείνα είχαν την ικανότητα να αφήνουν την πορεία τους έντονη στην καρδιά!
Σ΄ευχαριστώ πολύ

nickel είπε...

Μόλις απέκτησες άλλη μια θαυμάστρια!Μπράβο..Είναι όλα υπέροχα!!!!

 
Powered by Blogger