Κυριακή 26 Απριλίου 2009

Every Man Is An Island...



Dance With Me....






36 Αρώματα:

Ms Colourfull είπε...

με ενεπνευσε παρα πολυ η αναρτηση σου αυτη!
τι να πω? λιγο η εικονα που ειναι αψογη, λιγο η μουσικη...
χορευουμε στα αστερια μεχρι να μας εγκαταλειψουν τα ποδια μας.......

ΦΟΥΛΗ είπε...

Οπαααα ελα μουυυυυ κούνατο,ο ναργιλές μας λείπει,τα αρώματα τα έχουμε.
Καλό βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Οι διακοπές στα νησιά κοστίζουν.
Τώρα βέβαια θα μου πεις, εξαρτάται από το νησί.

b|a|s|n\i/a είπε...

ακόμα και ο μόμπυ άρχισε να χορεύει. ;) καλημέρα! φιλιά πολλά!

jacki είπε...

Πολύ ευχαρίστως.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΙΔΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ.ΕΜΕΝΑ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΕΣΒΗΣΑΝΜΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΕΝΑΝ ΚΩΔΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΕΙ.ΠΗΓΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑ ΕΙΧΑ ΣΒΗΣΤΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΟΤΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΑΝΕ.
ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟ ΤΟΡΟΝΤΟ ΤΟΝ ΑΑΤΟΝ.ΕΚΕΙ ΜΙΛΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΣΒΗΤΕΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑ.ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΗ ΦΟΡΜΑ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ Ο hakady ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΚ ΑΠ.ΘΑ ΨΑΞΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΤΗΛ ΤΟΥ ΧΑΚΑΝΤΕΙ. http://www.blogbackuponline.com/techrigy/
ΕΔΩ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΠΑΚ ΑΠ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΟΥΝ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

TO ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ (ΑΑΤΟΝ) ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ομορφο τραγουδι αισθησιακη φωτογραφια....
καλη ιδεα......αλλά...
φιλια καλο απογευμα

Unknown είπε...

@ colourfull,
H μουσική από την πρώτη στιγμή που την άκουσε με ταξίδεψε.
Βέβαια το κομμάτι είναι παλιό αλλά εγώ τώρα τελευταία το ανακάλυψα : ))
Σ΄ευχαριστώ πολύ!

@ Φούλη,
Κέφι για χορό ε;
Εγώ να δεις : ))))
Φιλί χορευτικό : ))

@ Nico de cay,
Ποιος τρέχει στα νησιά τώρα καλά δεν είμαστε εδώ; : ))

Unknown είπε...

@ Βασίλη να δω τον μόμπυ να χορεύει και τι στον κόσμο : ))
Σε΄ευχαριστώ πολύ πολύ
Σε φιλώ

@ Ιωάννα ένας χορός για μας και κανέναν άλλο που δεν αξίζει ναι;

Unknown είπε...

@ σκρουτζάκο μου σ΄ευχαριστώ πολύ.
Μάλλον το δικό μου ήταν κανονικό γιατί το μήνυμα ήταν από την google
Υποθέτω ότι κάποιος δεν με πολύ συμπαθεί : )))
Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον

@ Φωτεινή αλλά;
Αλλά τι;
Γιατί με άφησες στην μέση;
: ))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ email toy hacady ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ.ΑΥΤΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ.ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ GOOGLE EΓΡΑΦΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΑΛΜΕΝΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ.

Roadartist είπε...

..ωραία μουσική..
Εγώ κοιτώ τον μόμπι τώρα που χοροπηδάει μπροστά στον βασίλη :)))

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αχα...
σημερα χορευουμε...

παμε λοιπον!!!
στον ρυθμο που δινει η Αναστασια!!!

τωρα για τους αντρες νησια ας μη μιλησω καλυτερα...
θα χορεψω...
προτιμοτερο...

νεραιδενια φιλακια κουκλιτσα!!!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Καλησπέρα Αναστασία μου!

Όμορφη η διάθεσή σου…

Τώρα όσο για το χορό…πάνε χρόνια καλή μου…έχω ξεχάσει τα βήματα…χαχαχαχα

Πολλά φιλιά!

Φυγή είπε...

Every man is an island....θα μπορούσες να το θέσεις και έτσι! Εύχομαι μόνο να μην είναι κανένα ερημονήσι ή καμιά βραχονησίδα.....

Εύα Παραδείσου είπε...

Το νησί θέλει δύο... Μόνο δύο...

HaLiaS είπε...

σ αυτές τις δύσκολες εποχές αν ήμουν νησί θα προτιμούσα να έπεφτα στο Αγαθονήσι...

Αναστασία μελωδικά έχεις καταφέρει αρκετές φορές να μας ταξιδέψεις σε δρόμους που δεν ήξερα...το ίδιο συνέβει και τώρα...
να σαι καλά, να χαμογελάς...και περιμένοντας την παρασκευή να μας κρατάς ανθισμένους...

καλό ξημέρωμα...:)

HaLiaS είπε...

(υ.γ.: τώρα εγώ φταίω που έλεγα για την δύναμη του δύο....;)

HaLiaS είπε...

(υγ2: ζητώ συγγνώμη αλλά ξέχασα τον σύνδεσμο για το Αγαθονήσι...
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8777&pubid=3276805)

eirini είπε...

Με ξέρεις... εγώ χορούς δεν χάνω! Κάθε άντρας... ένα νησί;! Πολύ ουσία σ'αυτά τα λόγια Αναστασία μου!

Πού τις βρίσκεις καλέ τόσο ωραίες φωτό;;;;

Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!

HELIASTER είπε...

Every woman is an ocean...

Cassiel είπε...

Αναστασιουλα σου'ρχομαι!!! Φιλια κοριτσακι μου!!

Σταλαγματιά είπε...

@ Μικρέ μου σκρουτζάκο σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ για το ενδιαφέρον σου, ειλικρινά σ΄ευχαριστώ !!
Στο παιχνίδι σου θα παίξω σίγουρα.
Γλυκό φιλί για σένα

@ roadartist,
Κι εγώ κι εγώ θελω να δω τον μόμπυ να χορεύει.
Βασίληηηηη θέλουμε φωτό : )))

@ αχα;
Μου άρεσε πολύ αυτό το αχα : ))
Τώρα χορεύουμε νεραίδα μου και μια που ο καιρός δεν λεει να στρώσει θα τον στρώσουμε εμείς με χορό : )))
Φιλιά πολλά πολλά

Σταλαγματιά είπε...

@ Λουλούδι μας ποια χρόνια πάνε άντε άσε τις δικαιολογίες και ετοιμάσου,
Σήμερα χορεύουμε ξανά : )))
Σε γλυκό φιλώ

@ Φυγή όχι μόνο ερημονήσι αλλά μικρότερο και από τα Ίμια θα έλεγα : )))

@ Το Αγαθονήσι ε;
Ναι σου πω δεν είναι κακή ιδέα έκεί που φτάσαμε τι άλλο να περιμένουμε!
Μια μέλωδία λοιπόν για την διπλή καρδιά σου μικρέ πρίγκιπα και να ανθίζει κάθε μέρα σαν Πρωτομαγιάτικο λουλούδι!
Φιλί γλυκό!

Σταλαγματιά είπε...

@ Ειρήνη μου και καλά κάνεις που δεν χάνεις χορό γιατί είναι τρόπος έκφρασης, είναι ακόμη και πηγή έμπνευσης σου δίνει ζωή!!
Κάθε άντρας όχι μόνο νησί αλλά ταξίδι στην άκρη του κόσμου!
Γλυκιά καλημέρα και μια αγκαλιά για να ξεχάσεις τους ανισόρροπους : )))

@ HELIASTER,
Ωκεανός! Χμμ ναι έχεις δίκιο, ωκεανός που αγγίζει την γη, τα νησιά. Τον κόσμο!!
Καλώς σε βρίσκω!

@ Cassiel μου ξεκινάμε;
: ))))
Γλυκά φιλιά

eva είπε...

Τα χρώματά σου υπέροχα, η μουσική καταπληκτική, το χορευτικό ξεσηκωτικό και ο Λειβαδίτης αγαπημένος και άφταστος.
Σου εύχομαι πάντα έμπνευση και ακόρεστη όρεξη να δημιουργείς ομορφιά και ποίηση με άρωμα κανέλας! Καλορίζικο!

Πολλά-πολλά φιλιά :)

Σταλαγματιά είπε...

Ευαγγελία μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,
Κομμάτια μου ταξιδεύουν με χρώμα και άρωμα κανέλας εδώ σε αυτόν τον χώρο και χαίρομαι που τα μοιράζομαι μαζί σας!
Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

ΑΙΣΘΗΣΙΑΣΜΟΣ ΔΙΑΧΥΤΟΣ !
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

nikiplos είπε...

Ο χορός για μένα αποτελεί ύψιστη μορφή τέχνης, όταν γίνεται με την ψυχή και "τα υλικά" του χορευτή.
Για αυτό άλλωστε πάντοτε θαύμαζα τους χορευτές... Τα υλικά της ψυχής τους, καθώς λικνίζονται στον αέρα γράφοντας με το σώμα τους λόγια, φράσεις που περιμένουν να απαντηθούν...

προσωπικά, δεν χορεύω... δεν είναι το ατού μου... όχι γιατί ντρέπομαι, αλλά γιατί μάλλον δεν είναι της κλίσης μου...

Εντούτοις, πάντοτε σε λαϊκούς χορούς συμμετέχω...

φιλιά

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Dance with you, why not...

Απλό και... δυνατό, ταυτόχρονα.

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogspot.com

Aristodimos είπε...

Ομορφη η διαθεση σου να μας ταξιδέψεις μουσικά .... τωρα για νησί δεν ξέρω μα μεσοπέλαγα σιγουρα καθε ανδρας θα σε ταξιδέψει...

Αρης

Vany είπε...

Να ναυαγήσεις ή να μη ναυαγήσεις, εκεί είναι το ζουμί λοιπόν...
Καλημέρα Αναστασία

Σταλαγματιά είπε...

@ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΧΕΣΗΣ,
Υπάρχουν μουσικά κομμάτια που έχουν αυτήν την ικανότητα,
Να σκορπούν αισθησιασμό !!
Σ΄ευχαριστώ
Καλό μεσημέρι!

@ Nikiple μου τα πιο έντονα συναισθήματα μπορούν να εκφραστούν άψογα μέσα από ένα χορό!
Ακόμη και την μεγαλύτερη θλίψη και είναι ίσως ο μοναδικός τρόπος που κρύβει τόση μαγεία.
Προσωπικά λατρεύω τον χορό και χορεύω σε κάθε φάση της ζωής μου.
Όπως όμως νιώθει ο καθένας, αν νιώθεις πως δεν σου ταιριάζει τότε μπορείς να τον απολαύσεις μέσα από κινήσεις άλλων.
Σε φιλώ γλυκά

Σταλαγματιά είπε...

@ Κώστα όταν το πρώτο άκουσα νόμιζα πως το δημιούργησε Έλληνας.
Κι όμως έπεσα έξω!
Χορεύουμε λοιπόν!
Φιλιά

@ Άρη μου σίγουρα ένας άντρας μπορεί να σε ταξιδέψει με όλες τις φουρτούνες που μπορεί να εμπεριέχει αυτό το ταξίδι.
Καλό μεσημέρι

@ Vany,
Χμμ καλή ερώτηση, άλλοτε ναι και άλλοτε όχι.
Ενδόμυχα όμως σίγουρα θέλεις να ναυαγήσεις!
Φιλιά πολλά

 
Powered by Blogger