Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Μέχρι να....




















Το μόνο που θέλω τώρα είναι μια μελωδία
και μια αγκαλιά.
Μια μελωδία να με νανουρίζει
και μια αγκαλιά να με σφίξει τόσο πολύ

μέχρι να με σκορπίσει...



Μακριά σου κοιταμε δεν χωράω....




Σ΄αναζητώ
σε κάθε σκέψη
κάθε πόθο σιωπηλό

και σου μιλώ
χωρίς να στο πω
ψυχή και μυαλό σε φέρνω εδώ

κι αν δε στο δείχνω να το ξέρεις σ΄αγαπώ
Σ΄αναζητώ
σε καλοκαίρια σε αστέρια κι ουρανό

και σε κρατώ
σαν φως μυστικό ξανά στο κενό
να μη χαθώ

εσύ είσαι ό,τι έχω στη ζωή πια αληθινό!!


Σ΄αναζητώ
σε κάθε αλήθεια
κάθε λόγο για να ζω
και σ΄ακολουθώ

στη καρδιά σου θα μπω στο δικό σου παλμό να σε βρω
κι αν δε με βλέπεις
εγώ πάντα είμαι εδώ

Σ΄αναζητώ
σε κάθε θέλω
κάθε όνειρο κρυφό

και σ΄ευχαριστώ
για το ταξίδι αυτό μικρό μα γλυκό μαγικό

εσύ με έμαθες αληθινά να ζω...



....για όσους το νιώθουνε...


68 Αρώματα:

JD είπε...

Πάλι ερωτευμένη;;; (ή μήπως είναι παρενέργειες από τη νηστεία;; )

Τεσπά κάτι έκανα...

Σταλαγματιά είπε...

JD
Μπα παρενέργειες από το πολύ φαί είναι γιατί νηστεία δεν έκανα : ))))
Ένας Γκούφη μου χρειάζεται να μου τα κάνει μαντάρα όλα : )))))

Την δίκη τελικά την χάσατε; : )))))

JD είπε...

Φυσικά και κερδίσαμε (σου φαίνομαι να ειμαι απο αυτους που χάνουν ;; (μην απαντήσεις please... :p ) )

Σταλαγματιά είπε...

Σου φαίνομαι από τα άτομα που δεν απαντάνε;
:))))))
Με καταπιέζεις :Ρ
Δεν μιλάω ξανά : )

Laplace είπε...

χρονια πολλα!χριστος ανεστη!ευχομαι να την βρεις πολυ συντομα :)

b|a|s|n\i/a είπε...

στην αγκαλιά που θα σκορπίσεις, θα σκορπιστείς, θα νανουρίσεις, θα νανουριστείς. τότε θα...
;)) φιλιά πολλά! καλημέρα!

JD είπε...

χα!συντομα θα καταλαβεις και θα δεις οτι ειχα δικιο....

Σταλαγματιά είπε...

@ Laplace
Χρόνια πολλά Αληθώς Ανέστη!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ,
Αυτήν την στιγμή μου αρκεί μια μελωδία : ))

@ Βασίλη μου,
Τότε θα….
Κι αν δεν…αρκεί που υπάρχει στην ψυχή!!
Φιλί γλυκό!

@ JD,
Όχι θα μιλήσω γιατί θα σκάσω : )))
Περιμένω για να καταλάβω : )))))

eirini είπε...

Αναστασία μου Χριστός Ανέστη!
θα την βρεις την αγκαλιά, είμαι σίγουρη! Φαντάζομαι μια καλοκαιρινή αγκαλιά τώρα πια...
Μόνο πρόσεχε γιατί οι καλοκαιρινές αγκαλιές είναι και επικίνδυνες!
Φιλιά πολλά πολλά :))))))

tovenito είπε...

το νιώθουμε, το νιώθουμε!λολ!
χρόνια πολλά!χριστός ανέστη!
και χρόνια πολλά και για την γιορτή σου!δεν σε ξέχασα!να χαίρεσαι το όνομά σου αναστασία μου (ελπίζω να μην κάνω καμία βλακεία και γιορτάζεις με την φαρμακολυτρία)!γερή, δυνατή και...χορευταρού!
υγ. κι αν δεν έρθει γκούφυ, υπάρχουν κι άλλα καρτούνς!λολ!

Σταλαγματιά είπε...

@ Ειρήνη μου σ΄ευχαριστώ πολύ !
Ξέρεις τώρα πως πάει,
Συννεφιασμένο πρωινό,
Δουλειά μετά από τόσες μέρες,
Ε δεν θέλω και πολύ να αρχίσω τα παράπονα : ))))
Όσο για τις καλοκαιρινές αγκαλιές μην φοβάσαι ξέρω να τις αποφεύγω : ))
Φιλί γλυκό!

@ tovenito σου κρατάω μουτρα, έχεις να χαθεί εδώ και…κάτσε να μετρήσω
1 2 3 4 5 …τέλος πάντων τόσες μέρες : ))))
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, ναι τώρα γιορτάζω δηλαδή από μικρή με έμαθαν να γιορτάζω το Πάσχα έστω κι αν προσπάθησα να το αλλάξω αλλά πάλι δεν τα κατάφερα. Δέχομαι δώρα όμως και τότε δεν με πειράζει : ))))
Χορευταρου; (κάτι ξέρεις εσύ για μολόγα ) : ))))
Αα όχι ή ο γκούφυ ή κανένας εγώ είμαι πιστή στις επιλογές μου : ))))

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΗΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ
Να περνάς καλά!!!!!!!!!!!!!

JD είπε...

καλα ακομη να καταλαβεις;;;
(αν ναι θα σας παντρεψω με τον Γκουφη!)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΑΛΗΘΙΝΑ.

Σταλαγματιά είπε...

@ Φούλη μου χρόνια πολλά
Αληθώς Ανέστη!
Τι γίνεται θα ανοίξεις δικό σου χώρο να ερχόμαστε ;
Φιλί γλυκό

@ JD
Να με παντρέψεις μαζί του;
Γιατί;
Μικρή είμαι ακόμη δεν με λυπάσαι;
Όχι άλλο κάρβουνο :Ρ


@ Μικρέ μου σκρουτζάκο
Αληθώς Ανέστη!
Σ΄ευχαριστώ πολύ!!
Φιλί

JD είπε...

την "ελαβες" τη μελωδια ή καρβουνο οντως;;

Σταλαγματιά είπε...

Να σου πω, με σένα θα μάθω ξένες γλώσσες : )))
Θα με τρελάνεις , είμαι που είμαι δηλαδή : ))))
Ποια μελωδίααααααααααα

day-dreamer είπε...

Αναστασούκα μου...
Ερωτεύτηκες;;;
(Ή απλά αναπολείς;)

Όπως και να έχει πάντα υπάρχει χώρος για μια αναζήτηση.
Εύχομαι να έχει ζεστασιά και ό,τι αρέσει στην καρδιά σου!

ΣΕ φιλώ!

Γιώργος Τ. είπε...

Την μελωδία μπορούμε να την βρούμε εύκολα.. Και να την ακούσουμε πολλές φορές.. Και να μην αλλάξει.. Και την αγκαλιά μπορούμε να την βρούμε εύκολα.. Μόνο που με τον χρόνο, αλλάζει.. Μακάρι να βρεθεί μια αγκαλιά που να μην την αγγίζει ο χρόνος..
Χριστός ανέστη!! Χρόνια πολλά!!

Σταλαγματιά είπε...

@ day dreamer
Όχι δεν ερωτεύτηκα αλλά ούτε αναπολώ είναι συννέφιασε ξανά και κάποια κομμάτια με κάνουν να νιώθω έτσι ….
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Φιλί γλυκό!!

@ Γιώργο
Θα κρατήσω αυτό που είπες :
«Μακάρι να βρεθεί μια αγκαλιά που να μην την αγγίζει ο χρόνος..»
Με την ελπίδα να …..μην την αγγίξει ο χρόνος …και να είναι αληθινή όποια κι αν είναι!!!

JD είπε...

check your email βρε!(ελεος δλδ)
αιντε αιντε!!
ava εχεις?

Σταλαγματιά είπε...

Μα τα έλεγξα αλλά το ταχυδρόμος δεν πέρασε : ((
Όχι ava δεν έχω αλλά έχω «Μασούτης» σου κάνει; : )))

JD είπε...

ε κοπελιααααά, dsl εχεις ή απο καρτοτηλεφωνο ;;;

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Μέχρι να γίνουμε άγγελοι να βγάλουμε φτερά, ας μείνουμε με γρατσουνιές στους ώμους και στην πλάτη.

Μέχρι να βρούμε ουρανό, άσε με να παραμιλώ.

Είπε η μελωδός...:)

Σταλαγματιά είπε...

Ειιιιιιιιι κοπέλι (στα Κρητικά ε μην φωνάζει) :)))
Όχι και καρτοτηλέφωνο , εγώ φταίω που το πήγε στα spam;
Τώρα το είδα ή μάλλον το άκουσα : )))
Θα σου πω ιδιαιτέρως : )))

Σταλαγματιά είπε...

Κωνσταντίνε μου επέλεξες αγαπημένο κομμάτι !!
Μέχρι να λοιπόν!!
Σ΄ευχαριστώ !!!

Μαρια Νικολαου είπε...

Εγω ειμαι παντα εδω...
Εσύ...;

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Αναστασία μου χρόνια πολλά για τη γιορτή σου καλή μου....

Φιλιά πολλά

roadartist είπε...

Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου Αναστασία μου.. Ότι επιθυμείς, μόλις έφτασα αθήνα, πέρασα να σου ευχηθώ :)
Φιλάκια πολλά!

Φυγή είπε...

Όλοι έχουμε ανάγκη απο μια αγκαλιά για να μην αισθανόμαστε οτι πορευόμαστε μόνοι σε αυτή την ζωή. Το σημαντικότερο όμως είναι η αγκαλιά αυτή να είναι η σωστή και να την αναζητήσουμε εκεί που πρέπει χωρίς συμβιβασμούς και 'εκπτώσεις' στην ζωή μας! Και αν κανείς την ανακαλύψει σε κάθε αλήθεια και σε κάθε λόγο του καλά θα κάνει να την κρατήσει πολύ πολύ σφιχτά και να μην "σκορπίσει" για την νιώσει!!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

μεχρι να...
παντα καποιος θα νιωθει πως ακριβως αισθανεσαι...
οχι ακριβως...
στο περιπου...

μεχρι να...
ξερεις εσυ...
ξερω κι εγω...

σε φιλω κουκλα μου!!!

ζαφορα είπε...

Ελπίζω να πέρασες όμορφα,
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ και
ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ όπως πάντα….!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
και ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ

Φιλί γλυκό Πασχαλινό.

Bουλα. είπε...

Χριστός Ανέστη.....

Χρόνια πολλά .... Υγεία... αγάπη....και γέλιο στην καρδιά! Καρδιά μου...

HaLiaS είπε...

...βρούμε ουρανό...

ίσως να μην είναι το καλύτερο νανούρισμα μα προσπάθησα.

το δικό σου πάντως "σάναζητώ" θα το δανειστώ για αποψινό μου νανούρισμα :)

καλό ξημέρωμα μικρή μας πριγκηπέσα.
και μέχρι να ξημερώσει δέξου και τις ευχές μου και μια συγγνώμη που είναι ολίγον καθυστερημένες.

Χρόνια Πολλά.
Γεμάτα.
με υγεία.
με αγάπη.
με μελωδίες.
με αρώματα.
με χρώματα.
με λουλούδια.
με ταξίδια.
με αγκαλιές.
......
μέχρι να... δύσει ο ήλιος στην ανατολή να σου δίνει η ζωή όσα επιθυμείς, όσα σε κάνουν να χαμογελάς, όσα σου χαρίζουν στιγμές ευτυχίας.

Να σαι πάντα καλά :))

Ανώνυμος είπε...

Σαν το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού, ένα πράμα. :)

"ζαχαρούλα.." είπε...

Αναστασία και θα την βρεις και θα την απολάυσεις αυτήν την αγκαλιά που έρχεται.. στο εύχομαι!!

χριστός ανέστη κουκλίτσα!!

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Μια αγκαλια που να χωράει
ένα μείνε
ένα άγγιγμα
ένα φιλί
για να με ταξιδεύει
στην αλήθεια
της δικής σου αναζήτησης..

Καλημέρα καλή μου Αναστασία.

DaisyCrazy είπε...

Αναστασία μου χρόνια σου πολλά! Να χαίρεσαι τη γιορτή σου και Χριστός Ανέστη!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά, ευχομαι να συναντήσεις αυτό που επιθυμείς. και μην χάσεις ευκαιρία να επισκευτείς την Πράγα. Θα μαγευτείς.

Artanis είπε...

Όλοι το νιώθουμε, νομίζω (κι ελπίζω...)
καλημέρα Αναστασία μου...

Σταλαγματιά είπε...

@ Μαρία μου εδώ κι εγώ…πως θα μπορούσα να λείψω …

@ Έλενα μου σ΄ευχαριστώ πολύ κι εσύ ότι ποθείς!
Σε φιλώ

@ roadartist,
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ κι εσύ ότι λαχταράς να το βρεις!
Πέρασα και είδα τις εκπληκτικές φωτογραφίες σου,
Τελικά αυτές οι Άγιες μέρες είναι και μια αφορμή για επιστροφή στην φύση!
Φιλί

Σταλαγματιά είπε...

@ Φυγή ( sister) : )))
Το ξέρουμε καλά αυτό έτσι;
Δεν ωφελούν δυο χέρια γύρω από την μέση σου όταν εύκολα ανοίγουν και γρήγορα χάνονται….
Το ξέρουμε καλά!!

@ Νεράιδα μου εσύ ξέρεις….
Το ξέρω πως ξέρει!!
Μέχρι να….
Σ΄ευχαριστώ !!

@ ζαφορά μου πέρασα πολύ ωραία και μου φάνηκαν τόσο μα τόσο λίγες οι μέρες!!
Χρόνια πολλά
Αληθώς Ανέστη!
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ Βούλα μου
Χρόνια πολλά
Αληθως Ανέστη!
Γέλιο στην καρδιά !!
Το μόνο που έχει αξία!
Σ΄ευχαριστώ!

@
Μέχρι να βρούμε ουρανό,
άσε με να παραμιλώ,
να καίγομαι στο σώμα σου,
και να φιλώ το στόμα σου.

Τι να πω εγώ όταν οι στίχοι τα λένε!!!

Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!

Στο σώμα σου να κατοικώ και τίποτ’ άλλο!
Να σταματήσω να φοβάμαι, ν’ αμφιβάλλω


Το κομμάτι που τώρα ακούω!

Στα χέρια σου έχω γίνει σαν πηλός.
Ποτέ, καμιά στιγμή, δεν είναι ίδια!

Κάποια κομμάτια γράφτηκαν απλά για τα ταξίδια….

Σε φιλώ μικρέ πρίγκιπα!

@ Nico de cay,
Μόνο που στο παιχνίδι αυτό ο θησαυρός κάποια στιγμή θα βρεθεί!!

Σταλαγματιά είπε...

@ ζαχαρούλα μου
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Όλα είναι δρόμος το ξέρουμε και τον ζούμε, με τα πάνω και τα κάτω!!
Φιλί γλυκό!

@ Σοφία μου,
Μια αγκαλιά που να χωράει κάθε στεναγμό και κάθε χαμόγελο!
Να είναι πάντα εκεί!!
Καλημέρα και σ΄ευχαριστώ για τους πάντα όμορφους στίχους!

@ Δωροθέα μου σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!
Να είσαι καλά
Αληθώς Ανέστη
Φιλιά

Σταλαγματιά είπε...

@ Βαγγέλη η Πράγα είναι η πρώτη μου επιλογή για το καλοκαίρι,
Πράγα – Βιέννη λέμε κι ελπίζω να τα καταφέρουμε!
Άλλωστε οι φωτογραφίες σου μας έχουν ήδη κερδίσει!
Χρόνια πολλά!

@ Artanis μου,
Όλοι το νιώθουμε κάποιες στιγμές, σίγουρα !!
Μια γλυκιά καλημέρα στην ΝΖ
Φιλί

LAMBROS είπε...

Αναστασία μου, σου εύχομαι χρόνια πολλά γεμάτα υγεία, αγάπη και ευτυχία !!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα ¨δώρα¨ σου και επιφυλάσομαι ... Ελπίζω να πέρασες καλά αυτές τις γιορτινές ημέρες.
Σου στέλνω πολλά θαλασσινά φιλιά από την Κρήτη !!!

Σταλαγματιά είπε...

Καλημέρα θαλασσινέ!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ !!
Ήταν το λιγότερο που μπορούσα να κάνω !!
Οι μέρες αυτές ήταν υπέροχες αν και λίγες,
Κρατώ τα θαλασσινά φιλιά σου και σου στέλνω το πιο γλυκό χαμόγελο!!

Skouliki είπε...

χρονια πολλα ευχομαι

το μεχρι να...συνηθως μας αποκλειει απο το υπεροχο παρον

φιλι

DarkFlow είπε...

Πίστευα μέχρι τώρα ότι αυτές οι δυνατές αγκαλιές δεν περιγράφονται με λόγια. Τα κατάφερες μια χαρά. Μια αγκαλιά να με σκορπίσει...Αυτό. Μόνο. Τι άλλο; Μια αγκαλιά να με πάει εκεί όπου όλα βρίσκουν το πραγματικό τους νόημα. Μακριά από όλα αυτά τα φώτα και τις φωνές.

Υ.Γ. «Γιατί έκλαψες για πράγματα παραμελημένα, θα 'χεις πάντα μια θέση στον ουρανό».

Αγαπημένος ο Λειβαδίτης!

wert01gf είπε...

"In this world there are only two tragedies. One is not getting what one wants, and the other is getting it." Oscar Wilde

Leviathan είπε...

Xronia polla kai Xristos Anesti!!!!euxomai kai i aggalia na sou er8ei kai oti allo po8eis!!filiaaa!!!

KitsosMitsos είπε...

Μια αγκαλιά...Πολλά σημαίνει και σε πολλά βοηθάει!
Καλησπέρα.

KitsosMitsos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..
ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

ΟΜΟΡΦΟ !
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΣΟΥ ΕΟΡΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ !

Vassilis είπε...

"μια μελωδία ... μια αγκαλιά"
http://www.youtube.com/watch?v=GVHlkUGUJa8&feature=related

Sideras είπε...

Κανελλένια εποχή τελικά, αισθησιακή. Ναι, με αφύπνισε , με έφερε κοντά σου τελικά ,το άρωμα του λουλουδιού αυτού, εύχομαι τα καλυτέρα . Σου στέλνω και ένα σμήνος μικρές χρυσοπλέκτριες , μικρές νεράιδες των λουλουδιών, να προστατεύουν με την μαγεία του χρυσού τους πέπλου, το λουλούδι ,τα κανελλοαρωματισμένα λόγια σου.

Όπως και να έχει ,σιδερένια καλημέρα και ακόμα μια φορά χρονιά σου πολλά

iLiAs είπε...

...σε νιωθουμε και νιωθουμε Αναστασια!! :)

Καλημερα :)

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν φτάνεις τον ουρανό, χρησιμοποίησε μια πολύυυυυ μεγάλη σκάλα. :))

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

..."...Σ΄αναζητώ
σε κάθε αλήθεια..."...

Αλήθεια, την... ποιά;

Πολύ καλό.

Φιλιά.

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

Σταλαγματιά είπε...

@ Σκουλικάκι σ΄ευχαριστώ πολύ!!
Ναι έχεις δίκιο όταν περιμένουμε κάτι χάνουμε αυτό που ζούμε!

@ Darkflow,
Δεν υπάρχουν λόγια όσο πλούσια κι αν είναι μια γλώσσα που θα μπορούσαν να καλύψουν ακριβώς το μέγεθος του αισθήματος, μόνο εκείνος που το νιώθει ξέρει πραγματικά …

Για τον Λειβαδίτη τι να πω, λατρεία !
Καλώς ήρθες

@ Wert01gf,
Oscar Wilde …συμφωνώ απόλυτα!!
Καλώς ήρθες!

Σταλαγματιά είπε...

@ Σοφοκλή μου σ΄ευχαριστώ πολύ!
Σε φιλώ

@ Kitsomitso,
Μια αγκαλιά μπορεί να χωρέσει όλο τον κόσμο ή απλά το καινό!
Καλησπέρα

@ Φωτεινή μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές να είσαι καλά !
Σε φιλώ

Σταλαγματιά είπε...

@ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ,
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κι εσύ ότι ποθείς!
Να είσαι καλά

@ Vassili
Δεν θα μπορούσε να επιλέξεις καλύτερο κομμάτι…just hold me!!
Σ΄ευχαριστώ
Καλώς σε βρίσκω

@ Καλέ μου σιδερά πόσο χαίρομαι που τα λόγια σου με αγγίζουν ξανά!
Χάθηκες !!
Σου χαρίζω απλόχερα το κανελλένιο άρωμα να σου κρατά συντροφιές τις στιγμές που χάνεσαι ξανά !
Σ΄ευχαριστώ τόσο!
Φιλι !!

Σταλαγματιά είπε...

@ Ilia μου το ξέρω πως νιώθετε…με νιώθετε!!
Σε φιλώ γλυκά και σ΄ευχαριστώ

@ Nico De Cay,
Υπάρχουν στιγμές που δεν μπορείς να φτάσεις ψηλά κι άλλες που αρκεί μόνο ένα άνοιγμα των χεριών!
Σ΄ευχαριστώ !!


@ Κώστα ,
Σε κάθε αλήθεια….και είναι φορές που αυτήν την αλήθεια την χάνουμε σε πράγματα ασήμαντα….

Σ΄ευχαριστώ !!
Σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

Με γειά το λουλούδι της κανέλας Αναστασία μου. Άρχισε ήδη να μοσχοβολά η γειτονιά των Blogs από τις σκέψεις σου.
Εύχομαι κι ο έρωτας που ζεσταίνεις στην καρδιά σου να ανθίσει γρήγορα και να σε μεθύσει με τα χρώματα και τ΄αρώματά του.

Σε φιλώ

Τάκης Τσαντήλας είπε...

"Αγγίζεις την αύρα
που ο άνεμος σκορπίζει στο άπειρο
την ανάσα μου
την αφύλακτη θύμηση
την άγονη γραμμή
των απόκρυφων πόθων
για να φτάσεις κοντά
στην πηγή των δακρύων
στη σκήτη μου.."

Χρόνια πολλά και ευάρεστα εύχομαι..
Να είσαι καλά πάντα Αναστασία μου..

Cassiel είπε...

Aναστασιουλα μου καλησπερα καη μου, για να μη λες οτι χαθηκα!! Εγω παντως λεω οτι ερωτευτηκες!! Πολλα φιλια!!

Σταλαγματιά είπε...

@ pandora μου σ΄ευχαριστώ πολύ!!
Ο έρωτας σήμερα έχει άρωμα κανέλας : )))
Καλή σου μέρα
Φιλιά

@ …να φτάσεις κοντά στην πηγή των δακρύων….
Καλέ μου ποιητή τα λόγια πάντα κομμάτι της καρδιάς!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ
Τα πιο γλυκά φιλιά για σένα!

@ cassiel μου χαίρομαι που σε βλέπω : )))
Ερωτεύτηκα ε;
Λες;
Μπα ;)

Φιλί !!

 
Powered by Blogger